abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 februari 2011 @ 23:09:32 #126
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_93284519
quote:
3s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:48 schreef Bellatrix het volgende:

[..]

Dat was Miryanna.
Even terug gekeken en inderdaad. Dat was Miryanna. :P
pi_93284648
Was uit die telefoongesprekken met de Mol ook niet gebleken dat het sowieso een man is?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_93284672
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Karin is een verhaal apart. Haar hoogtevrees stel ik ernstig in twijfel, evenals haar wellicht gespeelde domheid.
Ja als we niet oppassen is Karin straks de lachende derde, wij maar debatteren over of het nu Art of Patrick is ;)

WIDM wordt elk jaar populairder op internet, dus ik verwacht dat 'theorieën' de komende seizoenen alleen maar eerder door de community ontdekt worden... Google Trends
Killing as few patients as possible.
pi_93284858
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:11 schreef davidov2009 het volgende:

[..]

Ja als we niet oppassen is Karin straks de lachende derde, wij maar debatteren over of het nu Art of Patrick is ;)

WIDM wordt elk jaar populairder op internet, dus ik verwacht dat 'theorieën' de komende seizoenen alleen maar eerder door de community ontdekt worden... Google Trends
ik zeg al weken dat het één van de drie is.. tot die tijd is het eigenlijk maar saai, want we wisten allemaal wel dat Anna het niet zou zijn.

Als de theorie blijkt te kloppen dat Art, Patrick en Karin in de finale staan, blijft het nog een week saai. Als de theorie van de vragen blijkt te kloppen dat Art, Patrick en Soundos in de finale staan, dan gaat het tussen de heren..
pi_93284886
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:11 schreef davidov2009 het volgende:

[..]

Dat laatste zal de redactie ook niet ontgaan, wellicht dat de hints die later bij de montage e.d. worden toegevoegd minder worden. Sowieso gaven ze al toe dat het wel 'apart' was dan sommige molloten werkelijk elk frame apart screenen :P
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_93285017
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Dat laatste zal de redactie ook niet ontgaan, wellicht dat de hints die later bij de montage e.d. worden toegevoegd minder worden. Sowieso gaven ze al toe dat het wel 'apart' was dan sommige molloten werkelijk elk frame apart screenen :P
Haha ja. Toch is dat vooral voor het introfilmpje (anglisisten: leader) wel eens nuttig geweest. Heb deze keer nog niets kunnen ontdekken eigenlijk (maar ja, ook niet frame-by-frame gekeken :P).
pi_93285124
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:15 schreef davidov2009 het volgende:

[..]

Haha ja. Toch is dat vooral voor het introfilmpje (anglisisten: leader) wel eens nuttig geweest. Heb deze keer nog niets kunnen ontdekken eigenlijk (maar ja, ook niet frame-by-frame gekeken :P).
Nouja, handgebaren, teksten, pistolen en andere visuele hints. Plus zeker die testen.
pi_93285322
Goed ik ga naar bed, weltrusten en tot morgen :W
pi_93285323
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:10 schreef Jor_Dii het volgende:
Was uit die telefoongesprekken met de Mol ook niet gebleken dat het sowieso een man is?
De stem was toch verdraaid? Lijkt me niet dat ze zo stom zijn dat zo makkelijk prijs te geven.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_93285350
Iemand die een cap kan maken van de pet van Patrick?
Vond er een vaag tekeningetje(?) op staan.
Als ik op internet op petten van Abercrombie zoek vind ik niets dat er op lijkt.

Chapeau trouwens voor Jordii. Erg goed gevonden!
pi_93285413
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:17 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Nouja, handgebaren, teksten, pistolen en andere visuele hints. Plus zeker die testen.
Testen? Bedoel je de Theorie? Het ging toch alleen over hints in het introfilmpje?
pi_93285445
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:20 schreef Felagund het volgende:

[..]

De stem was toch verdraaid? Lijkt me niet dat ze zo stom zijn dat zo makkelijk prijs te geven.
Dat kan je toch weer terug verdraaien? ;)
pi_93285469
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:20 schreef Felagund het volgende:

[..]

"experts'' hebben daar naar geluisterd en het fragment onderzocht en blijkbaar was het een mannenstem.
pi_93285515
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:22 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Dat kan je toch weer terug verdraaien? ;)
Dat is erg moeilijk als je de sleutel niet weet.
pi_93285524
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:22 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

"experts'' hebben daar naar geluisterd en het fragment onderzocht en blijkbaar was het een mannenstem.
Ik verwacht dat het ook een man is. Ik zit voor 80% op Patrick , 20 % op Art.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator donderdag 24 februari 2011 @ 23:26:26 #141
42184 crew  DaMart
pi_93285726
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:15 schreef davidov2009 het volgende:

[..]

Soundos die een paar keer gespiegeld was in de intro was het enige opvallende tot nu toe.
pi_93286457
Goed, even laten inwerken. :W
pi_93286643
Ik vind Art steeds irritanter worden. Nu ook weer met zijn commentaren, "We hebben ons van onze slechtste kant laten zien". Hij laat zich de hele serie al van zijn slechtste kant zien :{w

Ik zit op Patrick, maar sluit Karin ook nog niet helemaal uit.

Wat betreft de theorie van Jor-dii, er werd ergens gezegd dat Soundos en Patrick strijden om de titel (beiden vraag 20 beantwoord, de vraag Wie is de mol?) en Art (vraag 11, het terugkerende getal) de Mol. En dan Karin er volgende aflevering uit. Maar Karin beantwoordde vraag 10, en volgende aflevering is de 9e, niet de 10e. Nog niet helemaal waterdicht dus wmb.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
İDumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_93287987
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:55 schreef Kidney_bean01 het volgende:

[..]

Ja tot deze aflevering zat ik ook op Patrick, Karin en Art. Nu ben ik nog niet veel wijzer geworden, omdat ze alledrie geen zak doen. Het enige wat opvalt is het nummer 11 en daarbij Art. Daarom noem ik hem nu de mol.

Patrick deed me iets teveel moeite met die grote cijfers in het zand. Een beetje met je armen zwaaien en steentjes bij elkaar zoeken is makkelijker om ervoor te zorgen dat ze het nooit gaan raden (zoals Karin deed).
Wellicht deed hij dit om mensen te laten denken dat hij zijn best doet, want uiteindelijk ging het er natuurlijk om dat er op de juiste plek gegraven werd. Op dat moment had hij echter weinig meer te melden..
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_93288140
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Onopvallendheid is naar mijn mening juist een kracht van de Mol.

Ondergronds hè ;)
Precies en daarom blijf ik dus op Patrick en geloof ik niet dat Art het is. Patrick gedraagd zich sneaky, verpest zelf dingen en laat anderen ervoor opdraaien als er geen geld is verdiend.
Art als mol zou ik echt een grote faal vinden van het programma.
Feauteaux
  vrijdag 25 februari 2011 @ 00:08:28 #146
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_93288177
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:51 schreef Catwoman1986 het volgende:
Bij het tweede spel idem dito. Roept zelf een fout antwoord (Spanje), en valt er vervolgens over dat Karin Frankenrijk schrijft. Zijn eigen fouten weet hij keer op keer te verbloemen door naar anderen te wijzen.
Dat 'Frankenrijk' is dan ook wel een enorme mongolenactie. Karin. :')
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_93288374
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:08 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Dat 'Frankenrijk' is dan ook wel een enorme mongolenactie. Karin. :')
Dat absoluut :P Domme muts.
Feauteaux
pi_93288442
Op wie zat Anna eigenlijk?

En mannen, is het niet vreselijk dat we niet nog 2 uurtjes konden genieten van dat vrouwelijk moois :( :( :(
pi_93288659
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:13 schreef Tompsen het volgende:
Op wie zat Anna eigenlijk?

En mannen, is het niet vreselijk dat we niet nog 2 uurtjes konden genieten van dat vrouwelijk moois :( :( :(
Ik dacht dat zij op Art zat, maar ik ben er niet zeker van.
De rest zit volgens mij allemaal op patrick en Karin.

En ik zou Komt een vrouw bij de dokter gaan kijken als ik jou was. Niet omdat het nou zo'n vrolijke film is, maarja, Anna :P
Feauteaux
pi_93289009
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:05 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Wellicht deed hij dit om mensen te laten denken dat hij zijn best doet, want uiteindelijk ging het er natuurlijk om dat er op de juiste plek gegraven werd. Op dat moment had hij echter weinig meer te melden..
Exact. Patrick liet zich (ook eens een keer) 'van zijn goeie kant zien' door een belangrijke bijdrage te leveren in het communiceren van de code, maar als je je vervolgens bedenkt hoeveel geld ze uiteindelijk met die opdracht hebben binnengesleept....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')