En nog begrijp ik niet hoe je het voor elkaar krijgt en hoe dat nog comfortabel loopt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:32 schreef remlof het volgende:
Geweldig dat m'n Archos in m'n binnenzak past, erg handig als je veel moet overstappen met de trein.
Misschien heeft hij grote zakkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
En nog begrijp ik niet hoe je het voor elkaar krijgt en hoe dat nog comfortabel loopt.
Een 7" tablet is echt een stuk kleiner dan een 10", leg ze maar eens op elkaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:34 schreef shiznuts het volgende:
[..]
En nog begrijp ik niet hoe je het voor elkaar krijgt en hoe dat nog comfortabel loopt.
Ja maar die iPad heeft echt toffe aps erop zoals Garageband wat ik zeker ga gebruiken, dan nog die smart cover. En verder meer scala aan apps. Ook nog licht en dun.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:38 schreef drumstickNL het volgende:
Dat is persoonlijk, zelf denk ik dat een android tablet nog net iets meer bied dan de iPad 2.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:48 schreef RobertNL het volgende:
1 keer een Apple bash mag toch in een Android tablet topic:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En Dual Core-processors zitten straks toch op haast elke Android-tablet die uitkomt. Voor ons in dit topic laat de iPad (2) op wat hardwarevlakken wat steken vallen. Al helemaal zijn we niet gediend van iOS i.c.m. iTunes en de restricties daarvan. We willen graag zelf aan de slag, zelf dingetjes installeren en doen, hoe we dat willen, data uitwisselen per microSD/USB, met verschillende launchers werken en wat van gratis apps genieten (heb behalve de Archos Cinema plug-in geen cent uitgegeven). Voor het scherm van de iPad is veel te zeggen, dat is waarschijnlijk het beste 'out there', maar dat maakt het voor ons nog niet het beste tablet, ik denk dat wij compleet iets anders zoeken in een tablet en wij de dus niet onder de doelgroep vallen.quote:Ja en dat gedoe met iTunes. Bovendien dat alles via een losse connector moet.
Er is geen geïntegreerde HDMI-output, SD-kaartslot en USB-port.
Eigenlijk is alleen 'worth mentioning' de Dual Core-processer, de Apple 5, gebaseerd op ARM's Cortex-A9, waarschijnlijk 1 Ghz geklokt en samenwerkend met de Imagination Technologies' PowerVR SGX graphics technology voor een betere visuele ervaring en mogelijkheden en de twee camera's, de voorste met VGA-resolutie, voor Facetime. De achterste zoals in de iPhone met de mogelijkheid 720p te schieten, maar hier dan de vraag van mij: wanneer ga je foto's en video's schieten met een tablet?! Facetime begrijp ik hoor, maar de toegevoegde waarde van die camera op de achterkant is nihil in praktijkgebruik.
Tja, behalve deze dingen... is 'ie eigenlijk min of meer hetzelfde als de huidige en had ik er eigenlijk meer van verwacht: in ieder geval wat meer fysieke connectiviteit en misschien een screenboost naar 1280x800. En het probleem van Apple is dat snel achter elkaar nieuwe generaties moeten uitbrengen om het bij te benen en ze in de categorie ook maar 1 product hebben. Ik bedoel, tablet: iPad, phone: iPhone. Dus breng de 3G uit... even daarna de 3Gs, kan dat ook niet meer, whop 4G. Maar de klant betaalt wel de volle pond, om een tijdje later erachter te komen dat er alweer zo veel beter is. De iPad 3 staat namelijk nu al voor dit najaar gepland en ik heb een beetje het idee dat alle focus daar de laatste tijd al op lag en de iPad 2 maar een zoethoudertje is.
The Oatmeal staat altijd garant voor tofheid!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
Ik ook vooral na de 'tegenvallende' speccs van de iPad2 dacht ik wel dat elk verstandig mens voor een android tablet zou gaan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:24 schreef WSquater het volgende:
Ik ben verbaasd dat ik in een Android tablet discussie topic, in bijna elke reactie iets met Apple zie staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..non est vivere sed valere vita est ..
ik zou een frase gebruikenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:48 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ontwerp nog wat aangepast, ga aankomende week af en toe maar even knutselen:
[ afbeelding ]
Ik ben daardoor juist zeker geworden dat ik de iPad 2 niet ga aanschaffen. De processor is in vergelijking met tablets als de Xoom weinig bijzonders. De schermgrootte is ook lager (Xoom is 10.1" tegenover de 9.7" van de iPad 2) maar wat ik nog wel het allerbelangrijkste vind: de iPad 2 heeft een resolutie van slechts 1024x768 px terwijl de Xoom een resolutie van 1280x800px heeft, Dat is dus anderhalf keer zoveel ruimte op je scherm!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nu ik de Keynote van Apple over de iPad 2 heb gezien twijfel ik sterk of ik nog Android moet kopen (Xoom).
Mensen die onzeker zijn over hun eigen aankoop hebben de neiging concurrerende artikelen af te kraken/daar op neer te kijken. Daarom kraken Applefans Android tablets af en andersom.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:24 schreef WSquater het volgende:
Ik ben verbaasd dat ik in een Android tablet discussie topic, in bijna elke reactie iets met Apple zie staan.
Er zijn vast nu al ipad2 vs xoom youtube clips...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Wanneer kwam de Xoom nou uit dan? Kan ik dan even een review kijken en vergelijken.
Vooral ook dat batterij verschil !quote:
Sorry maar ik weet niet wie je bent?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |