abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93748061
Zit er nu toch ook serieus over te denken om een tablet te kopen. Vooral de Xoom spreekt me heel erg aan, plus dat je daarbij volgens mij de updates direct via Google zult krijgen. Even afwachten nog tot ie in Europa verschijnt, denk dat ik 'm dan vrij snel zal halen.
Dit topic ook maar even in de gaten houden :) .
You only know what I want you to.
pi_93778150
Ik zit nu te wachten totdat mijn [url=http://www.**********.com/product37121.html]Fly Touch II[/url] wordt geleverd. *O*

Heb er veel overwogen, van de goedkoopste tot $400,- Maar uiteindelijk vond ik deze wel goed zat qua specs. Beetje internetten, tablet als touch remote voor xbmc gebruiken is wss het enige wat ik er mee ga doen. 3G was op zich wel leuk geweest maar thuis heb ik wifi en onderweg hang ik m wel aan joikuspot. een spelletje spelen waarbij je het apparaat moet bewegen is misschien leuk de eerste paar dagen maar na een paar dagen ben je daar ook wel weer op uitgekeken. Dus ik heb vrij nuchter gekeken naar de functies en of ik die wel echt nodig heb.

Het belangrijkste was de resolutie waar eigenlijk alle betaalbare tabs falen met 800x600 of 800x***
heeft deze 1024x600 pixels en is qua breedte voor websites toch wel een redelijke standaard dus hoef ik noodzakerlijkwijs niet de mobiele site te bezoeken.

Tracking code heb ik al, de tab is vrijdag afgegeven of aangemeld voor shipping maar de code werkt alleen nog niet. code begint met RF*********SG wat singapore post zou moeten zijn.

Ben benieuwd hoe lang het gaat duren. In eerste instantie zou het via EMS gaan maar daar kwam eb weer op terug. Toen werd het DHL en nu dus blijkbaar via Singapore post en de last mile hopelijk via TNT, die laat namelijk meer pakjes door zonder de waarde vast te stellen dan de "professionele" spelers in de dozenschuif business :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Re.active op 07-03-2011 18:10:26 ]
  maandag 7 maart 2011 @ 18:04:41 #254
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_93778190
Als iedereen in dit topic 1 euro doneert kan FoolWithMokey een iPad kopen.
Sisco Certified
pi_93778242
Hell, al krijg ik er gratis 1 zou ik m nog niet willen hebben

iTunes :r
  maandag 7 maart 2011 @ 18:06:43 #256
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_93778266
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 18:05 schreef Re.active het volgende:

Een andere tablet dan :P boeit niet.
Sisco Certified
pi_93779064
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 18:05 schreef Re.active het volgende:

Waarom niet als het gratis is? :P

Voel je je te goed ofzo.. :')
If not now, then when.
  maandag 7 maart 2011 @ 19:01:02 #258
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93780505
afbeelding
Daarom dus :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_93781011
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 18:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Waarom niet als het gratis is? :P

Voel je je te goed ofzo.. :')
Haha, nee dat is het niet.
De hardware van apple is gewoon goed op elkaar afgesteld, op dat punt houdt apple de concurentie scherp door de lat steeds hoger te leggen. Maar hun filosofie staat mij gewoon totaal niet aan en ik wil dan ook geen extra nummer zijn in hun overzicht met verkochte producten, die waarschijnlijk elke dag wordt bijgewerkt en uitgeprint en daarna in een gouden lijst aan de muur komt te hangen ergens op kantoor :')
pi_93781160
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:13 schreef Re.active het volgende:

[..]

Haha, nee dat is het niet.
De hardware van apple is gewoon goed op elkaar afgesteld, op dat punt houdt apple de concurentie scherp door de lat steeds hoger te leggen. Maar hun filosofie staat mij gewoon totaal niet aan en ik wil dan ook geen extra nummer zijn in hun overzicht met verkochte producten, die waarschijnlijk elke dag wordt bijgewerkt en uitgeprint en daarna in een gouden lijst aan de muur komt te hangen ergens op kantoor :')
Nee en Samsung en consorten kijken niet naar verkoopcijfers wil je zeggen :')
  maandag 7 maart 2011 @ 19:33:24 #261
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93781836
Zojuist is mijn Upgraded zt-180 de duur uit gegaan ;( , wacht nu op preorder van de Herotab C9 :Y

Enkele weken tabletloos rondlopen -O-

Marktplaats = :D
pi_93782250
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:17 schreef no1uknow het volgende:

[..]

Nee en Samsung en consorten kijken niet naar verkoopcijfers wil je zeggen :')
ik zet het wel ff in spoiler om het topic niet te (ernstig) vervuilen :P kan er daarna gewoon weer lekker over tabs verder gegaan worden

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:33 schreef RobertNL het volgende:
Zojuist is mijn Upgraded zt-180 de duur uit gegaan ;( , wacht nu op preorder van de Herotab C9 :Y

Dat is inderdaad wel een leuke manier om dingen uit te proberen, met zuinigheid uiteraard. Verkopen met iets winst en dan zelf een nieuwe halen. Na een paar keer een tablet zo van de hand doen heb je zelf uiteindelijk een gratis tablet *)
  maandag 7 maart 2011 @ 20:39:41 #263
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93786060
Op deze heb ik geen/weinig winst gehad, wou hem gewoon kwijt om een nieuwe/kleinere met gps te kopen.
Nu ik hem verkocht heb denk ik dat het wel een slim is geweest aangezien die tablet 200 euro op marktplaats kost denk ik dat hij meer concurentie met de Ipad gaat krijgen als die prijs op marktplaats voor een 2e hands Ipad nog verder gaat zakken.
  maandag 7 maart 2011 @ 20:57:52 #264
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_93787323
Vind de C9 niet zo mooi ontworpen. :@ Doet nogal goedkoop aan.

Gratis iPad zeg ik geen nee tegen trouwens. Al was het maar om door te verkopen. :9 Je hebt er maffe lui bij die er aardig wat voor over hebben.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_93790906
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 19:33 schreef RobertNL het volgende:

Ziet er vet uit ^O^
  maandag 7 maart 2011 @ 21:57:07 #266
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93791310
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 20:57 schreef shiznuts het volgende:
Vind de C9 niet zo mooi ontworpen. :@ Doet nogal goedkoop aan.

Gratis iPad zeg ik geen nee tegen trouwens. Al was het maar om door te verkopen. :9 Je hebt er maffe lui bij die er aardig wat voor over hebben.
Vind hem wel eens wat anders geen ipad like ding, en meerdere hardware knoppen spreekt mij wel aan. De ZT-180 voelt ook lang niet zoals een high end toestel, veel breekbaarder. Ik heb hoop dat de C9 wel redelijk zwaar is en daardoor wel solide aanvoelt.

De C8 schijnt heel goed aan te voelen, dit komt door de metalen rand maar die heeft mindere specs voor bijna de zelfde prijs (de c9 heeft een leren hoes etc, bij de c8 moet je die los kopen)
En die lijkt ook weer veel op de Ipad.

quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 21:50 schreef Ballsofsteel het volgende:

[..]

Ziet er vet uit ^O^
Vond ik dus ook, niet zon standaard: cute ipad like model zoals veel andere tablets het wel hebben :)

Overigens mag hij best op een Ipad lijken, maar iets anders is ook wel een keer leuk :)

[ Bericht 0% gewijzigd door RobertNL op 07-03-2011 22:03:52 ]
pi_93792239
Ja, dat witte is erg mooi :)

Googlede het even voor de specs, kom ik een post van jou tegen op een ander forum :P
pi_93792838
Hm, ik ben juist wel blij met mijn 10inch scherm.
die herotab ziet er goed uit, maar 7 inch vind ik toch wat te klein. Dat zit nie tlekker op de bank of in de trein.
Als ik klein wil, pak ik mn desire wel.
En dit is een mooi middenmaatje tussen de 3 inch van mn telefoon en de 22inch van mn beeldscherm.
..non est vivere sed valere vita est ..
  maandag 7 maart 2011 @ 23:38:57 #269
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93797465
quote:
99s.gif Op maandag 7 maart 2011 22:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hm, ik ben juist wel blij met mijn 10inch scherm.
die herotab ziet er goed uit, maar 7 inch vind ik toch wat te klein. Dat zit nie tlekker op de bank of in de trein.
Als ik klein wil, pak ik mn desire wel.
En dit is een mooi middenmaatje tussen de 3 inch van mn telefoon en de 22inch van mn beeldscherm.
Iedereen vind wat anders fijn natuurlijk :) Ik vind mijn Desire te klein voor internet onderweg/trein en de zt-180 te groot, dus ik denk dat 7/8'' beter bij mij past :) Voor thuis op de bank blijf ik erbij dat een 10'' scherm ideaal is.

Denk dat ik aankomende weken last van afkick verschijnselen krijg, ik gebruikte de tablet toch nog wel regelmatig. Wat ik hoop is dat als woensdag/donderdag die korting komt de Herotab in preorder is :) scheelt toch maar weer 10%. (heb overigens nog steeds geen mail van die lui met een kortingscode).

Voor alle Zt-180 (v2) gebruikers het spijt me dat ik de guide voor het laten werken van een 3g stick niet heb kunnen afmaken. Ik liep hopeloos vast bij het rooten van de V2 -O- . Dit is waarschijnlijk de schuld van mijn geweldige :N kpn experia box :r.

Voor de mensen die geen zwarte experia box hebben en wel willen rooten kan ik wel een eind opweg helpen ;) dus DM/PM maar. De versie 1 valt wat simpeler te rooten, dat zullen de meeste mensen dan ook zelf wel kunnen uitvinden. 8-)
  maandag 7 maart 2011 @ 23:46:47 #270
287131 FoolWithMokey
Jesus loves you
pi_93797841
Hey jongens, ik wil graag een tablet kopen, maar de A merken zoals samsung en apple kan ik niet veroorloven, dus dit soort tabs zijn een goede alternatief voor mij. Hoe ziet het eigenlijk met de kwaliteit van deze tabs? En garantie? En welke raden jullie mij aan met een budget van ongeveer 150 euro?
Sisco Certified
  dinsdag 8 maart 2011 @ 07:18:48 #271
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93803616
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:46 schreef FoolWithMokey het volgende:
Hey jongens, ik wil graag een tablet kopen, maar de A merken zoals samsung en apple kan ik niet veroorloven, dus dit soort tabs zijn een goede alternatief voor mij. Hoe ziet het eigenlijk met de kwaliteit van deze tabs? En garantie? En welke raden jullie mij aan met een budget van ongeveer 150 euro?
Wat wil je er mee? hoe groot moet hij zijn?
pi_93813357
quote:
1s.gif Op maandag 7 maart 2011 23:38 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Voor alle Zt-180 (v2) gebruikers het spijt me dat ik de guide voor het laten werken van een 3g stick niet heb kunnen afmaken. Ik liep hopeloos vast bij het rooten van de V2 -O- . Dit is waarschijnlijk de schuld van mijn geweldige :N kpn experia box :r.

Ach, nu ik mijn desire als hotspot kan gebruiken, gaat het ook prima.
Alleen jammer dat ik mijn vodafone dongle niet kan gebruiken. maar die was toch gratis.
..non est vivere sed valere vita est ..
  dinsdag 8 maart 2011 @ 16:42:34 #273
327191 RobertNL
For your gear.
pi_93819480
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:

[..]

Ach, nu ik mijn desire als hotspot kan gebruiken, gaat het ook prima.
Alleen jammer dat ik mijn vodafone dongle niet kan gebruiken. maar die was toch gratis.
Als je de tablet root is het allemaal niet zo moeilijk meer.
  woensdag 9 maart 2011 @ 14:47:14 #274
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_93860103
De Xoom is binnen (op 't werk). Geweldig apparaat maar een paar dingen die opvallen: Zwaarder dan de iPad en te duur.

Met zo'n prijs niet echt een concurrent voor Apple.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_93861000
quote:
1s.gif Op woensdag 9 maart 2011 14:47 schreef popolon het volgende:
De Xoom is binnen (op 't werk). Geweldig apparaat maar een paar dingen die opvallen: Zwaarder dan de iPad en te duur.

Met zo'n prijs niet echt een concurrent voor Apple.
Hoe kom je er aan dan? En hij is zo duur omdat het een 3G versie is toch, want de Wifi versie moet rond de prijs van de iPad liggen, daarbij heb je meer aan Wifi dan 3G want als je ook een Android telefoon hebt kun je zo een Wifi-hotspot maken.
If not now, then when.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')