Dat zeker.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het absoluut zonde dat Anna eruit is.
Dat vermoeden lijkt mij juist iddquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:50 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
En art is aandachtsgeil..Maar art is ook nog wel een sfeermaker hoor..daar hoor je me niet over,hoewel: Jammer dat anna eruit is,een snoepje voor het oog en iemand die teminste nog een stap verzetten..volgende 2 aflevering komt er geen geld meer bij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef DaMart het volgende:
Van Twitter:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, afleidingsmanoeuvre van molletje Patrick.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef JohnDDD het volgende:
Toetst Karin wel écht Frankenrijk in? Patrick heeft het meteen over Spanje ("Florentino") zegt hij, de Florijn komt uiteraard gewoon uit Florence, Italië. Zegt hij later niet gewoon in de biecht dat Karin Frankrijk verkeerd intikt om zijn eigen mollenactie te verhullen?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef DaMart het volgende:
Van Twitter:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
dat is bullshit,ik zag op het scherm: Frankenrijk stond..quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:52 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ja, afleidingsmanoeuvre van molletje Patrick.
Luister dan, Frankrijk was ook fout geweest. Oftewel Patrick legt de verdenking op Karin.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:53 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
[..]
dat is bullshit,ik zag op het scherm: Frankenrijk stond..
BTW: Gefeliciteerd jordii,je hebt de code gekraakt: Het gaat de geschiedenis in!
En Soundos dan, die beantwoord ook vraag 20? Of is zij dan de winnaar?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:54 schreef Jor_Dii het volgende:
Nu ik er over nadenk. Het maakt eigenlijk helemaal niets uit dat het op het einde vaag is. Het gaat er om dat we de Mol vinden. Patrick beantwoord vraag 20 "Wie is de Mol", dat is genoeg!
Leuk toch. xDquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Domien Verschuuren tweet mijn theorie met mijn naam
Domien: Goed. Die Theorie dus. Niet van mij, maar (in dit geval) van Jor_Dii. Let op! Spoileralert! Denk ik.. WIDM #24 Soundos, je koffer staat klaar. (expand) #WIDM
15 minutes ago via TweetDeck · Reply · View Tweet
Art beantwoordde ook al een keer vraag 20... én vraag 11!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
En Soundos dan, die beantwoord ook vraag 20? Of is zij dan de winnaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |