abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93274213
Ik werd vanochtend wakker en ruikte een vreemde geur. De geur is er nu nog steeds, ik dacht eerst dat het wel weg zou gaan maar het is er nog steeds. Het ruikt ontzettend naar benzine of diesel. Ik denk die laatste (ik heb geen auto). Maar dat is natuurlijk heel raar. Ik ruik het in de slaapkamer en hal (waar ook de cv zit) maar niet in de keuken oid.

Iemand enig idee wat ik kan doen? Nederlandse Energie Maatschappij (mijn gasleverancier) lijkt niet meer bereikbaar op dit tijdstip...
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_93274462
Als je echt twijfelt zou je de brandweer even kunnen bellen. Zij zijn er ook voor vreemde geuren e.d.
pi_93274618
Wij hadden er ook op een avond last van, de hele straat trouwens.
Had een idioot benzine in het riool gedumpt.
Brandweer was toen 2 uur bezig met het riool door te spoelen
pi_93274923
Toch maar ff brandweer gebeld inderdaad. Ben benieuwd.
pi_93275463
Hadden wij ook eens thuis maar toen had de buurman vlak voor onze garage de olie ververst van zijn motor waarvan iets op de stoeptegels was gemorst. Die geur trok het hele huis door.
pi_93277409
quote:
5s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:02 schreef delano.888 het volgende:
Ik werd vanochtend wakker en ruikte een vreemde geur. De geur is er nu nog steeds, ik dacht eerst dat het wel weg zou gaan maar het is er nog steeds. Het ruikt ontzettend naar benzine of diesel. Ik denk die laatste (ik heb geen auto). Maar dat is natuurlijk heel raar. Ik ruik het in de slaapkamer en hal (waar ook de cv zit) maar niet in de keuken oid.

Iemand enig idee wat ik kan doen? Nederlandse Energie Maatschappij (mijn gasleverancier) lijkt niet meer bereikbaar op dit tijdstip...
Voor problemen met gas en elektra moet je niet bij de leverancier zijn, maar bij de netbeheerder
en bel in deze gevallen het landelijke storingsnummer voor gas en stroom 24 uur berijkbaar

(0800-9009)
pi_93277719
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:12 schreef delano.888 het volgende:
Toch maar ff brandweer gebeld inderdaad. Ben benieuwd.
Komen ze langs?
pi_93279552
Ondertussen is het team van 8 mannen (in een grote bluswagen, beetje overkill?) net weer weg, ze zijn zeker een half uur bezig geweest met het zoeken. Het was een autobedrijf, grenzend aan mijn huis, welke hun afvoer blijkbaar gedeeltelijk door het gebouw heen ging. T was verbrandde olie, en viel dus allemaal wel mee. Alles opgelost nu, nouja, de geur nog niet helemaal maargoed.
pi_93281290
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:08 schreef delano.888 het volgende:
Ondertussen is het team van 8 mannen (in een grote bluswagen, beetje overkill?) net weer weg, ze zijn zeker een half uur bezig geweest met het zoeken. Het was een autobedrijf, grenzend aan mijn huis, welke hun afvoer blijkbaar gedeeltelijk door het gebouw heen ging. T was verbrandde olie, en viel dus allemaal wel mee. Alles opgelost nu, nouja, de geur nog niet helemaal maargoed.
En dat kon je zelf niet verzinnen?
Mag hopen dat je de rekening krijgt.

Denk niet dat iemand je aangeraden had om de brandweer te bellen als je je alle informatie had gegeven.
pi_93282711
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:29 schreef klipper het volgende:

[..]

En dat kon je zelf niet verzinnen?
Mag hopen dat je de rekening krijgt.

Denk niet dat iemand je aangeraden had om de brandweer te bellen als je je alle informatie had gegeven.
Nee dat had ik niet kunnen verzinnen flapdrol, dat bedrijf zit een heel stuk verderop en is niet te zien voor mij (behalve het dak) alleen hun afvoer loopt dus nogal vreemd. De brandweer vond dat ik te laat had gebeld, als het wel iets ergers was geweest had het erg kunnen aflopen, ik had dus eerder moeten bellen.
pi_93282892
Heb ooit ook zoiets meegemaakt, op 3 hoog in een flat. De avond ervoor had ik politie gebeld, die zijn langsgekomen, maar toen was er niks meer te ruiken (was alleen beneden in de kelder-ruimte). De volgende ochtend werd ik wakker met branderige ogen, hoofdpijn én die geur in m'n slaapkamer.

Toen weer gebeld, kwamen er twee bluswagens met toeters en bellen tegen het verkeer in naar ons toe. De oorzaak bleek later: Een scooter die een tijd terug gevallen was, daarna was gaan roesten en nu benzine stond te lekken.... De bewoners van dat appartement wilden niet wakkerworden totdat de brandweer op hun deur stond te bonzen.... geen rekening gezien, dit was overigens vlak na een explosie in Lelystad...
Út Ljouwert
pi_93283158
Eerst is het een autobedrijf grenzend aam je huis en vervolgens is het bedrijf weer een heel stuk verder weg gevestigd. 8)7
Je bent in ieder geval lekker bekend in je eigen buurt.
Maar het wordt wel steeds ongeloofwaardiger, maar buiten je voordeur is er nog een hele wereld die open voor je ligt.
pi_93285401
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:53 schreef klipper het volgende:
Eerst is het een autobedrijf grenzend aam je huis en vervolgens is het bedrijf weer een heel stuk verder weg gevestigd. 8)7
Je bent in ieder geval lekker bekend in je eigen buurt.
Maar het wordt wel steeds ongeloofwaardiger, maar buiten je voordeur is er nog een hele wereld die open voor je ligt.
Ik woon op 1 hoog.
Het autobedrijf grenst aan mijn gebouw, maar ik zie alleen maar het dak, de ingang is ver weg.
De afvoer van het autobedrijf nog net niet letterlijk door mijn huis, maar het scheelt niet veel.
Wat wil je nou horen? De brandweer zei zelf dat ik eerder het moeten bellen omdat het erger had kunnen zijn, ze hadden erg veel moeite om er achter te komen wat het was, maar het rook behoorlijk ongezond.
pi_93286173
Ach maak je niet druk. Het noodnummer is er voor iedereen en het is aan de brandweer cq. meldkamer om een beslissing te nemen. In dit geval gaf de brandweer zelfs al aan dat TS te laat was met melden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')