Je moet goede ideeen met slechte ideeen afwisselen om niet teveel op te vallen. Ik denk alleen niet dat Patrick had gerekend op de sluwheid van Anna die meteen kon zien welke getallen het warenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:55 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Ja tot deze aflevering zat ik ook op Patrick, Karin en Art. Nu ben ik nog niet veel wijzer geworden, omdat ze alledrie geen zak doen. Het enige wat opvalt is het nummer 11 en daarbij Art. Daarom noem ik hem nu de mol.
Patrick deed me iets teveel moeite met die grote cijfers in het zand. Een beetje met je armen zwaaien en steentjes bij elkaar zoeken is makkelijker om ervoor te zorgen dat ze het nooit gaan raden (zoals Karin deed).
Het is toch eigenlijk zo jammer dat, doordat je fanatiek bent, je eruit ligt, en als je geen zak doet (Karin en Soundos), je steeds verder komt..quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
PLus dat ik in eerste instantie niet had gedacht dat ze die cijfers konden zien. Horizontaal strand, slecht weer, enzovoort. Maargoed Anna was weer fanatiek
Ik zou het pas teleurstellend vinden als Patrick de mol was. Hij heeft echt vrij weinig 'gemold' en ik vind hem ook erg onopvallend dit seizoen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:56 schreef Guanabana het volgende:
Ja echt, Soundos heeft heel veel dingen goed gedaan. Onnodige dingen voor een Mol.
Puur logisch gezien zou het Art moeten zijn. Altijd doet hij iets raars. Elke opdracht.
Het is dubbel, aan de ene kant zou het een heel teleurstellende Mol zijn, aan de andere kant als hij niet de mol is, heeft hij de echte mol extreem geholpen, en heeft hij minstens zo veel, zo niet meer gemold dan de echte mol. Waar gaat het dan nog over.
Wat ik dan wel weer jammer vind van Patrick is dat ie dan bijv. niet heeft geprobeerd de 3 op een 8 te laten lijken, zoiets. Ik heb zelf wel eens grote letters in het zand geschreven (jajaquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:58 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
PLus dat ik in eerste instantie niet had gedacht dat ze die cijfers konden zien. Horizontaal strand, slecht weer, enzovoort. Maargoed Anna was weer fanatiek
Je bent zijn busactie vergeten. Kost 3000 euro.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:00 schreef June. het volgende:
[..]
Ik zou het pas teleurstellend vinden als Patrick de mol was. Hij heeft echt vrij weinig 'gemold' en ik vind hem ook erg onopvallend dit seizoen.
Onopvallendheid is naar mijn mening juist een kracht van de Mol.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:00 schreef June. het volgende:
[..]
Ik zou het pas teleurstellend vinden als Patrick de mol was. Hij heeft echt vrij weinig 'gemold' en ik vind hem ook erg onopvallend dit seizoen.
Totaal met je eens. Het kunnen wat mij betreft ook nog steeds Art, Karin en Patrick alledrie zijn. Puur omdat ze alledrie mollen. Maar ik vind dat de verkeerde manier om te winnen. Net zoveel mollen als de 'echte' mol, zodat iedereen jou ook verdenkt en het vager wordt.. De andere twee van die drie, die niet de mol zijn, hebben het wat mij betreft irritant gespeeld!quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:56 schreef Guanabana het volgende:
Ja echt, Soundos heeft heel veel dingen goed gedaan. Onnodige dingen voor een Mol.
Puur logisch gezien zou het Art moeten zijn. Altijd doet hij iets raars. Elke opdracht.
Het is dubbel, aan de ene kant zou het een heel teleurstellende Mol zijn, aan de andere kant als hij niet de mol is, heeft hij de echte mol extreem geholpen, en heeft hij minstens zo veel, zo niet meer gemold dan de echte mol. Waar gaat het dan nog over.
Vind ik niet, George uit seizoen 3 was zeker niet onopvallend, maar wel een prachtmol.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:01 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Onopvallendheid is naar mijn mening juist een kracht van de Mol.
Ondergronds hè
Georgequote:Op donderdag 24 februari 2011 23:02 schreef June. het volgende:
[..]
Vind ik niet, George uit seizoen 3 was zeker niet onopvallend, maar wel een prachtmol.
Hij heeft veel subtiele molacties gedaan. En er is niet altijd aandacht op hem gevestigd, misschien expres door de WIDM-redactie.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:02 schreef June. het volgende:
[..]
Vind ik niet, George uit seizoen 3 was zeker niet onopvallend, maar wel een prachtmol.
George heeft een aparte status, hij was de eerste die door middel van psychologische oorlogsvoering en het inspelen op goodwill creeëren bij de andere kandidaten nooit verdacht werd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:02 schreef June. het volgende:
[..]
Heb ik niet gezien, dit is mijn derde seizoen pas.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:02 schreef June. het volgende:
[..]
In ieder geval heeft ook Art bijna niks in de pot gebracht, je zou toch echt aan die 'hulpmol' gaan denkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je bent zijn busactie vergeten. Kost 3000 euro.
Art is dan ook aandachtsgeil.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:04 schreef davidov2009 het volgende:
In
[..]
In ieder geval heeft ook Art bijna niks in de pot gebracht, je zou toch echt aan die 'hulpmol' gaan denkenIk durf dan ook nog niet mijn hand in het vuur te steken voor Patrick of Art. Maar het is wel 60% Patrick versus 40% Art voor mij. Ook omdat ik hoop op Patrick, misschien.
Dat kan je wel zeggen ja. Verbaasd mij niets dat ie geen grote vriendjes was met Anna e.d.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Art is dan ook aandachtsgeil.
Dat is bij mij ook. Ik wil dat het Art niet is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:04 schreef davidov2009 het volgende:
In
[..]
In ieder geval heeft ook Art bijna niks in de pot gebracht, je zou toch echt aan die 'hulpmol' gaan denkenIk durf dan ook nog niet mijn hand in het vuur te steken voor Patrick of Art. Maar het is wel 60% Patrick versus 40% Art voor mij. Ook omdat ik hoop op Patrick, misschien.
Dat is volgens mij meer dan Art.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:00 schreef Jor_Dii het volgende:
Patrick heeft - als ik het goed heb - persoonlijk 450 euro in de pot gebracht. Belachelijk weinig natuurlijk
Karin doet anders ook niets hoor. Probeert tegen de andere bus aan te rijden, zodat ze sneller binnen is bij de busopdracht (de mol moest als eerste binnenkomen). Verpest haar vraag bij de foto-opdracht. Gaat vrij snel af bij van die spelletjes waar bewakers haar kunnen pakken. Heeft 'hoogtevrees' waardoor ze aan bijna niets meedoet. Pakt geen geld in zee. Probeert angstvallig die verrekijker voor zichzelf te houden zodat de code niet doorgegeven kan worden, etc.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:04 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Art is dan ook aandachtsgeil.
Ja, misschien vind ik daarom elke mol na hem wel tegenvallenquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:04 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
George heeft een aparte status, hij was de eerste die door middel van psychologische oorlogsvoering en het inspelen op goodwill creeëren bij de andere kandidaten nooit verdacht werd.
Nagenoeg gelijk na deze aflevering.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is volgens mij meer dan Art.
Die heeft alleen de laatste twee afleveringen al 300 euro binnengebracht, ik heb geen idee hoeveel daarvoor. En als hij de mol is heeft hij de busopdracht behoorlijk slecht gedaan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is volgens mij meer dan Art.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |