abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93282371
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:41 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Maar hoe verklaar je dan dat Anna er uit vliegt vandaag? Zij zat vol op Art.
het gaat er niet om op wie Anna zat, het gaat erom hoeveel vragen ze goed had. Vragen als 'Waar is de mol bang voor? A. spinnen B. haaien C. etc D. etc'. Anna ging van de groep het minst met de anderen om. Daarnaast hadden sommigen misschien nog jokers. Het kan zijn dat ze minder vragen van Art wist.

Ik dacht vorige seizoenen ook 'ja die kan de mol niet zijn, want daar zat de afvaller vol op'. Maar toen bleek die de mol toch soms te zijn..
  donderdag 24 februari 2011 @ 22:45:27 #77
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_93282494
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Waarom 362 seconden? Waarom niet min. 36.20? Dat met die cijfers is bijna niet te ontrafelen.
Op 36.20 zijn ze alle 4 te zien (behalve Anna dan).
pi_93282534
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:43 schreef davidov2009 het volgende:

[..]

Soundos dus.

Klopt vast niet.

[ afbeelding ]
ja maar Soundos die bij die ene opdracht uit het niets 'executie' riep, terwijl daar helemaal geen aanleiding voor was... had ze als mol makkelijk kunnen laten. Soundos kan het gewoon niet zijn. Die doet minder slechte dingen dan Art, Patrick of Karin
pi_93282604
Sowieso was Soundos op haar manier best goed bezig deze aflevering (als nog slecht maargoed).
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_93282611
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Waarom 362 seconden? Waarom niet min. 36.20? Dat met die cijfers is bijna niet te ontrafelen.
Op 36.20 staan ze met z'n vieren in beeld, dus dat zal t niet zijn.

edit: noxia was me al voor :P
Killing as few patients as possible.
pi_93282630
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:44 schreef Kidney_bean01 het volgende:

[..]

het gaat er niet om op wie Anna zat, het gaat erom hoeveel vragen ze goed had. Vragen als 'Waar is de mol bang voor? A. spinnen B. haaien C. etc D. etc'. Anna ging van de groep het minst met de anderen om. Daarnaast hadden sommigen misschien nog jokers. Het kan zijn dat ze minder vragen van Art wist.

Ik dacht vorige seizoenen ook 'ja die kan de mol niet zijn, want daar zat de afvaller vol op'. Maar toen bleek die de mol toch soms te zijn..
Dat is nu juist intrinsiek met elkaar in verband. Als je op een bepaald persoon zit, dan heb je waarschijnlijk ook de meeste info over hem/haar verzameld. Hoe weet je dat Anna het minste met de rest om ging? Ik vond Anna daar te fanatiek voor, een sluwe speler die alles in de gaten hield. Nee, ik geloof daar niet zo in dat de moeilijkheid van de vragen Anna uiteindelijk de das heeft omgedaan. Als Art de Mol is, dan zouden toch eerder Karin of Soundos er uit vliegen??
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_93282681
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Sowieso was Soundos op haar manier best goed bezig deze aflevering (als nog slecht maargoed).
ja ze riep, toen ze de verrekijker in beeld had, meteen 'oh kijk daar hangt 362, daar is de code'!!! Dat doet een mol niet.
  donderdag 24 februari 2011 @ 22:47:33 #83
284294 BBQSausage
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_93282687
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:45 schreef Kidney_bean01 het volgende:

[..]

ja maar Soundos die bij die ene opdracht uit het niets 'executie' riep, terwijl daar helemaal geen aanleiding voor was... had ze als mol makkelijk kunnen laten. Soundos kan het gewoon niet zijn. Die doet minder slechte dingen dan Art, Patrick of Karin
Soundos was ook degene die raadde wat er op dat bord geplakt was, langs de weg. Beatrix. Ook erg opvallend.
pi_93282699
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Van de overgebleven kandidaten vind ik Soundos nu het beste, en de leukste.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_93282730
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:47 schreef BBQSausage het volgende:

[..]

Soundos was ook degene die raadde wat er op dat bord geplakt was, langs de weg. Beatrix. Ook erg opvallend.
Dat was Miryanna.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
pi_93282768
quote:

[..]

Ze raadde wel Executie in ieder geval.
pi_93282774
Zie je, allemaal redenen waarom ik Soundos eigenlijk afschrijf. Een mol zorgt niet dat er geld IN het laadje komt. ;)
pi_93282820
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:48 schreef Kidney_bean01 het volgende:

[..]

Zie je, allemaal redenen waarom ik Soundos eigenlijk afschrijf. Een mol zorgt niet dat er geld IN het laadje komt. ;)
Daar op voortbordurend, volgens mij heeft Patrick nog maar amper geld (persoonlijk) in de pot gebracht. Vandaag ook weer met z'n 50 euro :')
pi_93282870
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:49 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Daar op voortbordurend, volgens mij heeft Patrick nog maar amper geld (persoonlijk) in de pot gebracht.
¤50,- :D maar wel toegeven dat 'ie de Mol is.
pi_93282885
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:47 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dat is nu juist intrinsiek met elkaar in verband. Als je op een bepaald persoon zit, dan heb je waarschijnlijk ook de meeste info over hem/haar verzameld. Hoe weet je dat Anna het minste met de rest om ging? Ik vond Anna daar te fanatiek voor, een sluwe speler die alles in de gaten hield. Nee, ik geloof daar niet zo in dat de moeilijkheid van de vragen Anna uiteindelijk de das heeft omgedaan. Als Art de Mol is, dan zouden toch eerder Karin of Soundos er uit vliegen??
Dat snap ik, maar ik weet niet of Anna constant op Art zat? Anders had ze misschien nog niet zoveel informatie als de rest. En Art gaat veel beter met Patrick en Karin om, die zie je ook sinds het begin een beetje met elkaar hangen. Hetzelfde gold voor Anna, Horace en Pepijn. En hoeveel jokers had iedereen nog?
pi_93283008
Deze aflevering gaf mij zeker weer de bevestiging dat Patrick de mol is.

Hij maakt zelf fouten en probeert vervolgens anderen verdacht te maken. Art laat 50 euro liggen, Patrick raapt het op. Net alsof hij zo goed zijn best doet. Ondertussen voert hij de rest van het spel geen zak uit en brengt dus nauwelijks geld in de pot en tevens het minst van iedereen.
Vervolgens probeert hij de aandacht van zichzelf af te leiden door Karin 'zwart te maken' omdat ze niks deed.

Wellicht had ik toch meteen voor patrick moeten gaan toen ik de naam Stoof in dat introfilmpje ontdekte!

Bij het tweede spel idem dito. Roept zelf een fout antwoord (Spanje), en valt er vervolgens over dat Karin Frankenrijk schrijft. Zijn eigen fouten weet hij keer op keer te verbloemen door naar anderen te wijzen.

Karin en Soundos hebben echt te veel geld in de pot gebracht in mijn ogen om de mol te kunnen zijn en hebben ook te veel hun best gedaan. Niet altijd, maar altijd nog beter dan Art en patrick.

En Art...tja, ik weet niet meer wat ik daar over moet zeggen. Ik zou het een grote teleurstelling vinden als hij de mol is. Hij verkloot de boel te opzichtig. Ook al zou dat een goede tactiek kunnen zijn, ik vind dat echt geen leuke manier. Ik vind het een heerlijk seizoen, veel beter dan vorig jaar en Art als mol zou echt de afknapper van de eeuw zijn. Ik zeg niet dat het onmogelijk is, maar het zou gewoon zonde van het programma zijn.

Ik blijf vooralsnog alle vertrouwen hebben in de programmamakers dus blijkf op Patrick!
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_93283065
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:47 schreef Kidney_bean01 het volgende:

[..]

ja ze riep, toen ze de verrekijker in beeld had, meteen 'oh kijk daar hangt 362, daar is de code'!!! Dat doet een mol niet.
Nee inderdaad, ze is te eerlijk. Vriend van me, psychiater, heeft met me die aflevering gekeken met die koorddanseropdracht over het ravijn, toen hij zag op wat voor manier Soundos reageerde toen voordat ze aangaf het niet te gaan doen, verzekerde hij me dat dat absoluut niet gefaked was, geen mollenactie dus.
pi_93283223
quote:

[..]

En Soundos leidde de groep tijdens die opdracht met die platformpjes in het water, nadat ze (de groep) zo dom waren geweest bij die opdracht daarvoor niet naar haar te luisteren (door de straten lopen om een woord te schrijven: Soundos zei: executie -- en dat was het ook).
pi_93283320
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:52 schreef davidov2009 het volgende:

[..]

Nee inderdaad, ze is te eerlijk. Vriend van me, psychiater, heeft met me die aflevering gekeken met die koorddanseropdracht over het ravijn, toen hij zag op wat voor manier Soundos reageerde toen voordat ze aangaf het niet te gaan doen, verzekerde hij me dat dat absoluut niet gefaked was, geen mollenactie dus.
Wie weet is ze wel een wereldactrice. Denk niet dat je dat kunt beoordelen dmv een tv programma, wat je beroep ook is (nouja, helderzienden uitgezonderd).
Wat niet wegneemt dat ik die mening absoluut deel, ik vond het ook te echt en oprecht overkomen :)
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_93283370
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:51 schreef Catwoman1986 het volgende:

Hij maakt zelf fouten en probeert vervolgens anderen verdacht te maken. Art laat 50 euro liggen, Patrick raapt het op. Net alsof hij zo goed zijn best doet. Ondertussen voert hij de rest van het spel geen zak uit en brengt dus nauwelijks geld in de pot en tevens het minst van iedereen.
Vervolgens probeert hij de aandacht van zichzelf af te leiden door Karin 'zwart te maken' omdat ze niks deed.

Wellicht had ik toch meteen voor patrick moeten gaan toen ik de naam Stoof in dat introfilmpje ontdekte!

Bij het tweede spel idem dito. Roept zelf een fout antwoord (Spanje), en valt er vervolgens over dat Karin Frankenrijk schrijft. Zijn eigen fouten weet hij keer op keer te verbloemen door naar anderen te wijzen.

Karin en Soundos hebben echt te veel geld in de pot gebracht in mijn ogen om de mol te kunnen zijn en hebben ook te veel hun best gedaan. Niet altijd, maar altijd nog beter dan Art en patrick.

En Art...tja, ik weet niet meer wat ik daar over moet zeggen. Ik zou het een grote teleurstelling vinden als hij de mol is. Hij verkloot de boel te opzichtig. Ook al zou dat een goede tactiek kunnen zijn, ik vind dat echt geen leuke manier. Ik vind het een heerlijk seizoen, veel beter dan vorig jaar en Art als mol zou echt de afknapper van de eeuw zijn. Ik zeg niet dat het onmogelijk is, maar het zou gewoon zonde van het programma zijn.

Ik blijf vooralsnog alle vertrouwen hebben in de programmamakers dus blijkf op Patrick!
kudos voor dit commentaar, zo dacht ik ook over Patricks "kijk mee eens zogenaamd goed meedoen gedrag" deze aflevering.
pi_93283373
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:51 schreef Catwoman1986 het volgende:

Ja tot deze aflevering zat ik ook op Patrick, Karin en Art. Nu ben ik nog niet veel wijzer geworden, omdat ze alledrie geen zak doen. Het enige wat opvalt is het nummer 11 en daarbij Art. Daarom noem ik hem nu de mol.

Patrick deed me iets teveel moeite met die grote cijfers in het zand. Een beetje met je armen zwaaien en steentjes bij elkaar zoeken is makkelijker om ervoor te zorgen dat ze het nooit gaan raden (zoals Karin deed).
pi_93283379
Die "Anna is de Mol" uit de leader overigens. :')_______!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_93283439
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:55 schreef Jor_Dii het volgende:
Die "Anna is de Mol" uit de leader overigens. :')_______!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Anna is 100% de Mol!" :')
pi_93283460
Patrick is de mol. Geniet verder van de serie!
pi_93283471
Ja echt, Soundos heeft heel veel dingen goed gedaan. Onnodige dingen voor een Mol.

Puur logisch gezien zou het Art moeten zijn. Altijd doet hij iets raars. Elke opdracht.
Het is dubbel, aan de ene kant zou het een heel teleurstellende Mol zijn, aan de andere kant als hij niet de mol is, heeft hij de echte mol extreem geholpen, en heeft hij minstens zo veel, zo niet meer gemold dan de echte mol. Waar gaat het dan nog over.
Koel en donker bewaren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')