Dat is ook zo. Niet alles hoeft te worden gedeeld. Maar als je wat aankaart, bv een auto kopen of een kind krijgen en dat word wel vollop op fok gedumpt moet je ook niet zeiken als mensen er nieuwsgierig naar gaan vragen, of belangstellend zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
En toch zit je er in dit geval behoorlijk naast.
Maar ik wil dat helemaal niet op Fok posten, je moet alleen niet denken altijd alles te weten.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef Copycat het volgende:
1139 bruto is niet echt big pimpin'.
Je hebt belangstelling en een overzicht willen hebben van wat erin komt en wat eruit gaat.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Niet alles hoeft te worden gedeeld. Maar als je wat aankaart, bv een auto kopen of een kind krijgen en dat word wel vollop op fok gedumpt moet je ook niet zeiken als mensen er nieuwsgierig naar gaan vragen, of belangstellend zijn
Staat toch niet bij dat het euro-knallers zijn?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef Copycat het volgende:
1139 bruto is niet echt big pimpin'.
Je denkt toch niet dat ik dit ga lezen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:52 schreef Toverheks het volgende:
nou ik vond het van wel, en ik ben geen sjakie dan had hij het toch iets anders moeten formuleren, maar ach wie ben ik, heb er zo de balen van echt vind zo iets opschepperig staan en ja dan is dat mijn mening en dan roepen intresseert me geen tyfysmoer moet je het ook niet op die manier posten, kom zeg sjakie zegt maar sjakie tegen zijn collega`s
en ja kom maar geef me maar kritiek of liever zeg gewoon val dood zijn we daar ook weer vanaf pppfffttttttttt echt![]()
echt ik zal de laatste wezen die iemand iets niet gunt en als ik dan zeg hoe het op mij overkwam zit ik te hakken, krijg lekker allemaal de tering jemig neem een kilo zout of liever nog een berg als ik op elk woord moet gaan letten doei en aju paraplu
ZO IK BEN ER KLAAR MEE
USD, nog erger.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Staat toch niet bij dat het euro-knallers zijn?
Je bent gewoon een arrogante kwal.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:52 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik dit ga lezen?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:52 schreef Toverheks het volgende:
nou ik vond het van wel, en ik ben geen sjakie dan had hij het toch iets anders moeten formuleren, maar ach wie ben ik, heb er zo de balen van echt vind zo iets opschepperig staan en ja dan is dat mijn mening en dan roepen intresseert me geen tyfysmoer moet je het ook niet op die manier posten, kom zeg sjakie zegt maar sjakie tegen zijn collega`s
en ja kom maar geef me maar kritiek of liever zeg gewoon val dood zijn we daar ook weer vanaf pppfffttttttttt echt![]()
echt ik zal de laatste wezen die iemand iets niet gunt en als ik dan zeg hoe het op mij overkwam zit ik te hakken, krijg lekker allemaal de tering jemig neem een kilo zout of liever nog een berg als ik op elk woord moet gaan letten doei en aju paraplu
ZO IK BEN ER KLAAR MEE
Ach er zijn mensen die blij voor je zijn en mensen die enorm naar gaan doen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je bent gewoon een arrogante kwal.
Ik vat het dan wel even samen.
Wij wachten even op beeld en geluid van onze speciale correspondent, Witloof!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:53 schreef hondjes het volgende:
Er gaan geruchten dat Gadafi dood is, heb jij meer nieuws hierover, Remlove.
Wat een onzin zegquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je bent gewoon een arrogante kwal.
Ik vat het dan wel even samen.
Het is mij niet gegund.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:55 schreef Disana het volgende:
Nou, dan moeten we hier ook maar niet meer posten dat we oma worden of dat onze nieren het wat beter doen of dat we een opdracht hebben binnengehaald of ons eerste autootje hebben.
Echt hoor, ik zie er de opschepperij niet van in, alleen de blijdschap.
Ik wil de blijde boodschap ook wel verkondingen!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:55 schreef Disana het volgende:
Nou, dan moeten we hier ook maar niet meer posten dat we oma worden of dat onze nieren het wat beter doen of dat we een opdracht hebben binnengehaald of ons eerste autootje hebben.
<knip heel verhaal, la maar>quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nee, je zit er dik naast.
En ik post alleen dat het goed gaat en meer niet.
Je snapt het echt niet he?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:54 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ach er zijn mensen die blij voor je zijn en mensen die enorm naar gaan doen.
Top U2.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
<knip heel verhaal, la maar>
Ik gun je een goed salaris, een leuke auto, vooral als je er hard voor werkt.
Ik weet hoe Fok werkt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je snapt het echt niet he?![]()
Men vroeg alleen maar belangstellend wat het zou worden die auto...Meer niet...en dat jij dan een vreemd antwoord geeft en men dr op door gaat is ook niet raar...maar hey al rij je op een snorfiets...het maakt mij niet uit,
dat dus idd imoquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:55 schreef Disana het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |