abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 maart 2011 @ 18:34:26 #126
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_93550113
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 15:49 schreef shiznuts het volgende:
Die ik net noemde geprobeerd? Vplayer en Rockplayer?
Anders QQPlayer misschien?
Dank je voor de opties, vplayer heb ik, zelfde verhaal.
Die andere 2 kende ik nog niet, ga ik proberen, thanx !
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_93550992
zit erg te twijfelen, de epad 10 lijkt mij het best, zeker omdat die in alle opzichten beter is dan de 7, alleen groter. ook qua snelheid, de epad 7 vondik al geweldig om lekker op de bank te hangen, alleen de snelheid was wat minder, gewoon maar de 10 inch doen dan?
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:09:51 #128
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93552094
Volgende week heb ik 10% korting kunnen regelen op alle tablets bij Merrimobiles op de donderdag en vrijdag
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_93552521
passn de epad 10.2 in apple hoezen?
  woensdag 2 maart 2011 @ 19:29:32 #130
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93553162
'No tablet we've seen has any more advantage.'
http://news.cnet.com/8301(...)html?tag=topStories1
Verscheept 25 maart al voor de VS, voor dezelfde beginnende prijs als nu: 499,-.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_93553280
106 euro wordt bij het bic, de 10.2 epad (met 2 coupons) (in dollar koers)

toch een mooie deal
  woensdag 2 maart 2011 @ 20:51:02 #132
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93558744
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 19:31 schreef mtchel112 het volgende:
106 euro wordt bij het bic, de 10.2 epad (met 2 coupons) (in dollar koers)

toch een mooie deal
Ja zeker :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
  woensdag 2 maart 2011 @ 21:22:16 #133
266503 beeklaan
Chinawebshops (-^.^-)
pi_93561201
De nieuwe iPad Ja het is geen android, maar wel interessant :)
De goedkoopste gadgetsite: http://www.buyincoins.com
Voer in Recommender: ZT180 en coupon: 10%ebay110 en krijg 15% korting!
pi_93562871
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 21:22 schreef beeklaan het volgende:
De nieuwe iPad Ja het is geen android, maar wel interessant :)
ik kreeg ooeens een ingeving: die moet ik hebben! Alleen zweer ik bij android, ga ik liever voor epad of samsung galaxy tab. 7" vind ik ook handiger
pi_93571797
De "oude" iPad schijnt nu wel veel goedkoper te worden...

Damn, ik ben te on-nerdy om zo'n chinees goedkoop ding fatsoenlijk te kunnen laten werken, de Adam kan je alleen kopen met een Visa of AmEx creditcard (en de leveringen daarvan lopen nogal slecht), en de "echte" Android-tablets zijn toch nog best prijzig... Ik heb een schurfthekel aan Apple, maar ben nu echt serieus een iPad (eerste generatie, die werkt goed genoeg wat mij betreft) aan het overwegen... Damn you Apple!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_93573700
iPad 1 is straks al vanaf 380 euro te krijgen.
Geen referral hier.
pi_93580035
Ik vind ios gewoon niks, en heel apple ook niet
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:40:26 #138
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_93585269
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 21:45 schreef mtchel112 het volgende:

ik kreeg ooeens een ingeving: die moet ik hebben! Alleen zweer ik bij android, ga ik liever voor epad of samsung galaxy tab. 7" vind ik ook handiger
Mee eens, de ipad laat ik wel eens bijna vallen, de TAB net niet.
De TAB gaat bijna altijd mee op pad. Lange accu duur, prima connectie middels zowel g3 als wifi, vlotte interface, wel-multitasking, capacitief scherm, android app market.
Video calls, en dat ook op skype etc. Bij apple zit je weer aan apple FaceTime vast, dus we kunnen niet met apple gebruikers face 2 face bellen volgens mij.
Kortom, de samsung tab, beste 'gadget' waar ik echt werk mee kan verzetten ooit tot nu toe. Oh ja en het is ook nog een grote navigatie GPS met google maps reeds on board :)

ook 'leuk' hoe apple feitelijk de ipad-1 afkraakt met v2 : apps load faster and everything just works better.
Apple, het product dat goede marketing achter zich heeft, maar verder een referentie product is met 'makkelijk om te killen' praktijk.
Kort na introductie van apple producten, komen er altijd appelmoes van makers.
Maar het gros van de gebruikers weet niet beter, dus mist veel niet en legt zich graag vast aan 1 bedrijf voor alles in hun 'computing experience'. En het ziet er voor velen mooi uit, ook een pré.

[ Bericht 12% gewijzigd door fokthesystem op 03-03-2011 11:46:53 ]
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:01:39 #139
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93585986
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 08:01 schreef mtchel112 het volgende:
Ik vind ios gewoon niks, en heel apple ook niet
Ja en dat gedoe met iTunes. Bovendien dat alles via een losse connector moet. :{
Er is geen geïntegreerde HDMI-output, SD-kaartslot en USB-port. :N

Eigenlijk is alleen 'worth mentioning' de Dual Core-processer, de Apple 5, gebaseerd op ARM's Cortex-A9, waarschijnlijk 1 Ghz geklokt en samenwerkend met de Imagination Technologies' PowerVR SGX graphics technology voor een betere visuele ervaring en mogelijkheden en de twee camera's, de voorste met VGA-resolutie, voor Facetime. De achterste zoals in de iPhone met de mogelijkheid 720p te schieten, maar hier dan de vraag van mij: wanneer ga je foto's en video's schieten met een tablet?! Facetime begrijp ik hoor, maar de toegevoegde waarde van die camera op de achterkant is nihil in praktijkgebruik.

Tja, behalve deze dingen... is 'ie eigenlijk min of meer hetzelfde als de huidige en had ik er eigenlijk meer van verwacht: in ieder geval wat meer fysieke connectiviteit en misschien een screenboost naar 1280x800. En het probleem van Apple is dat snel achter elkaar nieuwe generaties moeten uitbrengen om het bij te benen en ze in de categorie ook maar 1 product hebben. Ik bedoel, tablet: iPad, phone: iPhone. Dus breng de 3G uit... even daarna de 3Gs, kan dat ook niet meer, whop 4G. Maar de klant betaalt wel de volle pond, om een tijdje later erachter te komen dat er alweer zo veel beter is. De iPad 3 staat namelijk nu al voor dit najaar gepland en ik heb een beetje het idee dat alle focus daar de laatste tijd al op lag en de iPad 2 maar een zoethoudertje is.

Ondertussen beperkt Google's Android zich niet tot één product. Er zijn talloze fabrikanten die verschillende tablets uitbrengen met het platform. De ontwikkelingen volgen zich in rapper tempo op en er is een enorme diversiteit en keuze. Wat dat betreft heeft Android 'the edge over Apple's iOS devices', als het aan mij ligt. :)

Nu moeten al die fabrikanten alleen nog eens naar een goed prijsniveau geraken en dan hebben we een mooie strijd!
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_93586088
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 11:40 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Mee eens, de ipad laat ik wel eens bijna vallen, de TAB net niet.
De TAB gaat bijna altijd mee op pad. Lange accu duur, prima connectie middels zowel g3 als wifi, vlotte interface, wel-multitasking, capacitief scherm, android app market.
Video calls, en dat ook op skype etc. Bij apple zit je weer aan apple FaceTime vast, dus we kunnen niet met apple gebruikers face 2 face bellen volgens mij.
Kortom, de samsung tab, beste 'gadget' waar ik echt werk mee kan verzetten ooit tot nu toe. Oh ja en het is ook nog een grote navigatie GPS met google maps reeds on board :)

ook 'leuk' hoe apple feitelijk de ipad-1 afkraakt met v2 : apps load faster and everything just works better.
Apple, het product dat goede marketing achter zich heeft, maar verder een referentie product is met 'makkelijk om te killen' praktijk.
Kort na introductie van apple producten, komen er altijd appelmoes van makers.
Maar het gros van de gebruikers weet niet beter, dus mist veel niet en legt zich graag vast aan 1 bedrijf voor alles in hun 'computing experience'. En het ziet er voor velen mooi uit, ook een pré.

Er is geen iPad-killer. Niet qua sales, en niet qua customer satisfaction. De iPad heeft een complete productcategorie opnieuw gedefinieerd en concurrenten komen nog niet eens in de buurt. Android tablets werken niet of nauwelijks, en als ze werken zijn er geen apps.
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:09:10 #141
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93586285
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:04 schreef retorbrapi het volgende:

[..]

Er is geen iPad-killer. Niet qua sales, en niet qua customer satisfaction. De iPad heeft een complete productcategorie opnieuw gedefinieerd en concurrenten komen nog niet eens in de buurt. Android tablets werken niet of nauwelijks, en als ze werken zijn er geen apps.
Hij zegt alleen maar 'Kortom, de samsung tab, beste 'gadget' waar ik echt werk mee kan verzetten ooit tot nu toe'. Hij zegt helemaal niet dat het een iPad-killer is. De iPad heeft een hele andere doelgroep en ons zie je de iPad niet afzeiken, het is alleen geen tablet voor ons om gegronde en individuele beweegredenen.

Dus... anders ga je even 'af!' en 'blijf!' in je hok. Of... kom er juist eens uit zou ik zeggen en ga eens zo'n tablet gebruiken, want 'Android tablets werken niet of nauwelijks, en als ze werken zijn er geen apps.' is gewoon ongegronde stemmingmakerij/gebash van een iPad-goonie. Als je niks zinnigs hebt toe te voegen hier, doe dat dan ook vooral niet. :)
pi_93586539
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:09 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Hij zegt alleen maar 'Kortom, de samsung tab, beste 'gadget' waar ik echt werk mee kan verzetten ooit tot nu toe'. Hij zegt helemaal niet dat het een iPad-killer is. De iPad heeft een hele andere doelgroep en ons zie je de iPad niet afzeiken, het is alleen geen tablet voor ons om gegronde en individuele beweegredenen.

Dus... anders ga je even 'af!' en 'blijf!' in je hok. Of... kom er juist eens uit zou ik zeggen en ga eens zo'n tablet gebruiken, want 'Android tablets werken niet of nauwelijks, en als ze werken zijn er geen apps.' is gewoon ongegronde stemmingmakerij/gebash van een iPad-goonie. Als je niks zinnigs hebt toe te voegen hier, doe dat dan ook vooral niet. :)
Ik begreep uit zijn post dat hij de iPad een referentie product vindt, dat kort na introductie "gekilled" wordt door concurrerende producten.

Je kan trouwens ook gewoon normaal reageren hoor. Doe ik ook.
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:21:08 #143
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93586690
pi_93586769
Typisch.
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:24:52 #145
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_93586840
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:04 schreef retorbrapi het volgende:

Er is geen iPad-killer. Niet qua sales, en niet qua customer satisfaction.
Wel onder techneuten, die kiezen vaak android.

quote:
De iPad heeft een complete productcategorie opnieuw gedefinieerd en concurrenten komen nog niet eens in de buurt. Android tablets werken niet of nauwelijks, en als ze werken zijn er geen apps.
Onzin natuurlijk, android is open, heeft al meer dan 100.000 goedkope/gratis app's, is multitasking, zuiniger met stroom, open source, kortom, het kan apple gewoon wegdrukken als men de prijzen nog wat laat zakken.
Dat zie ik ook gebeuren, apple heeft nu inmiddels de zogeheten wet van de remmende voorsprong om de nek hangen. En dat er mensen blij mee zijn, graag te veel betalen, kudo's, prima, als ze blij zijn en blijven is het een 'goede koop'. Ook ik kocht ooit merk-computers, nu stel ik ze samen en laat ze dus op maat afleveren. En dan niet bij marge-mogelijkheden leverancier dell , maar via grote hardware zaken.
Een referentie product is apple in de zin van : wat is beter dan apple en kost minder, èn kan meer.
Schrik niet als je de feiten ziet in dit voorbeeld:
(op die kindle verder maar niet letten dat is een e-reader)
pi_93587051
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:24 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Wel onder techneuten, die kiezen vaak android.

[..]

Onzin natuurlijk, android is open, heeft al meer dan 100.000 goedkope/gratis app's, is multitasking, zuiniger met stroom, open source, kortom, het kan apple gewoon wegdrukken als men de prijzen nog wat laat zakken.
Dat zie ik ook gebeuren, apple heeft nu inmiddels de zogeheten wet van de remmende voorsprong om de nek hangen. En dat er mensen blij mee zijn, graag te veel betalen, kudo's, prima, als ze blij zijn en blijven is het een 'goede koop'. Ook ik kocht ooit merk-computers, nu stel ik ze samen en laat ze dus op maat afleveren. En dan niet bij marge-mogelijkheden leverancier dell , maar via grote hardware zaken.
Een referentie product is apple in de zin van : wat is beter dan apple en kost minder, èn kan meer.
Schrik niet als je de feiten ziet in dit voorbeeld:
(op die kindle verder maar niet letten dat is een e-reader)
Open is niet beter, open is open en niks meer dan dat. Er zijn niet meer dan 100 tablet apps voor Android. Smartphone apps kan je moeilijk onder tablet apps scharen.

Verder gaat het niet om specs en features maar om user experience. Apple is voorlopig de enige die dat door heeft. Bedrijven proberen met de iPad te concurreren door met een waslijst van features en porten aan te komen. Dat is allemaal niet belangrijk; mensen willen dat hun tablet gewoon op een makkelijke en gebruiksvriendelijke manier werkt.

En met 65.000 tablet apps in de App Store zit het met die features ook wel goed.
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:41:49 #147
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_93587393
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:31 schreef retorbrapi het volgende:

Open is niet beter, open is open en niks meer dan dat.
Ik denk dan toch aan: concurrentie. Iets dat apple met apple producten niet kent en buiten houdt.
nogmaals, als men blij is met de aangekochte ipad, prima !

quote:
Er zijn niet meer dan 100 tablet apps voor Android. Smartphone apps kan je moeilijk onder tablet apps scharen.
Juist wel, en momenteel komen er steeds meer smartphone app's op resolutie voor schermen tot wel 12 inch.
En ook daar is het open zijn een pré, terwijl apple sommige app's gewoon buiten hun market houd.

quote:
Verder gaat het niet om specs en features maar om user experience.
Hier zijn we het deels eens.
Echter als de gebruiker technischer zal worden in de age of tech, komt er vanzelf vraag naar meer en goedkoper, dat zal eerder uit de 'open community' komen dan uit grootverdiener apple.

quote:
Apple is voorlopig de enige die dat door heeft. Bedrijven proberen met de iPad te concurreren door met een waslijst van features en porten aan te komen. Dat is allemaal niet belangrijk; mensen willen dat hun tablet gewoon op een makkelijke en gebruiksvriendelijke manier werkt.
Ik ken de ipad, ik ken anderen, persoonlijk zijn de anderen mij meer waard, en kosten minder, goedkoper, er kan wel direct extra geheugen in om maar iets te noemen.
quote:
En met 65.000 tablet apps in de App Store zit het met die features ook wel goed.
Er zijn meer (soortgelijke) app's voor zowel android als ipad dan we er ooit op zetten.
Echter de android app market is aantrekkelijker want open , meer vrijheid- en minder eisen voor de makers. Die makers echter zijn veelal enthousiasts en houden nu al rekening met 12 inch schermen.
vergeet niet dat mamma bedrijf google al veel meer is dan een zoekmachine. Dat android is gewoon een 'gevaarlijke' OS kleuter voor apple's OS en wellicht zelfs microsoft is.
MS die sowieso nu eens geen marktleider is op slimme-telefoon/tablet pc gebied.

Overigens lang voordat de apple het tablet gebeuren onder de aandacht van de burger-consument bracht, was er bijv. HP die bedrijfsmatige pad's verkocht. Al 15 jaar of zo.

[ Bericht 3% gewijzigd door fokthesystem op 03-03-2011 13:00:24 ]
  donderdag 3 maart 2011 @ 12:45:36 #148
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93587516
quote:
Open is niet beter, open is open en niks meer dan dat.
Hoe kun je dat nou weer zeggen? Open biedt veel meer mogelijkheden. Fact.
quote:
Er zijn niet meer dan 100 tablet apps voor Android. Smartphone apps kan je moeilijk onder tablet apps scharen.
Goed van je hoor. Je kunt getallen uit je duim zuigen en aannames doen... Gefeliciteerd!
quote:
Verder gaat het niet om specs en features maar om user experience.
Fout. Het gaat niet alleen om specs en features maar ook om user experience. Wie zegt dat Android tableteigenaren niet blij zijn met hun user experience en misschien zelfs de user experience van de iPad hekelen? En als het je wens is een user experience te hebben met 1080p video, standaard flashsupport e.d. dan moeten de specificaties daarnaar worden gemaakt. Een goede user experience is echt niet een magisch woord of concept waarmee je alles oplost en alleen voorbehouden zou zijn aan Apple.
quote:
Apple is voorlopig de enige die dat door heeft. Bedrijven proberen met de iPad te concurreren door met een waslijst van features en porten aan te komen. Dat is allemaal niet belangrijk; mensen willen dat hun tablet gewoon op een makkelijke en gebruiksvriendelijke manier werkt.
Fout. Dat is voor jou niet belangrijk. Anderen denken daar anders over. Uitwisselbaar geheugen, USB-slot, HDMI-out, voor velen niet geheel onbelangrijk anders.
quote:
Leuk voor je, als je daar genoeg aan hebt. Dus zolang er 'Apple' met 'iOS' op staat, heb jij verder geen wensen meer. Nou, wij wel. :)

Leer nou eens te leven met het feit dat er geen algemeen beste tablet is. Dat ligt voor iedereen anders. Dat jij zweert bij iPad, maakt het voor mij nog geen ideale tablet, want ik heb weer andere ideeën en indeling wat betreft het toepassen van m'n tablet. Dus ga lekker vrolijk en blij je iPad gebruiken. Maar laat ons lekker die dingen gebruiken die voor ons het beste zijn. We hoeven geen iPad en we vinden die voor ons niet beter, anders hadden we wel in het iPad-topic gezeten.
  donderdag 3 maart 2011 @ 13:24:12 #149
134847 fokthesystem
WIJ zijn 'HET'.
pi_93588999
Deze is ook wel om te kwijlen:

En honeycomb 3 ziet er ook veelbelovende en goed uit.

Deze reactie daar had van mij kunnen zijn :
Yeah, but they can't win when google is a much bigger portion of the market share. It's all about numbers. Look at how many manufacturers google has to support their OS. HUGE names, like Motorola, HTC, and Samsung to name a few. Point being, apple will not beat the sales in the future when android continues to grow. Yes, apple does sell more, because it belongs to the mainstream market AKA, the uninformed customer who knows nothing of technology. but eventually, people want more
pi_93589296
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 12:45 schreef shiznuts het volgende:
Dus ga lekker vrolijk en blij je iPad gebruiken. Maar laat ons lekker die dingen gebruiken die voor ons het beste zijn. We hoeven geen iPad en we vinden die voor ons niet beter, anders hadden we wel in het iPad-topic gezeten.
Fair enough. Wilde nog even een video met jullie delen:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')