Berichten daterend uit september spreken er al over.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:14 schreef mrPanerai het volgende:
Ik ben altijd vrij tevreden geweest over HTC en zag net de HTC flyer voorbijkomen maar helaas maar 7" weet iemand of die er ook groter zit aan te komen?
quote:* Android 3.0 the OS the HTC tablet will feature
* Nvidia Tegra 2 SoC will let the HTC tablet play up to 1080p HD video
* An unknown sized 1280 x 720 multi-touch display
* 2GB of RAM built-in
* 32GB of built-in storage
* Wi-Fi, Bluetooth connectivity and GPS built-in
* Pricing will be around $789
Die heb ik. Met capacitief scherm. Fijn ding al heb ik er niks aan getweakt en voornamelijk angry birds gespeeld en films gekeken.quote:
De archos 'DIE' kan ik niet vindenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:42 schreef Jumparound het volgende:
oh shit, die archos heeft zeker geen gps?
Nee, maar ik kan met m'n Archos via bluetooth zonder problemen de GPS van m'n Nokia gebruiken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:42 schreef Jumparound het volgende:
oh shit, die archos heeft zeker geen gps?
ik bedoelde ook de archos 101 ;-)quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:45 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
De archos 'DIE' kan ik niet vinden
Deze hebben geen GPS:
Actuele status: op voorraad
Bestel nu de Archos 7 Home Tablet 8 GB v2 ¤ 139,-
Gemiddelde beoordeling: 3,5 (12 reviews)
De populaire Archos 7 Home Tablet 8 GB is toe aan versie 2. Ook deze versie geeft je een praktische middenweg tussen een smartphone en laptop. Nieuw is echter de 800 mHz snelle processor, het capacitive touchscreen en het Android 2.1 besturingssysteem.
* Meer productinformatie
* Combineer met abonnement
Archos 43 Internet Tablet 16 GB
4.5000
3
Tablets
Actuele status: op voorraad
Bestel nu de Archos 43 Internet Tablet 16 GB ¤ 199,-
Gemiddelde beoordeling: 4,5 (3 reviews)
Dankzij de Archos 43 Internet Tablet heb je voortaan geen onhandige, zware laptop meer nodig voor het afstruinen van het internet, het spelen van een spelletje of het bekijken van foto's en video's.
* Meer productinformatie
* Combineer met abonnement
Archos 70 Internet Tablet 8 GB
4.5000
7
Tablets
Actuele status: tijdelijk uitverkocht
Ontvang een e-mail zodra de Archos 70 Internet Tablet 8 GB weer op voorraad is ¤ 249,-
Gemiddelde beoordeling: 4,5 (7 reviews)
Dankzij de Archos 70 Internet Tablet heb je voortaan geen onhandige, zware laptop meer nodig voor het afstruinen van het internet, het spelen van een spelletje of het bekijken van foto's en video's. Neem de Archos 70 ter hand en doe al deze dingen comfortabel vanuit je luie stoel.
* Meer productinformatie
Archos 101 Internet Tablet 8 GB
4.5000
6
Tablets
Ontvang een e-mail zodra de Archos 101 Internet Tablet 8 GB weer op voorraad is ¤ 299,-
Gemiddelde beoordeling: 4,5 (6 reviews)
Dankzij de Archos 101 Internet Tablet heb je voortaan geen onhandige, zware laptop meer nodig voor het afstruinen van het internet, het spelen van een spelletje of het bekijken van foto's en video's. Neem de Archos 101 ter hand en doe al deze dingen comfortabel vanuit je luie stoel.
* Meer productinformatie
Archos 70 Internet Tablet 250 GB
4.5000
7
Tablets
Ontvang een e-mail zodra de Archos 70 Internet Tablet 250 GB weer op voorraad is ¤ 299,-
Gemiddelde beoordeling: 4,5 (7 reviews)
Dankzij de Archos 70 Internet Tablet heb je voortaan geen onhandige, zware laptop meer nodig voor het afstruinen van het internet, het spelen van een spelletje of het bekijken van foto's en video's. Neem de Archos 70 ter hand en doe al deze dingen comfortabel vanuit je luie stoel.
* Meer productinformatie
Archos 101 Internet Tablet 16 GB
4.5000
6
Tablets
Ontvang een e-mail zodra de Archos 101 Internet Tablet 16 GB weer op voorraad is ¤ 349,-
Gemiddelde beoordeling: 4,5 (6 reviews)
Dankzij de Archos 101 Internet Tablet heb je voortaan geen onhandige, zware laptop meer nodig voor het afstruinen van het internet, het spelen van een spelletje of het bekijken van foto's en video's. Neem de Archos 101 ter hand en doe al deze dingen comfortabel vanuit je luie stoel.
ah, oke :-)quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan met m'n Archos via bluetooth zonder problemen de GPS van m'n Nokia gebruiken.
Ligt ook aan de BT versies.. zelfs met een bepaald merk kan je wel/geen mazzel hebben...quote:
Maar dat kan toch alleen na een 'kunstgreep'?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:23 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb er Android Market, . . . . op staan
Even rooten en het kan.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 00:54 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Maar dat kan toch alleen na een 'kunstgreep'?
Standaard heeft de 101 toch geen android app market, zeg maar DE app market?
Btw, door de announcement en het snelle uitkomen van de nieuwe generatie iPad, is nu de huidige iPad vanaf nu al voor zo'n 375,- EUR te verkrijgen. Dus om hem nu nog 600,- te noemen is niet helemaal eerlijk natuurlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:39 schreef mrPanerai het volgende:
Ik zie door de bomen het bos niet meer dus ik gooi ff een balletje op.
Ik wil:
fijn en snel kunnen internetten en mailen
snel foto's erop kunnen gooien via usb of eventueel ingebouwde cardreader
msn-en of skypen
minstens 10" scherm liefts multitouch
enkel wifi volstaat
kwalitatief goed speelgoed
budget maakt me niet uit een iPad kost ook 600 euro dus..
Laat maar eens horen welke richting ik uit moet
Ja, de hellingshoek die je het beste bevalt onder een bepaalde situatie.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:48 schreef RobertNL het volgende:
Iemand een idee wat een mooie schuinte is om je tablet neer te zetten?
Dát inderdaad.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan met m'n Archos via bluetooth zonder problemen de GPS van m'n Nokia gebruiken.
Het is de bedoeling om een cradle te maken voor mijn nieuwe tablet, waar ik hem in kan zetten om op te laden, dus een soort vaste stand naast mijn pcquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:22 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ja, de hellingshoek die je het beste bevalt onder een bepaalde situatie.Voor je op een vrij hoog bureau filmkijkend met je tablet wat van je vandaan zo'n 80 graden met het oppervlak. Heb je 'em recht onder je snufferd en ben je aan het browsen kun je 'em onder een hoek van 20/30 zetten. Zoals gezegd, hangt helemaal van de situatie af.
[..]
Sketchup (ook van google natuurlijk )quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:14 schreef beeklaan het volgende:
Ben je zo'n handige harry, dat je dat zo ff mooi doet?
Welke tablet komt er dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door RobertNL op 04-03-2011 13:38:41 ]MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Slim plan! nu is mijn telefoon altijd maar ergens aan het rondhangenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:46 schreef Devolution het volgende:
Ik ben ook van plan om zoiets te gaan maken, maar dan wil ik er ook nog een cradle voor mijn Android telefoon aan vastmaken. Maar eerst maar eens wachten op de release van de Xoom met alleen WiFi.
De Witstech heeft een uitklapbare stand maar daar valt qua hoek natuurlijk niet echt in te variëren.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:48 schreef RobertNL het volgende:
Iemand een idee wat een mooie schuinte is om je tablet neer te zetten?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:02 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Sketchup (ook van google natuurlijk )het maken in hout gaat nog het lastige worden
http://www.merimobiles.co(...)ProductCode=MERI0563
Net wat kleiner, dus handig voor op reis + gps in de autoVolgende week in pre-order, mooi dat dan ook de korting is <3
In de spoiler plaatje van cradle + tabletBest ok gelukt dacht ik zelf
Ontwerp nog wat aangepast, ga aankomende week af en toe maar even knutselen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
Ik wilde al opmerken (vorig ontwerp van je) 'Eh... dat ding kiept zo om hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:48 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ontwerp nog wat aangepast, ga aankomende week af en toe maar even knutselen:
[ afbeelding ]
Deze lijkt iets steviger, was er zelf ook al achter dat die andere niet ging werken. Als je nog verdere opmerkingen hebt. Dan hoor ik dat graagquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:10 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik wilde al opmerken (vorig ontwerp van je) 'Eh... dat ding kiept zo om hoor'.
Tja, dat kan verschillend. Sowieso zou ik het in delen doen. Links en rechts de hele zijkant en dan de rest een groot blok hout met een aparte divider erop gelijmd o.i.d. Nog makkelijker is dat ene 'L-vormige' blok en dan drie dezelfde kleine tussenschotjes uitzagen en die eraan vastmaken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:13 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Deze lijkt iets steviger, was er zelf ook al achter dat die andere niet ging werken. Als je nog verdere opmerkingen hebt. Dan hoor ik dat graag![]()
Moet nu alleen nog bedenken hoe ik hem ga maken: uit 1 stuk hout of uit een ''balk'' en dan de stukjes eraan zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |