Ja als we niet oppassen is Karin straks de lachende derde, wij maar debatteren over of het nu Art of Patrick isquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Karin is een verhaal apart. Haar hoogtevrees stel ik ernstig in twijfel, evenals haar wellicht gespeelde domheid.
ik zeg al weken dat het één van de drie is.. tot die tijd is het eigenlijk maar saai, want we wisten allemaal wel dat Anna het niet zou zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:11 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
Ja als we niet oppassen is Karin straks de lachende derde, wij maar debatteren over of het nu Art of Patrick is
WIDM wordt elk jaar populairder op internet, dus ik verwacht dat 'theorieën' de komende seizoenen alleen maar eerder door de community ontdekt worden... Google Trends
Dat laatste zal de redactie ook niet ontgaan, wellicht dat de hints die later bij de montage e.d. worden toegevoegd minder worden. Sowieso gaven ze al toe dat het wel 'apart' was dan sommige molloten werkelijk elk frame apart screenenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:11 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
Ja als we niet oppassen is Karin straks de lachende derde, wij maar debatteren over of het nu Art of Patrick is
WIDM wordt elk jaar populairder op internet, dus ik verwacht dat 'theorieën' de komende seizoenen alleen maar eerder door de community ontdekt worden... Google Trends
Haha ja. Toch is dat vooral voor het introfilmpje (anglisisten: leader) wel eens nuttig geweest. Heb deze keer nog niets kunnen ontdekken eigenlijk (maar ja, ook niet frame-by-frame gekekenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dat laatste zal de redactie ook niet ontgaan, wellicht dat de hints die later bij de montage e.d. worden toegevoegd minder worden. Sowieso gaven ze al toe dat het wel 'apart' was dan sommige molloten werkelijk elk frame apart screenen
Nouja, handgebaren, teksten, pistolen en andere visuele hints. Plus zeker die testen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:15 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
Haha ja. Toch is dat vooral voor het introfilmpje (anglisisten: leader) wel eens nuttig geweest. Heb deze keer nog niets kunnen ontdekken eigenlijk (maar ja, ook niet frame-by-frame gekeken).
De stem was toch verdraaid? Lijkt me niet dat ze zo stom zijn dat zo makkelijk prijs te geven.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:10 schreef Jor_Dii het volgende:
Was uit die telefoongesprekken met de Mol ook niet gebleken dat het sowieso een man is?
Testen? Bedoel je de Theorie? Het ging toch alleen over hints in het introfilmpje?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nouja, handgebaren, teksten, pistolen en andere visuele hints. Plus zeker die testen.
Dat kan je toch weer terug verdraaien?quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
De stem was toch verdraaid? Lijkt me niet dat ze zo stom zijn dat zo makkelijk prijs te geven.
"experts'' hebben daar naar geluisterd en het fragment onderzocht en blijkbaar was het een mannenstem.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
De stem was toch verdraaid? Lijkt me niet dat ze zo stom zijn dat zo makkelijk prijs te geven.
Dat is erg moeilijk als je de sleutel niet weet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:22 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Dat kan je toch weer terug verdraaien?
Ik verwacht dat het ook een man is. Ik zit voor 80% op Patrick , 20 % op Art.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
"experts'' hebben daar naar geluisterd en het fragment onderzocht en blijkbaar was het een mannenstem.
Soundos die een paar keer gespiegeld was in de intro was het enige opvallende tot nu toe.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:15 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
Haha ja. Toch is dat vooral voor het introfilmpje (anglisisten: leader) wel eens nuttig geweest. Heb deze keer nog niets kunnen ontdekken eigenlijk (maar ja, ook niet frame-by-frame gekeken).
Wellicht deed hij dit om mensen te laten denken dat hij zijn best doet, want uiteindelijk ging het er natuurlijk om dat er op de juiste plek gegraven werd. Op dat moment had hij echter weinig meer te melden..quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:55 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Ja tot deze aflevering zat ik ook op Patrick, Karin en Art. Nu ben ik nog niet veel wijzer geworden, omdat ze alledrie geen zak doen. Het enige wat opvalt is het nummer 11 en daarbij Art. Daarom noem ik hem nu de mol.
Patrick deed me iets teveel moeite met die grote cijfers in het zand. Een beetje met je armen zwaaien en steentjes bij elkaar zoeken is makkelijker om ervoor te zorgen dat ze het nooit gaan raden (zoals Karin deed).
Precies en daarom blijf ik dus op Patrick en geloof ik niet dat Art het is. Patrick gedraagd zich sneaky, verpest zelf dingen en laat anderen ervoor opdraaien als er geen geld is verdiend.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Onopvallendheid is naar mijn mening juist een kracht van de Mol.
Ondergronds hè
Dat 'Frankenrijk' is dan ook wel een enorme mongolenactie. Karin.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:51 schreef Catwoman1986 het volgende:
Bij het tweede spel idem dito. Roept zelf een fout antwoord (Spanje), en valt er vervolgens over dat Karin Frankenrijk schrijft. Zijn eigen fouten weet hij keer op keer te verbloemen door naar anderen te wijzen.
Dat absoluutquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:08 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Dat 'Frankenrijk' is dan ook wel een enorme mongolenactie. Karin.
Ik dacht dat zij op Art zat, maar ik ben er niet zeker van.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:13 schreef Tompsen het volgende:
Op wie zat Anna eigenlijk?
En mannen, is het niet vreselijk dat we niet nog 2 uurtjes konden genieten van dat vrouwelijk moois![]()
![]()
Exact. Patrick liet zich (ook eens een keer) 'van zijn goeie kant zien' door een belangrijke bijdrage te leveren in het communiceren van de code, maar als je je vervolgens bedenkt hoeveel geld ze uiteindelijk met die opdracht hebben binnengesleept....quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:05 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Wellicht deed hij dit om mensen te laten denken dat hij zijn best doet, want uiteindelijk ging het er natuurlijk om dat er op de juiste plek gegraven werd. Op dat moment had hij echter weinig meer te melden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |