quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Echt laden doet het plaatje niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:07 schreef Jor_Dii het volgende:
http://search.twitter.com/search?q=Jor_Dii
Ja maar ik wil het wel van hem horen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:06 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
ik ben het wel eens met;
[..]
Ja, want hij weet het wel 100% zekerquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:09 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Ja maar ik wil het wel van hem horen.
Trouwens, als er nu zoveel wordt gelinkt naar dit topic:
Hallo Twitteraars/Radioluisteraars/Nederland!![]()
Ik heb pas geleden ook een paar afleveringen terug gekeken. Ik lachte m'n zusje destijds uit met haar George-verdenking. Tot aan de finale toe. Maar nu ik de afleveringen terug zie is het toch eigenlijk best wel duidelijk. Niet opzichtig of zo, maar ik had wel een hele dikke plank voor m'n kop dat seizoen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:04 schreef Mitoe het volgende:
[..]
Toevallig van de week heel seizoen 3 van WIDM zitten terug kijken en wat een verschil. Het seizoen waarin legendarische mol George zat. Dat was zo leuk om dat IEDEREEN fanatiek was, zelfs de mol.
Het is zijn theoriequote:Op donderdag 24 februari 2011 22:11 schreef June. het volgende:
[..]
Ja, want hij weet het wel 100% zeker
Ja, t/m deze aflevering een prima theorie. Alleen is het vanaf nu opnieuw interpreteren..quote:
Dat ontken ik toch ook helemaal nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:12 schreef June. het volgende:
[..]
Ja, t/m deze aflevering een prima theorie. Alleen is het vanaf nu opnieuw interpreteren..
Ja precies, de makers willen het natuurlijk spannend houden (is al mislukt: dan hadden ze de leuke kandidaten er in moeten latenquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:12 schreef June. het volgende:
[..]
Ja, t/m deze aflevering een prima theorie. Alleen is het vanaf nu opnieuw interpreteren..
Dat wist ik niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:12 schreef June. het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt he.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:15 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Kan echt niet bepalen wie dan wint, zijn beide niet erg snugger
Nouja Karin met haar 'hoogtevrees'quote:
Haha ja geweldig moment inderdaad. Maar wie stap er als eerst over het muurtje...quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nouja Karin met haar 'hoogtevrees'
KOM EENS ACHTER HET MUURTJE STAAN KARIN!!!
Nee, zo bedoelde ik het ook niet. ZwartmetSuiker wilde per se van jou horen wat je theorie vanaf nu was. Toen zei ik dat jij het ook niet 100% kon weten met jouw theorie hoe het nu verder gaat..quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat ontken ik toch ook helemaal niet
Nu je het zegt, inderdaad..quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:19 schreef JohnDDD het volgende:
Art kan de mol eigenlijk niet zijn hè. Jan en Anna zaten vol op hem. En Karin ook niet, want Pepijn zat op Karin.
Dus Soundos of Patrick is de mol. Dus dan moet het Patrick wel zijn.
Ja, goeie! Tja, als Art de mol was geweest wat het echt wel het allerslechtste seizoen ooit geweest, die molt er zo dik bovenop. En dan uit een luik onder de grond komen deze eliminatie, come onquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:19 schreef JohnDDD het volgende:
Art kan de mol eigenlijk niet zijn hè. Jan en Anna zaten vol op hem. En Karin ook niet, want Pepijn zat op Karin.
Dus Soundos of Patrick is de mol. Dus dan moet het Patrick wel zijn.
Ik besef nu pas dat zijn "Lingo from Hell" uit aflevering vier eindigt met de letters "O - M - L" , MOL. Een klassieke hint, in 2008 had Dennis nog iets op zijn petje staan wat ook eindigde met precies die letters.
Precies, ik ben al heel blij dat mijn theorie nog steeds in stand is. Vanaf nu zeg ik eigenlijk alleen nog maar: Patrick is mijn Mol en de rest zal me een worst wezen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:20 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, zo bedoelde ik het ook niet. ZwartmetSuiker wilde per se van jou horen wat je theorie vanaf nu was. Toen zei ik dat jij het ook niet 100% kon weten met jouw theorie hoe het nu verder gaat..
Hulpmolquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:23 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
Ja, goeie! Tja, als Art de mol was geweest wat het echt wel het allerslechtste seizoen ooit geweest, die molt er zo dik bovenop. En dan uit een luik onder de grond komen deze eliminatie, come onVolgens mij heeft de AVRO het met hem op een dealtje gegooid; mol jij gewoon even lekker als afleider, dan haal je in ieder geval de halve finale o.i.d. Jaja ik weet het klets natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |