Waar heb je het in godsnaam over.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:43 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
BTW jongens: Art is de mol dus NIET!
Waarom zouden ze meerdere namen doen terwijl er 1 mol is?
tis niet dat ze nu al weten wie de laatste 3 zijn
Toeval..gewoon,naja geen toeval maar ook geen onderwerp voor ingewikkelde theorien
Wellicht heeft het ook te maken met het fanatisme van de groep in het algemeen. Zoals vandaag, bij de opdracht met het centjes zoeken in de krater. Ze sjouwen gewoon maar af en aan en rapen dan wat geld op. Dan denk ik: kom op, jongens! Er is verdomme een tijdslimiet. Zet je nou eens in, dan is het misschien nog prettig om naar te kijken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:42 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik vind niet alleen de opdrachten kut, ook de groep is verbazingwekkend saai. Vorig jaar waren ze gewoon veel leuker, en ook sympathieker ofzo. Kan mijn vinger er niet echt opleggen.
Niet uit het niets, hij zei dat natuurlijk omdat ze zo goed met haar armen aan het zwaaien was.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:44 schreef Blik het volgende:
[..]
Zoals ik hierboven ook al zei. Patrick zei vanuit het niets dat die carnaval zou willen vieren met Karin.
Carnaval, centrale getal rond carnaval is 11, 11 is mollengetal
Goed gevonden!quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:44 schreef Gramulanion het volgende:
SO12
1= uno 2=dos
SOUNODOS
Lijkt toch ook wel een code voor Soundos.
Over die codes?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:45 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
Waar heb je het in godsnaam over.
Wat dat betreft is het absoluut zonde dat Anna eruit is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wellicht heeft het ook te maken met het fanatisme van de groep in het algemeen. Zoals vandaag, bij de opdracht met het centjes zoeken in de krater. Ze sjouwen gewoon maar af en aan en rapen dan wat geld op. Dan denk ik: kom op, jongens! Er is verdomme een tijdslimiet. Zet je nou eens in, dan is het misschien nog prettig om naar te kijken.. En ze gedragen zich zo onvoorstelbaar dom allemaal. Het is gewoon echt niet leuk meer.
Anna gaf de groep inderdaad pit en was bloedfanatiek. De rest sjogt er maar achteraan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Wat dat betreft is het absoluut zonde dat Anna eruit is.
Want met je armen zwaaien is typisch iets carnavalesk?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:45 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niet uit het niets, hij zei dat natuurlijk omdat ze zo goed met haar armen aan het zwaaien was.
Ik kan je alleen maar gelijk geven. Vond het daarom ook jammer dat Pepijn eruit vloog, die had tenminste nog wel eens leuke doordachte theorieën en echt goede nepmolacties zoals bij het 'koortdansen'.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:44 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik dus. Ik vind de groepen steeds niet leuk, die bekende lui die alleen maar proberen de Mol te spelen en niet proberen zo veel mogelijk geld in de pot te brengen, want dat lijkt ze geen zak uit te maken.
Daarnaast is het dit seizoen ook nog eens dat er gewoon oprecht irritante karakters overblijven, en leukere kandidaten als Jan en Horace er al snel uitvlogen.
Ik vind dat de laatste jaren sowieso minder worden, dat fanatieke... Meer bezig met de mol uit proberen te hangen dan echt willen slagen in de spelletjes.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wellicht heeft het ook te maken met het fanatisme van de groep in het algemeen. Zoals vandaag, bij de opdracht met het centjes zoeken in de krater. Ze sjouwen gewoon maar af en aan en rapen dan wat geld op. Dan denk ik: kom op, jongens! Er is verdomme een tijdslimiet. Zet je nou eens in, dan is het misschien nog prettig om naar te kijken.. En ze gedragen zich zo onvoorstelbaar dom allemaal. Het is gewoon echt niet leuk meer.
Ja maar waarom concludeer je daarbij dat Art dan niet de mol is? Toch betekent het iets denk ik, maar ja, mss is het idd alleen maar een leukigheidje.quote:
Nog nooit een polonaise gelopen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:47 schreef Blik het volgende:
[..]
Want met je armen zwaaien is typisch iets carnavalesk?
Interessante uitspraak... mijn mol kroop vandaag uit een holquote:Even kijken, wie zijn er nu nog over? Karin, Soundos, Patrick en Art en één van deze vier ben ik... Twee vrouwen en twee mannen. Mooi verdeeld! Maar wat een drama dat na Pepijn nu ook Anna naar huis is. Het lijkt wel of het jokerspel op het plein in Léon de kaarten heeft geschud. Anna en Pepijn vielen daar buiten de boot en zij zijn de eerste twee die daarna naar huis moesten! Zijn de jokers zó belangrijk, of zaten zij er helemaal naast? Wie zal het zeggen? Ik natuurlijk, maar ik zeg nog niks. Nog één slachtoffer te gaan voordat ik uit m'n hol kan kruipen. Ben benieuwd wie het is...
Goed gevondenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:44 schreef Gramulanion het volgende:
SO12
1= uno 2=dos
SOUNODOS
Lijkt toch ook wel een code voor Soundos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |