abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93289069
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:05 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Wellicht deed hij dit om mensen te laten denken dat hij zijn best doet, want uiteindelijk ging het er natuurlijk om dat er op de juiste plek gegraven werd. Op dat moment had hij echter weinig meer te melden..
Precies. :)

Hij doet z'n best en komt met goede ideeën (die inderdaad ook werken) op de momenten dat het er eigenlijk niet toe doet. Daardoor helpt 'ie weliswaar iedereen wel vooruit, maar net niet genoeg om ook het geld binnen te slepen.
pi_93292079
anne eruit, wel verwacht, speelde te veel voor het geld. Jammer voor de serie :(
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 25 februari 2011 @ 01:46:13 #153
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_93292517
Net pas teruggekeken, godverdegodver, het enige schone in WIDM naar huis ;( ;( ;(
Karin, kom op, doe niet zo fucking dom :')
Soundos doet me nog steeds té enthousiast :')
Art is gewoon te obvious :')
Patrick is dus de mol.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 01:53:06 #154
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_93292724
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:13 schreef Tompsen het volgende:
Op wie zat Anna eigenlijk?

En mannen, is het niet vreselijk dat we niet nog 2 uurtjes konden genieten van dat vrouwelijk moois :( :( :(
Ze zag er verdraait lekker uit in deze aflevering (en de cameraman hielp ook een handje met zijn close-ups van haar cleavage).

Anna zat vorige week op Art en het zou logisch lijken dat ze alles weer op Art heeft ingezet.

Echter, de juiste mol heb ik nog nooit goed kunnen voorspellen en ik zit al vanaf aflevering 1 op Patrick. De logica hiervan? Als Anna niet op Art zat dan is ze zeer waarschijnlijk overgestapt op Patrick. Helaas kan ik niks vinden over de pokervraag op het internet, al speelt Patrick wel in een pokerfilm (met o.a. Hanna Verboom).

Het is sowieso lastig voorspellen met Anna, want bijna de helft van de tijd heeft ze geen of geen echt scherm gezien (2x vrijstelling + het baddoekenspel) en vorige week had ze een joker (Pepijn had er geen). Wellicht had ze anders al 2 of 3 rode schermen gehad.

P.S. Bedenk me net dat er twee jokers op het testtafeltje lagen. Dus 2 kandidaten (Art en Karin?) hebben geloot om de mol te ontmoeten? Dus de winnaar van deze loterij is de winnaar van deze serie (Art?).........? Uiteraard is dit pure speculatie gebaseerd op de beelden die de makers hebben getoond.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 25 februari 2011 @ 02:00:24 #155
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_93292884
quote:
http://bit.ly/fRuiJX+
Link naar je post van vorige week is sowieso al meer dan 1600x geopend :D
pi_93293118
Ik moest hard lachen toen Patrick op het eind een blauwtje liep bij Anna, haha.
pi_93293628
Bij het spel in die vervallen kerk was er een hok met de code SO12 ... So-un-dos ??
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 25 februari 2011 @ 02:55:03 #158
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_93293846
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 02:41 schreef Hank- het volgende:
Bij het spel in die vervallen kerk was er een hok met de code SO12 ... So-un-dos ??
Jeps klopt, is al langsgekomen.
pi_93294079
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:19 schreef JohnDDD het volgende:
Art kan de mol eigenlijk niet zijn hè. Jan en Anna zaten vol op hem. En Karin ook niet, want Pepijn zat op Karin.

Dus Soundos of Patrick is de mol. Dus dan moet het Patrick wel zijn.

Ik besef nu pas dat zijn "Lingo from Hell" uit aflevering vier eindigt met de letters "O - M - L" , MOL. Een klassieke hint, in 2008 had Dennis nog iets op zijn petje staan wat ook eindigde met precies die letters.
Zoiets was er 2 afleveringen geleden met NEP (als laatste letters) moet het alleen een keer terugkijken om weer te weten wat het precies was.
pi_93294246
Meest briljante deze aflevering was toch wel Soundos die even voor de camera ging uitleggen dat er elk seizoen gekloot wordt met de porto's en dat inmiddels heel NL wel wist hoe die dingen werkten. :P
  vrijdag 25 februari 2011 @ 05:16:15 #161
208890 June.
Seriously?
pi_93294924
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:40 schreef texelonia het volgende:
Ik vind Art steeds irritanter worden. Nu ook weer met zijn commentaren, "We hebben ons van onze slechtste kant laten zien". Hij laat zich de hele serie al van zijn slechtste kant zien :{w

Ik zit op Patrick, maar sluit Karin ook nog niet helemaal uit.

Wat betreft de theorie van Jor-dii, er werd ergens gezegd dat Soundos en Patrick strijden om de titel (beiden vraag 20 beantwoord, de vraag Wie is de mol?) en Art (vraag 11, het terugkerende getal) de Mol. En dan Karin er volgende aflevering uit. Maar Karin beantwoordde vraag 10, en volgende aflevering is de 9e, niet de 10e. Nog niet helemaal waterdicht dus wmb.
Ja, dat zei ik. Het kan nog steeds hoor, misschien laten ze de afvaller van aflevering 9 wel in het begin van aflevering 10 zien (Karin dus volgens de theorie) . Blijven er 3 over in aflevering 10 en aan het einde daarvan is er dus weer een cliffhanger die in aflevering 11 (reunie) bekend wordt gemaakt.
Shine bright like a diamond.
pi_93295790
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:23 schreef Omniej het volgende:

[..]

Precies. :)

Hij doet z'n best en komt met goede ideeën (die inderdaad ook werken) op de momenten dat het er eigenlijk niet toe doet. Daardoor helpt 'ie weliswaar iedereen wel vooruit, maar net niet genoeg om ook het geld binnen te slepen.
Misschien ging hij wel heel sluw op de plek van het geld staan bij het graven.. ze waren er een halve meter van verwijderd!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 25 februari 2011 @ 08:40:02 #163
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93295841
quote:
Op donderdag 24 februari 2011 22:46 schreef davidov2009 het volgende:

[..]

Op 36.20 staan ze met z'n vieren in beeld, dus dat zal t niet zijn.

edit: noxia was me al voor :P
dan klopt de theorie toch? De mol was in beeld ;)
Patrick zei tijdens de touwbrug opdracht dat ie 110 kilo is. Dat geloof ik niet helemaal (lijkt me aan de lichte kant voor zijn lengte en postuur) :@ maar is wel een soort afgeleide van 11 bedenk ik me nu!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 09:20:46 #164
267282 iggyinthehouse
the man from outta space
pi_93296520
1.699.000 kijkers (nummer 1 in de top 25!)
pi_93296910
Ik zat te denken, Patricks actie op het strand was een goed idee, maar had voor de pot geen zin. Patrick weet als Mol zijnde natuurlijk dat eer gegraven moet worden en toen hield hij zich stil. Geval van goodwill kweken.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 25 februari 2011 @ 09:53:47 #166
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_93297274
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 09:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik zat te denken, Patricks actie op het strand was een goed idee, maar had voor de pot geen zin. Patrick weet als Mol zijnde natuurlijk dat eer gegraven moet worden en toen hield hij zich stil. Geval van goodwill kweken.
Dacht ik ook al aan. Bovendien heeft het nog lang geduurd ook, want er waren nog maar 6 minuten om de schat te vinden - allemaal in het voordeel van de Mol natuurlijk.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 25 februari 2011 @ 09:58:56 #167
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_93297397
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 09:39 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Vond het in eerste instantie ook raar aangezien hij de mol is, maar toen moesten ze nog graven...
pi_93297494
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:53 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

P.S. Bedenk me net dat er twee jokers op het testtafeltje lagen. Dus 2 kandidaten (Art en Karin?) hebben geloot om de mol te ontmoeten? Dus de winnaar van deze loterij is de winnaar van deze serie (Art?).........? Uiteraard is dit pure speculatie gebaseerd op de beelden die de makers hebben getoond.
Ik denk niet dat de mol echt persoonlijk naar hun toe komt om te zeggen dat hij of zij de mol is. Zal wel via papier gaan of iets dergelijks of een of andere code. Maar daar kunnen we alleen nog over raden.

Ik gok er tevens op dat Soundos er uit vliegt aankomende aflevering. Karin verliest de finale ; en Patrick is gewoon de mol, zo duidelijk.

Van alle overgebleven kandidaten vind ik nog dat Soundos de pot wel het meeste verdiend. Ze zijn alle 4 niet zo snugger bezig maar Soundos straalt nog wel wat uit dat ze echt bezig is met het spelletje ( uitzondering van enkele opdrachten waar ze niks uitvrat ).

Zeer jammer van Anna...de meest fanatieke :(

Props naar Jor_Dii voor zijn theorie :)
pi_93299355
http://twaud.io/q9Cy ergens tegen het einde aan wordt de theorie besproken
pi_93299363
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:53 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
......
Anna zat vorige week op Art
dat zou hij wel willen :P
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_93299483
Wat ik me nu bedenk. Gisteren zagen we twee jokers liggen van kandidaten, wat het plausibel maakt dat er 1 iemand tenminste contact heeft gehad met de Mol. De Mol zou dan om hulp vragen. Is Karin dan de volgende afvaller, Art de winnaar en Soundos en Patrick (20) beide de Mol?
  vrijdag 25 februari 2011 @ 11:20:40 #172
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_93299777
Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Het invullen van tests is dan niet meer eerlijk, en eerdere afvallers hadden dan misschien wel meer vragen goed gehad. maar hulp kan ook zijn het doorgeven (of niet ;P) van een bericht. De kandidaten die dit hebben gedaan hebben er dan geen voordeel van omdat ze nadeel hebben van een Joker minder. als u begrijpt wat ik bedoel. :')

(formuleren, het is een gave :P )
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_93299800
Ik snap em, en dat is inderdaad ook goed mogelijk :)
  vrijdag 25 februari 2011 @ 11:26:03 #174
42636 TheSeeker_NL
Damn fine coffee
pi_93299958
tvp
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 25 februari 2011 @ 11:30:49 #175
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_93300104
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:08 schreef Jor_Dii het volgende: