?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:54 schreef Nightwulf het volgende:
Op zich heb ik helemaal niks tegen vrouwen die zonder slipje lopen, integendeel!
Alleen 1 keer meegemaakt in een restaurant dat het meisje die liep te bedienen zonder slipje in een kort rokje liep.
Iedere keer als ze voorover bukte om bij andere tafels iets te serveren zat ik recht in haar kruis te kijken.
Onder het eten hoeft dat van mij niet
Ah, onze Fok! microbioloog!quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:31 schreef Microtubuli het volgende:
Een slipje heb je nodig om poepbacteriën en remsporen op te vangen. Anders komen ze in je broek of rok en dat is niet echt hygiënisch imo.
even los van allerlei erotische opwellingen is het gewoon smerig en hoerig.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:47 schreef lekkerlekker70 het volgende:
Volgens mijn vrouw is het heel normaal tegenwoordig dat een vrouw geen slipje draagt. Zij draagt er zelf ook geen omdat je dat zit bij de strakke kleding die ze draagt en dat vind ze niet mooi. Maar mensen schijnen het niet raar te vinden als je overdag of bij uitgaan geen slipje draagt onder je broek of rokje.
Voor dames (mannen mogen het invullen voor hun vrouw of vriendin):
Dragen jullie een slipje of niks?
Als je een slipje draagt, wat voor model dan?
Een string is wel hygienisch?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:02 schreef RianaLuna het volgende:
Lijkt me niet fijn, iedereen die het kan zien als je op een roltrap staat met een rok bv. Maar sowieso lijkt het me niet hygiënisch
Echte Schotten doen niet anders.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Hangt van de outfit en het weer afwant het lijkt mij, als jongen, toch wel fris
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |