een vrouw zou dit toch niet twitteren?quote:
Te ver gezocht of??quote:Als je nu de naam van elke kandidaat + opgeplakte naam als cijfers neemt dan krijg je:
Art - Jan = 3+3
Patrick - Miryanna = 7+8
Soundos - Pepijn = 7+6
Karin - Horace = 5+6
Anna - Hanna = 4+5
Alleen bij Karin krijg je als uitkomst 11.
Frankenrijk = 11 letters. Fout ingetypt door Karin.
Groo7 = 4+7 = 11
Nee dat lijkt me ook..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:27 schreef franklop het volgende:
[..]
een vrouw zou dit toch niet twitteren?
ik weet heus wel wat een palindroom is hoor.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Elke kandidaat is wel aan iets met het getal 11 te koppelen, zij het door hints van de redactie, zij het door eigen uitspraken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:30 schreef iggyinthehouse het volgende:
En nog iets van het wieisdemol.com forum:
[..]
Te ver gezocht of??
Het is De Mol, (n)iets is wat het lijktquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:27 schreef franklop het volgende:
Dat, en de mol is een manquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het is De Mol, (n)iets is wat het lijkt
Niet echt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:27 schreef franklop het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik weet heus wel wat een palindroom is hoor.![]()
Dat is niet wat ik bedoeldequote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik weet heus wel wat een palindroom is hoor.![]()
oh? Niet.quote:
Nog steeds die van Jordiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:12 schreef MrManiak het volgende:
Net de Mol gekeken... Ik ben er echt van overtuigd wie de Mol is.
Zijn hier nog toffe theorieën gaande? Die van de 362 seconde (Soundos) ga ik gebruiken, anders nog iets?
Zeker, vorige week vrijdag in de blog verwerkt en dat ga ik nu weer doenquote:
Hoezo niet? Het is WIDM, niets is wat het lijktquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat is onzin.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik denk dat elke vrouw dat zou twitterenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Als wij nu gaan herhalen wat daar staat, kun je het toch net zo goed zelf lezen?quote:
Haha, heb je gelijk in sorry.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:52 schreef Omniej het volgende:
[..]
Als wij nu gaan herhalen wat daar staat, kun je het toch net zo goed zelf lezen?
Anyway, het enige punt waarvan ik denk "daar zit wat in" is dat Soundos haar oren al afdekt vóórdat het eerste vuurwerk de lucht in gaat, terwijl niemand wist dat er vuurwerk afgestoken zou gaan worden - behalve de mol uiteraard.
Maar op zich hoeft dat niets te betekenen, 't kan ook gewoon een voorzorgsmaatregel zijn geweest omdat ze niet wist wat er komen ging... Ik vind het allemaal niet erg sterk in ieder geval, ook niet over de kleur kleding die ze draagt i.c.m. 'kleur bekennen'.
Ik blijf bij m'n mol Patrick.
Ja, en wat wil je daar mee zeggen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:57 schreef Haaibaaike het volgende:
Anna vertelde tegen Jan Willem op de radio dat ze gisteren met zijn alle bij Karin naar Wie is de Mol gekeken hebben..Eentje ontbrak en dat was Patrick zei Anna hij had een voorstelling (toeval) dacht ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |