Ik heb precies hetzelfde gevoel!quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:59 schreef Engel-b het volgende:
Ik word gek van Art!!! Vind 't niet leuk als hij de mol is omdat 't zo obvious is maar je kan er ook weer niet omheen
Gewoon duidelijk om zichzelf verdacht te maken. Dat heeft hij nodig om concurrenten eruit te spelen. Maar hij bracht meer geld binnen dan Patrick bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:59 schreef Engel-b het volgende:
Ik word gek van Art!!! Vind 't niet leuk als hij de mol is omdat 't zo obvious is maar je kan er ook weer niet omheen
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:01 schreef Wilskracht het volgende:
Art is nep mol en heeft daarvoor een contract bij de avro binnen gesleept.
Karin liep de laatste stappen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:02 schreef koningkerel het volgende:
Patrick nog steeds mijn mol. Dat hij zijn best heeft gedaan met het seinen was mooi om de aandacht af te leiden, maar daar heeft hij natuurlijk geen geld mee binnengebracht... Heeft iemand gezien wie uiteindelijk die 'graafplek' van de vorige opdracht heeft aangewezen? Anna heeft de stappen gelopen, maar iemand die nog de locatie heeft (geprobeerd te) veranderen?
Op het einde zag ik Art met de schep in zijn handen...quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:02 schreef koningkerel het volgende:
Patrick nog steeds mijn mol. Dat hij zijn best heeft gedaan met het seinen was mooi om de aandacht af te leiden, maar daar heeft hij natuurlijk geen geld mee binnengebracht... Heeft iemand gezien wie uiteindelijk die 'graafplek' van de vorige opdracht heeft aangewezen? Anna heeft de stappen gelopen, maar iemand die nog de locatie heeft (geprobeerd te) veranderen?
Ja, Jan drie keer natuurlijk!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:05 schreef Engel-b het volgende:
[..]
Nee man. Jan daarentegen...Helaas kan ik 'm hier niet meer bewonderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |