Precies.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:05 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Wellicht deed hij dit om mensen te laten denken dat hij zijn best doet, want uiteindelijk ging het er natuurlijk om dat er op de juiste plek gegraven werd. Op dat moment had hij echter weinig meer te melden..
Ze zag er verdraait lekker uit in deze aflevering (en de cameraman hielp ook een handje met zijn close-ups van haar cleavage).quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:13 schreef Tompsen het volgende:
Op wie zat Anna eigenlijk?
En mannen, is het niet vreselijk dat we niet nog 2 uurtjes konden genieten van dat vrouwelijk moois![]()
![]()
http://bit.ly/fRuiJX+quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:07 schreef Jor_Dii het volgende:
http://search.twitter.com/search?q=Jor_Dii
Jeps klopt, is al langsgekomen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 02:41 schreef Hank- het volgende:
Bij het spel in die vervallen kerk was er een hok met de code SO12 ... So-un-dos ??
Zoiets was er 2 afleveringen geleden met NEP (als laatste letters) moet het alleen een keer terugkijken om weer te weten wat het precies was.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:19 schreef JohnDDD het volgende:
Art kan de mol eigenlijk niet zijn hè. Jan en Anna zaten vol op hem. En Karin ook niet, want Pepijn zat op Karin.
Dus Soundos of Patrick is de mol. Dus dan moet het Patrick wel zijn.
Ik besef nu pas dat zijn "Lingo from Hell" uit aflevering vier eindigt met de letters "O - M - L" , MOL. Een klassieke hint, in 2008 had Dennis nog iets op zijn petje staan wat ook eindigde met precies die letters.
Ja, dat zei ik. Het kan nog steeds hoor, misschien laten ze de afvaller van aflevering 9 wel in het begin van aflevering 10 zien (Karin dus volgens de theorie) . Blijven er 3 over in aflevering 10 en aan het einde daarvan is er dus weer een cliffhanger die in aflevering 11 (reunie) bekend wordt gemaakt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:40 schreef texelonia het volgende:
Ik vind Art steeds irritanter worden. Nu ook weer met zijn commentaren, "We hebben ons van onze slechtste kant laten zien". Hij laat zich de hele serie al van zijn slechtste kant zien
Ik zit op Patrick, maar sluit Karin ook nog niet helemaal uit.
Wat betreft de theorie van Jor-dii, er werd ergens gezegd dat Soundos en Patrick strijden om de titel (beiden vraag 20 beantwoord, de vraag Wie is de mol?) en Art (vraag 11, het terugkerende getal) de Mol. En dan Karin er volgende aflevering uit. Maar Karin beantwoordde vraag 10, en volgende aflevering is de 9e, niet de 10e. Nog niet helemaal waterdicht dus wmb.
Misschien ging hij wel heel sluw op de plek van het geld staan bij het graven.. ze waren er een halve meter van verwijderd!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:23 schreef Omniej het volgende:
[..]
Precies.
Hij doet z'n best en komt met goede ideeën (die inderdaad ook werken) op de momenten dat het er eigenlijk niet toe doet. Daardoor helpt 'ie weliswaar iedereen wel vooruit, maar net niet genoeg om ook het geld binnen te slepen.
dan klopt de theorie toch? De mol was in beeldquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:46 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
Op 36.20 staan ze met z'n vieren in beeld, dus dat zal t niet zijn.
edit: noxia was me al voor
Dacht ik ook al aan. Bovendien heeft het nog lang geduurd ook, want er waren nog maar 6 minuten om de schat te vinden - allemaal in het voordeel van de Mol natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik zat te denken, Patricks actie op het strand was een goed idee, maar had voor de pot geen zin. Patrick weet als Mol zijnde natuurlijk dat eer gegraven moet worden en toen hield hij zich stil. Geval van goodwill kweken.
Vond het in eerste instantie ook raar aangezien hij de mol is, maar toen moesten ze nog graven...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik zat te denken, Patricks actie op het strand was een goed idee, maar had voor de pot geen zin. Patrick weet als Mol zijnde natuurlijk dat eer gegraven moet worden en toen hield hij zich stil. Geval van goodwill kweken.
Ik denk niet dat de mol echt persoonlijk naar hun toe komt om te zeggen dat hij of zij de mol is. Zal wel via papier gaan of iets dergelijks of een of andere code. Maar daar kunnen we alleen nog over raden.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:53 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
P.S. Bedenk me net dat er twee jokers op het testtafeltje lagen. Dus 2 kandidaten (Art en Karin?) hebben geloot om de mol te ontmoeten? Dus de winnaar van deze loterij is de winnaar van deze serie (Art?).........? Uiteraard is dit pure speculatie gebaseerd op de beelden die de makers hebben getoond.
dat zou hij wel willenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:53 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
......
Anna zat vorige week op Art
Nice. Wat voor amateurzendertje is dat?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:08 schreef Jor_Dii het volgende:
http://twaud.io/q9Cy ergens tegen het einde aan wordt de theorie besproken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |