abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93277655
Volgens mijn vrouw is het heel normaal tegenwoordig dat een vrouw geen slipje draagt. Zij draagt er zelf ook geen omdat je dat zit bij de strakke kleding die ze draagt en dat vind ze niet mooi. Maar mensen schijnen het niet raar te vinden als je overdag of bij uitgaan geen slipje draagt onder je broek of rokje.

Voor dames (mannen mogen het invullen voor hun vrouw of vriendin):
Dragen jullie een slipje of niks?
Als je een slipje draagt, wat voor model dan?
pi_93277713
Euh...is het niet hygiënischer om wèl een slipje te dragen?
pi_93277915
Hoe kom je uberhaupt aan de conclusie dat een vrouw tegenwoordig geen slipje draagt?
Als je kijkt naar de beroemdheden, dan geef ik je wel gelijk ja. :P
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  donderdag 24 februari 2011 @ 21:54:57 #4
30509 Nightwulf
Howling lone wolf
pi_93278319
Op zich heb ik helemaal niks tegen vrouwen die zonder slipje lopen, integendeel!
Alleen 1 keer meegemaakt in een restaurant dat het meisje die liep te bedienen zonder slipje in een kort rokje liep.
Iedere keer als ze voorover bukte om bij andere tafels iets te serveren zat ik recht in haar kruis te kijken.
Onder het eten hoeft dat van mij niet :N
Be kind whenever possible. It is always possible.
Dalai Lama
pi_93278820
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:54 schreef Nightwulf het volgende:
Op zich heb ik helemaal niks tegen vrouwen die zonder slipje lopen, integendeel!
Alleen 1 keer meegemaakt in een restaurant dat het meisje die liep te bedienen zonder slipje in een kort rokje liep.
Iedere keer als ze voorover bukte om bij andere tafels iets te serveren zat ik recht in haar kruis te kijken.
Onder het eten hoeft dat van mij niet :N
?
Weerstand Met Bifido-Vezels
Geen suiker toegevoegd
pi_93279441
Voor zover ik weet is de slipverkoop nog niet ingestort dus ik neem maar aan dat het grootste deel van het vrouwelijk deel van de mensheid nog een slipje draagt. :P
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_93280222
Boh hendige slip Gek
  donderdag 24 februari 2011 @ 22:31:22 #8
323560 Microtubuli
transporteert vesikels
pi_93281390
Een slipje heb je nodig om poepbacteriën en remsporen op te vangen. Anders komen ze in je broek of rok en dat is niet echt hygiënisch imo.
pi_93294975
Nooit geprobeerd, zou het ook niet zo fijn vinden zitten in een spijkerbroek als voorbeeld, maar ik weet het dus niet.
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_93301068
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:31 schreef Microtubuli het volgende:
Een slipje heb je nodig om poepbacteriën en remsporen op te vangen. Anders komen ze in je broek of rok en dat is niet echt hygiënisch imo.
Ah, onze Fok! microbioloog!
pi_93303427
Vind het helemaal niet fijn om zonder slipje rond te lopen :N Onder een rokje tocht het teveel en met een broek zit het gewoon niet lekker
pi_93303659
Soms wel zonder slipje, meestal met mooi weer. Anders een string of een gewoon slipje.
pi_93311114
Lijkt me niet fijn, iedereen die het kan zien als je op een roltrap staat met een rok bv. Maar sowieso lijkt het me niet hygiënisch
Always live your life with full happiness and laughter ;)
pi_93311281
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:47 schreef lekkerlekker70 het volgende:
Volgens mijn vrouw is het heel normaal tegenwoordig dat een vrouw geen slipje draagt. Zij draagt er zelf ook geen omdat je dat zit bij de strakke kleding die ze draagt en dat vind ze niet mooi. Maar mensen schijnen het niet raar te vinden als je overdag of bij uitgaan geen slipje draagt onder je broek of rokje.

Voor dames (mannen mogen het invullen voor hun vrouw of vriendin):
Dragen jullie een slipje of niks?
Als je een slipje draagt, wat voor model dan?
even los van allerlei erotische opwellingen is het gewoon smerig en hoerig. }:| :Y Dat doe je maar lekker in de huiskamer oid maar wist je ook dat je hier formeel op straat voor kan worden gearresteerd? :Y
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_93313029
Nou dus echt fokking ranzig.

vandaag een dik wijf met zulke vetrollen kort vaag fel roze rokje van stof die ging bukken :R

gadverdamme echt ranzig gewoon.
---- wie weet hier iets leuks, liefs neer te zetten, ik ben inspiratieloos ;( ---
pi_93315153
quote:
Op vrijdag 25 februari 2011 16:02 schreef RianaLuna het volgende:
Lijkt me niet fijn, iedereen die het kan zien als je op een roltrap staat met een rok bv. Maar sowieso lijkt het me niet hygiënisch
Een string is wel hygienisch?
  vrijdag 25 februari 2011 @ 17:48:46 #17
269888 garriej
ik las ondertieten.
pi_93315255
Dames zonder slipje tijdens het uitgaan. :)
We are all going to die someday. For the lucky few of us it'll be nice and fast. But for most of us it'll be just as long and slow and painful as a conversation with you.
Xbox live:garriej
pi_93315449
Hangt van de outfit en het weer af :') want het lijkt mij, als jongen, toch wel fris :X
pi_93316502
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 17:54 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Hangt van de outfit en het weer af :') want het lijkt mij, als jongen, toch wel fris :X
Echte Schotten doen niet anders. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')