Doeiquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:05 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Dat zijn smartphone apps, geen tablet apps.
Jammer, lijkt me erg handig te hebben.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:57 schreef fokthesystem het volgende:
Tja, GEEN SD kaart-slot op de nieuwe samsung 10.1 tab..
Anderzijds, ik heb de tab met 16 GB en 8 GB kaartje er in, met nu ongeveer wel alles dat ik er op nodig heb. Zo uit mijn hoofd komt het gebruik van beide op ongeveer 15 % uit, en dat is al met veel mail, video/audio opname, foto's en documenten/pdf er op.
Dus of men die 32 GB ooit vol krijgt... ik denk niet dat ze de SD kaart nu net als apple voor niks weg laten.
Gevoelsmatig is het wel jammer m.i.
Lekker verhaalquote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:22 schreef rcco het volgende:
(Lief dagboek,)
Aangezien Archos 150 euro (!) wil hebben om het scherm van Archos 70 te vervangen, en ik dat niet kan en wil betalen, dacht ik dan doe ik het zelf maar.
Ik had dit scherm nodig, en ik had berekend dat deze mij ongeveer 40 euro zou kosten. Mooi.
Maar voor ik mijn bestelling plaatste wou ik net eerst even kijken of het niet al te moeilijk is het oude scherm eruit te halen, en straks het nieuwe erin te plaatsen.
En ik ben er achter gekomen, het oude scherm eruit halen is niet te doen, want dan vallen alle aansluitingen gewoon uit elkaar.Hoe voorzichtig je ook bent.
[ afbeelding ]
De hoge kwaliteits aansluitingen van Archos.
En nu die aansluitingen dus kapot zijn, is mijn tablet helemaal niet meer te redden.
Nou verwijt ik Archos niet dat ik mijn tablet heb laten vallen, maar ik zal dus nooit meer iets van Archos kopen. Wat een kut kwaliteit zeg.
In de 3 dagen dat ik mijn tablet (á 250 euro) heb gebruikt viel het al tegen. Ik had geen USB kabel gekregen, geen enkele SD kaart werd herkent en de batterij liep per minuut 1% leeg. Zo'n 100 minuten gebruik dus met wifi aan.![]()
P.S. Ziet er best leuk uit, die iPad 2.
Dank jequote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:24 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Lekker verhaal
Mijn Archos 101 heeft wel een langere accuduur... paar avondjes spelen en dan is ie pas leeg.
Sterkte met het verwerken van dit onverwachte verlies.
2 à 3 dagen, afhankelijk van het gebruik.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:28 schreef rcco het volgende:
[..]
Dank je![]()
Misschien omdat de 101 grotere batterijen heeft?
Hoe is de accuduur bij de andere mensen met een Archos 70 hier?
quote:
Het is misschien wel aan te raden om eerst een goedkope chinatablet te kopen om te kijken of een duurdere wel nut heeft.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:08 schreef eriksd het volgende:
[..]
![]()
Ik ben een totale digibeet, maar zou wel graag een tablet willen. Even dit topic volgen dus. Wilde eerst een Ipad, maar nu wat andere modellen zie begin ik te twijfelen.
Een andere tablet danquote:Op maandag 7 maart 2011 18:05 schreef Re.active het volgende:
Hell, al krijg ik er gratis 1 zou ik m nog niet willen hebben
iTunes
Waarom niet als het gratis is?quote:Op maandag 7 maart 2011 18:05 schreef Re.active het volgende:
Hell, al krijg ik er gratis 1 zou ik m nog niet willen hebben
iTunes
Haha, nee dat is het niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom niet als het gratis is?
Voel je je te goed ofzo..
Nee en Samsung en consorten kijken niet naar verkoopcijfers wil je zeggenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:13 schreef Re.active het volgende:
[..]
Haha, nee dat is het niet.
De hardware van apple is gewoon goed op elkaar afgesteld, op dat punt houdt apple de concurentie scherp door de lat steeds hoger te leggen. Maar hun filosofie staat mij gewoon totaal niet aan en ik wil dan ook geen extra nummer zijn in hun overzicht met verkochte producten, die waarschijnlijk elke dag wordt bijgewerkt en uitgeprint en daarna in een gouden lijst aan de muur komt te hangen ergens op kantoor
ik zet het wel ff in spoiler om het topic niet te (ernstig) vervuilenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee en Samsung en consorten kijken niet naar verkoopcijfers wil je zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is inderdaad wel een leuke manier om dingen uit te proberen, met zuinigheid uiteraard. Verkopen met iets winst en dan zelf een nieuwe halen. Na een paar keer een tablet zo van de hand doen heb je zelf uiteindelijk een gratis tabletquote:Op maandag 7 maart 2011 19:33 schreef RobertNL het volgende:
Zojuist is mijn Upgraded zt-180 de duur uit gegaan, wacht nu op preorder van de Herotab C9
![]()
Enkele weken tabletloos rondlopen![]()
Marktplaats =![]()
Ziet er vet uitquote:Op maandag 7 maart 2011 19:33 schreef RobertNL het volgende:
Zojuist is mijn Upgraded zt-180 de duur uit gegaan, wacht nu op preorder van de Herotab C9
![]()
Enkele weken tabletloos rondlopen![]()
Marktplaats =
Vind hem wel eens wat anders geen ipad like ding, en meerdere hardware knoppen spreekt mij wel aan. De ZT-180 voelt ook lang niet zoals een high end toestel, veel breekbaarder. Ik heb hoop dat de C9 wel redelijk zwaar is en daardoor wel solide aanvoelt.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:57 schreef shiznuts het volgende:
Vind de C9 niet zo mooi ontworpen.Doet nogal goedkoop aan.
Gratis iPad zeg ik geen nee tegen trouwens. Al was het maar om door te verkopen.Je hebt er maffe lui bij die er aardig wat voor over hebben.
Vond ik dus ook, niet zon standaard: cute ipad like model zoals veel andere tablets het wel hebbenquote:
Iedereen vind wat anders fijn natuurlijkquote:Op maandag 7 maart 2011 22:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hm, ik ben juist wel blij met mijn 10inch scherm.
die herotab ziet er goed uit, maar 7 inch vind ik toch wat te klein. Dat zit nie tlekker op de bank of in de trein.
Als ik klein wil, pak ik mn desire wel.
En dit is een mooi middenmaatje tussen de 3 inch van mn telefoon en de 22inch van mn beeldscherm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |