Pff, wat een einde zeg, even laten zien wat voor goed mens ze isquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:06 schreef Bellatrix het volgende:
Dat dagboek van Anna inderdaad.!!
Ik wil het niet geloven.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit vind ik overigens ook wel interessant:
[..]
Maar ik kan gewoon niet geloven dat Art de Mol is!
Het cynisme.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Pff, wat een einde zeg, even laten zien wat voor goed mens ze isHeeft geen hol met de Mol te maken.
Het lijkt mij ook dat Karin als eerstvolgende eruit vliegt. Dat ze bijvoorbeeld de executie tot begin van aflevering 10 uitstellen (de finale dus). Maar dat is nog allemaal speculatie.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:28 schreef Jor_Dii het volgende:
Dit vind ik overigens ook wel interessant:
[..]
Maar ik kan gewoon niet geloven dat Art de Mol is!
Afl 10. is normaal de reünie, nu is dat 11 omdat er 2x niemand uit is gegaan. Aflevering 9 = 4 personen, aflevering 10 = 3 personen = finale.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:30 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wacht eens. Einde aflevering 8 = 4 personen. Einde van aflevering 9 = 3 personen. Aflevering 10 is dus finale en 11e is reünie enzo. Toch?
Hoe kan dat nou? Heb je die theorie dan gemist? Die vond ik nadat Pepijn eruit ging vrij waterdicht hoor.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:31 schreef Haaibaaike het volgende:
ik zat ook verbaasd te kijken dat Anna eruit moest.
Dus er gaat inderdaad gewoon iemand uit.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Afl 10. is normaal de reünie, nu is dat 11 omdat er 2x niemand uit is gegaan. Aflevering 9 = 4 personen, aflevering 10 = 3 personen = finale.
Alleen zien wij het misschien pas in aflevering 10.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:33 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Dus er gaat inderdaad gewoon iemand uit.
Niks aan de hand.
en dit inderdaadquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:27 schreef Bellatrix het volgende:
2 van de domste vrouwen en 2 van de domste mannen zitten er nu dus nog in, chapeau.
quote:ArjanvtH In deze uitzending twee maal het getal 362.Bekijk deze aflevering opnieuw en zet het beeld stil na 362 seconden en de mol is in beeld. #widm 2 minutes ago via web
Jan switchte bij zijn executie van Art naar Soundos.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:19 schreef JohnDDD het volgende:
Art kan de mol eigenlijk niet zijn hè. Jan en Anna zaten vol op hem. En Karin ook niet, want Pepijn zat op Karin.
Dus Soundos of Patrick is de mol. Dus dan moet het Patrick wel zijn.
Ik besef nu pas dat zijn "Lingo from Hell" uit aflevering vier eindigt met de letters "O - M - L" , MOL. Een klassieke hint, in 2008 had Dennis nog iets op zijn petje staan wat ook eindigde met precies die letters.
ook al kun je vanaf nu niet meer duidelijk zeggen hoe de theorie met de vragen is, ik denk ook dat dit hem is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:05 schreef June. het volgende:
[..]
Ik denk: Soundos en Patrick strijden om de titel (beiden beantwoorden vraag 20, wie is de mol) . Art beantwoorde vraag 11, dus hij is de 11de mol. En Karin gaat eruit de volgende aflevering.
Geen zin om terug te kijken.quote:
Zou dan Soundos zijnquote:ArjanvtH In deze uitzending twee maal het getal 362.Bekijk deze aflevering opnieuw en zet het beeld stil na 362 seconden en de mol is in beeld. #widm 2 minutes ago via web
Maar hoe verklaar je dan dat Anna er uit vliegt vandaag? Zij zat vol op Art.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:40 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
ook al kun je vanaf nu niet meer duidelijk zeggen hoe de theorie met de vragen is, ik denk ook dat dit hem is.
En hoe opzichtig hij ook dit seizoen was: Art is denk ik de mol. Het ligt er echt teveel bovenop, ook door de regie, waardoor ik normaal gelijk zou zeggen 'nee zo obvious doet het programma dat niet', maar misschien is dat ook een tactiek..
Geen idee, ik citeer alleen maar. Beetje rare theorie.quote:
Dat hadden we al uitgevogeldquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Alle cijfercombinaties uit opdracht blijken overigens bij elkaar opgeteld 11 te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |