nee hij sprong van 10 sec naar 24quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:16 schreef koningkerel het volgende:
Zometeen even de aflevering opnieuw kijken voor die klok rechtsonder, die liep niet helemaal logisch.
Ik had het echt niet geweten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:16 schreef Wilskracht het volgende:
1600 Nieuwpoort dat weet ik zelf
Ik neig ook steeds meer naar Artquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:15 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Art, Patrick en Karin blijven verdacht, maar vanwege 83 soorten manieren waarop we regen noemen, denk ik nogsteeds dat Art de mol is!
Dat. En verder is hij ook een paar keer op rare momenten begonnen en gestopt met tellen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:16 schreef diditje64 het volgende:
[..]
nee hij sprong van 10 sec naar 24
Anna.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:17 schreef GotC het volgende:
Wie gaat eruit volgens jullie vandaag?
Anna. Anders ben ik in shock.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:17 schreef GotC het volgende:
Wie gaat eruit volgens jullie vandaag?
Dan baal ik wel als een stekkerquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:17 schreef DrMarten het volgende:
Iedere keer die cijfers bij elkaar opgeteld is continu 11, oftewel de K in het alfabet, ik heb Karin alleen maar hele kleine bedragen in de pot zien brengen, verder is ze alleen maar aan het mollen. Kan niet anders dan dat zij de mol is.
Dat. Ik weet zeker dat ik het nooit gehad heb bij geschiedenis, want voor de rest ben ik heel goed in jaartallen.quote:
Vergeet haar verdwenen hoogtevrees nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:17 schreef DrMarten het volgende:
Iedere keer die cijfers bij elkaar opgeteld is continu 11, oftewel de K in het alfabet, ik heb Karin alleen maar hele kleine bedragen in de pot zien brengen, verder is ze alleen maar aan het mollen. Kan niet anders dan dat zij de mol is.
Nou Jor_Dii we gaan het zien...quote:In aflevering 1 zien we:
Hannah vraag 2 beantwoorden > afl 2 er uit
Horace vraag 3 beantwoorden > afl 3 er uit
Jan vraag 5 beantwoorden > afl 5 er uit
Karin vraag 10 beantwoorden
Patrick vraag 20 beantwoorden (Wie is de Mol?)
In aflevering 2 zien we:
Art vraag 11 beantwoorden
Anna vraag 8 beantwoorden
Pepijn vraag 7 beantwoorden > afl 7 er uit
Volgorde van afvallen zou dan zijn: Niemand, Hannah, Horace, Myrianna, Jan, Niemand, Pepijn, Anna, Soundos???, Karin (verliezer?), Art (winnaar?), Patrick (Mol?)
Anna zag je net ook weer vraag 8 beantwoorden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:19 schreef koningkerel het volgende:
[..]
Nou Jor_Dii we gaan het zien...
Die was wel heel erg inderdaadquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:18 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Vergeet haar verdwenen hoogtevrees niet
Ik hoop echt dat het niet klopt, Anna is te leuk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:19 schreef koningkerel het volgende:
[..]
Nou Jor_Dii we gaan het zien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |