abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 februari 2011 @ 22:09:31 #26
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_93279623
quote:
11s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:05 schreef DaMart het volgende:

[..]

Echt laden doet het plaatje niet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_93279632
quote:
:D

Je wordt beroemd.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_93279644
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:06 schreef davidov2009 het volgende:

[..]

ik ben het wel eens met;

[..]

Ja maar ik wil het wel van hem horen.

Trouwens, als er nu zoveel wordt gelinkt naar dit topic:

Hallo Twitteraars/Radioluisteraars/Nederland! :W w/
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_93279665
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:09 schreef NoXia het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Was dit het plaatje? :')
  donderdag 24 februari 2011 @ 22:10:50 #30
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_93279728
quote:
7s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:10 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Was dit het plaatje? :')
Yep. Dikke photoshop. :)
pi_93279747
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Ja maar ik wil het wel van hem horen.

Trouwens, als er nu zoveel wordt gelinkt naar dit topic:

Hallo Twitteraars/Radioluisteraars/Nederland! :W w/
Ja, want hij weet het wel 100% zeker :')
Shine bright like a diamond.
  ESF Reporter donderdag 24 februari 2011 @ 22:11:04 #32
87554 Cee
Welluk?
pi_93279749
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:04 schreef Mitoe het volgende:

[..]

Toevallig van de week heel seizoen 3 van WIDM zitten terug kijken en wat een verschil. Het seizoen waarin legendarische mol George zat. Dat was zo leuk om dat IEDEREEN fanatiek was, zelfs de mol.
Ik heb pas geleden ook een paar afleveringen terug gekeken. Ik lachte m'n zusje destijds uit met haar George-verdenking. Tot aan de finale toe. Maar nu ik de afleveringen terug zie is het toch eigenlijk best wel duidelijk. Niet opzichtig of zo, maar ik had wel een hele dikke plank voor m'n kop dat seizoen.
pi_93279782
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:11 schreef June. het volgende:

[..]

Ja, want hij weet het wel 100% zeker :')
Het is zijn theorie c_/
pi_93279833
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:11 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Het is zijn theorie c_/
Ja, t/m deze aflevering een prima theorie. Alleen is het vanaf nu opnieuw interpreteren..
pi_93280029
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:12 schreef June. het volgende:

[..]

Ja, t/m deze aflevering een prima theorie. Alleen is het vanaf nu opnieuw interpreteren..
Dat ontken ik toch ook helemaal niet :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_93280043
quote:

[..]

Ja precies, de makers willen het natuurlijk spannend houden (is al mislukt: dan hadden ze de leuke kandidaten er in moeten laten :P) en hebben het einde vaag gehouden. Het lijkt alsof Soundos er de volgende afl uitgaat, maar wie Winnaar, Mol en Verliezer is, daar kan je meer dingen op los laten.
Killing as few patients as possible.
pi_93280109
quote:

[..]

Dat wist ik niet.

Maar dan is jouw theorie inderdaad erg logisch (ook omdat ik exact hetzelfde denk).

Art er dus uit volgende keer (dat wordt een shock voor veel mensen), Patrick de Mol en Jut&Jul staan erbij en kijken ernaar. Kan echt niet bepalen wie dan wint, zijn beide niet erg snugger c_/
pi_93280278
Helaas geen Twittertrend grafiek mogelijk voor Jor_Dii, want trendistic.com flipt op een underscore :P
  donderdag 24 februari 2011 @ 22:18:04 #39
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_93280317
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]
Kan echt niet bepalen wie dan wint, zijn beide niet erg snugger c_/
Niets is wat het lijkt he. :P
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_93280373
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:18 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Niets is wat het lijkt he. :P
Nouja Karin met haar 'hoogtevrees'

KOM EENS ACHTER HET MUURTJE STAAN KARIN!!! 8)7
pi_93280414
Art kan de mol eigenlijk niet zijn hè. Jan en Anna zaten vol op hem. En Karin ook niet, want Pepijn zat op Karin.

Dus Soundos of Patrick is de mol. Dus dan moet het Patrick wel zijn.

Ik besef nu pas dat zijn "Lingo from Hell" uit aflevering vier eindigt met de letters "O - M - L" , MOL. Een klassieke hint, in 2008 had Dennis nog iets op zijn petje staan wat ook eindigde met precies die letters.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_93280458
quote:
14s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

Nouja Karin met haar 'hoogtevrees'

KOM EENS ACHTER HET MUURTJE STAAN KARIN!!! 8)7
Haha ja geweldig moment inderdaad. Maar wie stap er als eerst over het muurtje... ;) Het is waar, de fanatiekste kandidaten gaan er bijna in alle seizoenen uit voor de finale (vaak al ver daarvoor).
pi_93280487
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:14 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Dat ontken ik toch ook helemaal niet :)
Nee, zo bedoelde ik het ook niet. ZwartmetSuiker wilde per se van jou horen wat je theorie vanaf nu was. Toen zei ik dat jij het ook niet 100% kon weten met jouw theorie hoe het nu verder gaat..
pi_93280519
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:19 schreef JohnDDD het volgende:
Art kan de mol eigenlijk niet zijn hè. Jan en Anna zaten vol op hem. En Karin ook niet, want Pepijn zat op Karin.

Nu je het zegt, inderdaad..
pi_93280726
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:19 schreef JohnDDD het volgende:

Ik besef nu pas dat zijn "Lingo from Hell" uit aflevering vier eindigt met de letters "O - M - L" , MOL. Een klassieke hint, in 2008 had Dennis nog iets op zijn petje staan wat ook eindigde met precies die letters.
Ja, goeie! Tja, als Art de mol was geweest wat het echt wel het allerslechtste seizoen ooit geweest, die molt er zo dik bovenop. En dan uit een luik onder de grond komen deze eliminatie, come on :P Volgens mij heeft de AVRO het met hem op een dealtje gegooid; mol jij gewoon even lekker als afleider, dan haal je in ieder geval de halve finale o.i.d. Jaja ik weet het klets natuurlijk ;)
pi_93280738
Plus dat diegene die nu door zijn als een tijdje op Patrick zitten (Soundos sowieso, Art twijfelt en Karin blijft switchen).
pi_93280776
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:20 schreef June. het volgende:

[..]

Nee, zo bedoelde ik het ook niet. ZwartmetSuiker wilde per se van jou horen wat je theorie vanaf nu was. Toen zei ik dat jij het ook niet 100% kon weten met jouw theorie hoe het nu verder gaat..
Precies, ik ben al heel blij dat mijn theorie nog steeds in stand is. Vanaf nu zeg ik eigenlijk alleen nog maar: Patrick is mijn Mol en de rest zal me een worst wezen.
pi_93280777
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:23 schreef davidov2009 het volgende:

[..]

Ja, goeie! Tja, als Art de mol was geweest wat het echt wel het allerslechtste seizoen ooit geweest, die molt er zo dik bovenop. En dan uit een luik onder de grond komen deze eliminatie, come on :P Volgens mij heeft de AVRO het met hem op een dealtje gegooid; mol jij gewoon even lekker als afleider, dan haal je in ieder geval de halve finale o.i.d. Jaja ik weet het klets natuurlijk ;)
Hulpmol :D
pi_93281178
Jor_dii naar DWDD! ;)
pi_93281217
Dit vind ik overigens ook wel interessant:

quote:
Volgende week gaat er niemand uit. Karin in afl 10. Art is de Mol van seizoen 11 (vandaar die 11 dus)
Maar ik kan gewoon niet geloven dat Art de Mol is!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')