Voor problemen met gas en elektra moet je niet bij de leverancier zijn, maar bij de netbeheerderquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:02 schreef delano.888 het volgende:
Ik werd vanochtend wakker en ruikte een vreemde geur. De geur is er nu nog steeds, ik dacht eerst dat het wel weg zou gaan maar het is er nog steeds. Het ruikt ontzettend naar benzine of diesel. Ik denk die laatste (ik heb geen auto). Maar dat is natuurlijk heel raar. Ik ruik het in de slaapkamer en hal (waar ook de cv zit) maar niet in de keuken oid.
Iemand enig idee wat ik kan doen? Nederlandse Energie Maatschappij (mijn gasleverancier) lijkt niet meer bereikbaar op dit tijdstip...
Komen ze langs?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:12 schreef delano.888 het volgende:
Toch maar ff brandweer gebeld inderdaad. Ben benieuwd.
En dat kon je zelf niet verzinnen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:08 schreef delano.888 het volgende:
Ondertussen is het team van 8 mannen (in een grote bluswagen, beetje overkill?) net weer weg, ze zijn zeker een half uur bezig geweest met het zoeken. Het was een autobedrijf, grenzend aan mijn huis, welke hun afvoer blijkbaar gedeeltelijk door het gebouw heen ging. T was verbrandde olie, en viel dus allemaal wel mee. Alles opgelost nu, nouja, de geur nog niet helemaal maargoed.
Nee dat had ik niet kunnen verzinnen flapdrol, dat bedrijf zit een heel stuk verderop en is niet te zien voor mij (behalve het dak) alleen hun afvoer loopt dus nogal vreemd. De brandweer vond dat ik te laat had gebeld, als het wel iets ergers was geweest had het erg kunnen aflopen, ik had dus eerder moeten bellen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:29 schreef klipper het volgende:
[..]
En dat kon je zelf niet verzinnen?
Mag hopen dat je de rekening krijgt.
Denk niet dat iemand je aangeraden had om de brandweer te bellen als je je alle informatie had gegeven.
Ik woon op 1 hoog.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:53 schreef klipper het volgende:
Eerst is het een autobedrijf grenzend aam je huis en vervolgens is het bedrijf weer een heel stuk verder weg gevestigd.![]()
Je bent in ieder geval lekker bekend in je eigen buurt.
Maar het wordt wel steeds ongeloofwaardiger, maar buiten je voordeur is er nog een hele wereld die open voor je ligt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |