Was dat die gasmaskervulkaanopdracht?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:31 schreef MrManiak het volgende:
Ik zie het al, de timer in Opdracht drie is aangepast.
Ook grappig:
[ afbeelding ]
Nee, in het ziekenhuis.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Was dat die gasmaskervulkaanopdracht?
Ja dat leek inderdaad niet te werken, ik vond die lege vakjes op tv al zo vreemd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:32 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Nee, in het ziekenhuis.
Naast dat de timer nu te zien is, zien we ook de gespelde letters die de 'Zware Jongens' doorgeven.
Ah, dat is het uur dat aftelt, ik snap het nu. Zal dit expres zo gedaan zijn door de makers?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:32 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Nee, in het ziekenhuis.
Naast dat de timer nu te zien is, zien we ook de gespelde letters die de 'Zware Jongens' doorgeven.
xDquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:38 schreef JohnDDD het volgende:
Op 6:02 is nu opeens Mol Patrick te zien door dat testbeeld dat in het begin is ingemonteerd![]()
![]()
Working on itquote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah, dat is het uur dat aftelt, ik snap het nu. Zal dit expres zo gedaan zijn door de makers?
Die namen komen automatisch in beeld, is wat de Zware Jongens al geraden hebben zeg maar.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:05 schreef MrManiak het volgende:
[ afbeelding ]
Nog meer... Zou er worden gegokt of missen wij wat? gr07?
Maar Gr07 is nooit genoemd...quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die namen komen automatisch in beeld, is wat de Zware Jongens al geraden hebben zeg maar.
Die onderste Gr07 is denk ik de code die de persoon die bezig is doorgeeft aan de mensen achter de laptop, die die invoeren waarna de code voor het slot wordt weergegeven.
Gr07 zal wel op Groot slaan, want Karin de Groot..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:09 schreef MrManiak het volgende:
[..]
Maar Gr07 is nooit genoemd...
En so12 overigens ook niet, we zien het bordje wel tijdens de flitsen
Ik heb er nog een: 81quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gr07 zal wel op Groot slaan, want Karin de Groot..
Seizoen vier hebben ze de timers gebruiktquote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik denk niet dat je teveel moet zoeken in die codes eerlijk gezegd..
Precies, dan vond ik de code die aan de vuurtoren hing een veel duidelijker hint. Opgeteld was dat precies het getal 11, wat zou kunnen betekenen dat die code toegang gaf tot de 11e mol. En alleen Anna en Art zaten toen in die vuurtoren..quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:43 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik denk niet dat je teveel moet zoeken in die codes eerlijk gezegd..
362 was ook de code die anna kreeg op het hek waar Groo7 op stond. de code die toegang geeft tot de mol?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:46 schreef June. het volgende:
[..]
Precies, dan vond ik de code die aan de vuurtoren hing een veel duidelijker hint. Opgeteld was dat precies het getal 11, wat zou kunnen betekenen dat die code toegang gaf tot de 11e mol. En alleen Anna en Art zaten toen in die vuurtoren..
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 20:48 schreef MrManiak het volgende:
Hints, theorieën en opvallende zaken van aflevering 8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |