SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
Ik rekende ergens op vanavond en doordat die telefoon er zo tyfuslang over doet om te updaten kom ik er net pas achter dat het niet doorgaatquote:
Oh das best vervelendquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik rekende ergens op vanavond en doordat die telefoon er zo tyfuslang over doet om te updaten kom ik er net pas achter dat het niet doorgaat
Nee, daar was ik niet voor uitgenodigd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh das best vervelend![]()
Etentje met Peu?
Das helemaal lullig..quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, daar was ik niet voor uitgenodigd.
Ik zou nog iemand spreken vanavond en die blijkt inmiddels al te slapen...
Hij realiseert zich vast niet dat ik hem graag wilde sprekenquote:
Ah zoquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij realiseert zich vast niet dat ik hem graag wilde spreken
Hij moet extreem vroeg op 's morgens dus ik snap ook wel dat hij is gaan slapen
Maar het is wel jammer.
Bohquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah zo
Njah, ik ga nu ook echt m'n bed in, mijn wekker gaat ook om half 4 weer
Zeur, ik sta ook elke dag om 5:30 opquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
BohIk vind kwart voor 7 al te vroeg
Slaap lekker
En nu?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:33 schreef HSG het volgende:
[..]
Zeur, ik sta ook elke dag om 5:30 op
Kwart voor 7, dan ben ik al anderhalf uur met werken bezigquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
BohIk vind kwart voor 7 al te vroeg
Slaap lekker
Go Yuki, go Yuki, go Yukiquote:
Dankjewel. Je moet eens weten hoe vreselijk ik dit waardeer.quote:
Daar doe ik het voor.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:38 schreef HSG het volgende:
[..]
Dankjewel. Je moet eens weten hoe vreselijk ik dit waardeer.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hij realiseert zich vast niet dat ik hem graag wilde spreken
Hij moet extreem vroeg op 's morgens dus ik snap ook wel dat hij is gaan slapen
Maar het is wel jammer.
quote:
Heb ik al gedaan. Maar goed, het heeft verder ook weinig zin.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oj, dat is niet leuk. Je kunt een berichtje sturen?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan. Maar goed, het heeft verder ook weinig zin.
Morgen weer een dag ofzo
laatst deze film gezienquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Denk ook wel dat hij daar blij van wordt
quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:44 schreef L-E het volgende:
Ik heb nooit last van stekkers van autoradio's.
Mijn fiets.
JB?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed plan..... wie mag ik in elkaar slaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie er vervelend isquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Goed plan..... wie mag ik in elkaar slaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
waar heb ik dit nou weer aan verdiend?!quote:
Je bent hier nog. Dus dan reageer je. Alleen daarom.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:59 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
waar heb ik dit nou weer aan verdiend?!
je bent vervelendquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:00 schreef L-E het volgende:
[..]
Je bent hier nog. Dus dan reageer je. Alleen daarom.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:02 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
je bent vervelend
Oh -Engel- ...
you only have yourself to blamequote:
Hoe gaat het met je autoradiostekkerzoektocht?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
you only have yourself to blame
uitgesteld tot morgen/weekend. Eerst slapen/werken/ventje ophalenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je autoradiostekkerzoektocht?
Jouw weekend?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:11 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
uitgesteld tot morgen/weekend. Eerst slapen/werken/ventje ophalen
idemquote:
jupquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Jouw weekend?
Leuke dingen gepland? Ben je trouwens wel eens naar kindertheater geweest met hem? Peuter en ik zijn daar wild van.
wie weetquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:18 schreef L-E het volgende:
Als je ooit eens toevallig in Amsterdam bent met hem (geen idee waarom, maar je weet het niet he) kun je op zaterdag of zondag naar De Toverknol. Kleinschalig theater voor kinderen vanaf 1 tot 4 jaar, waarbij ze zelf mee mogen doen op het toneel. Staan rekken met verkleedkleding en alles, je betaalt 8 euro voor hem en dan krijgen jullie ook nog een glaasje limonade en koekjes.
We hadden toevallig van de week nog over Brussel op het werk... Was niet echt positief.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 05:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
Goedemorgen liefjes!
Jullie zijn vast heel jaloers dat ik vandaag naar Brussel mag om te werken
Fijne dag poppedopjes!
Nee en ja. Toch maar weer eens in Antwerpen gaan stappenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 06:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nonsens. Die mayonaise van die Belgen is top en dat taaltje is lust opwekkend.
Ging erover dat ze wel een voorbeeld mochten nemen aan Libie, daar hebben ze tenminste een regering.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 06:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nonsens. Die mayonaise van die Belgen is top en dat taaltje is lust opwekkend.
* Godtje kijkt naar buiten.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:18 schreef Wicked-Game het volgende:
Goedemorgen!![]()
Waarom is het weer grijs, is het geen 25 graden, straal de zon niet aan de hemel.... ik snak zo erg naar die zomer.
Dozijn onduidelijke SOA's checkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
[me=Godtje] kijkt naar buiten.
[/me]
25 graden check
Stralende zon check
Grijs? Geen check
Dit. Ik denk dat emigreren wel een echte optie wordt zo langzamerhand.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:18 schreef Wicked-Game het volgende:
Waarom is het weer grijs, is het geen 25 graden, straal de zon niet aan de hemel.... ik snak zo erg naar die zomer.
Werk is kut. En het is vrijdag hoor, werken is voor de rest van de week!quote:
Ik normaal gesproken ook niet. Nu welquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:55 schreef Wicked-Game het volgende:
Ik vind mijn werk niet kut hoor...
ik heb ff niks te doen, dat vind ik wel kutquote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:55 schreef Wicked-Game het volgende:
Ik vind mijn werk niet kut hoor...
dat was toch normaal voor jou?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 08:58 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik heb ff niks te doen, dat vind ik wel kut
daarom vind ik het ook kutquote:
Ik dacht trouwens dat jij tijdelijk onder de pannen wasquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:03 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
daarom vind ik het ook kut
Of was het maar kut, dan...
Heb je spuit11 ook weer na 4 paginas...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:04 schreef HeatWave het volgende:
Wat een knullige taalfout weer in de TT.
Pagina's instellen anno 2011quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heb je spuit11 ook weer na 4 paginas...
Misschien tot vanavond, ben in Amsterdam
Dat doet fok automatisch voor mij...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pagina's instellen anno 2011.
Ik ook. bij Skunk Anansie.
ben ik ookquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:04 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat jij tijdelijk onder de pannen wasmaar ik heb weer eens wat gemist denk ik. Anyway... hoi
Waar in A'dam, ga er vanavond ook even heen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Misschien tot vanavond, ben in Amsterdam
Aah tof manquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pagina's instellen anno 2011.
Ik ook. bij Skunk Anansie.
Zeker niet in het begin van de avond nee, geen idee wat we gaan doen na het concertquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat doet fok automatisch voor mij...
Hmm... nee daar ben ik niet. Ray sleept me mee ergens heen, dus we gaan het zien. Maar geen enthousiast weerzien dus vanavond
Geen idee, ik word meegesleept. We gaan als het goed is ergen een bandje kijken maar of dat Sugarfactory, Paradiso, Melkweg, Waterhole, Bourbonstreet of wat anders wordt.. geen flauw idee! Ik kon niet kiezen dus dat wordt voor me gedaanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:09 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Waar in A'dam, ga er vanavond ook even heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |