Een andere tablet danquote:Op maandag 7 maart 2011 18:05 schreef Re.active het volgende:
Hell, al krijg ik er gratis 1 zou ik m nog niet willen hebben
iTunes
Waarom niet als het gratis is?quote:Op maandag 7 maart 2011 18:05 schreef Re.active het volgende:
Hell, al krijg ik er gratis 1 zou ik m nog niet willen hebben
iTunes
Haha, nee dat is het niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Waarom niet als het gratis is?
Voel je je te goed ofzo..
Nee en Samsung en consorten kijken niet naar verkoopcijfers wil je zeggenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:13 schreef Re.active het volgende:
[..]
Haha, nee dat is het niet.
De hardware van apple is gewoon goed op elkaar afgesteld, op dat punt houdt apple de concurentie scherp door de lat steeds hoger te leggen. Maar hun filosofie staat mij gewoon totaal niet aan en ik wil dan ook geen extra nummer zijn in hun overzicht met verkochte producten, die waarschijnlijk elke dag wordt bijgewerkt en uitgeprint en daarna in een gouden lijst aan de muur komt te hangen ergens op kantoor
ik zet het wel ff in spoiler om het topic niet te (ernstig) vervuilenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:17 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Nee en Samsung en consorten kijken niet naar verkoopcijfers wil je zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is inderdaad wel een leuke manier om dingen uit te proberen, met zuinigheid uiteraard. Verkopen met iets winst en dan zelf een nieuwe halen. Na een paar keer een tablet zo van de hand doen heb je zelf uiteindelijk een gratis tabletquote:Op maandag 7 maart 2011 19:33 schreef RobertNL het volgende:
Zojuist is mijn Upgraded zt-180 de duur uit gegaan, wacht nu op preorder van de Herotab C9
![]()
Enkele weken tabletloos rondlopen![]()
Marktplaats =![]()
Ziet er vet uitquote:Op maandag 7 maart 2011 19:33 schreef RobertNL het volgende:
Zojuist is mijn Upgraded zt-180 de duur uit gegaan, wacht nu op preorder van de Herotab C9
![]()
Enkele weken tabletloos rondlopen![]()
Marktplaats =
Vind hem wel eens wat anders geen ipad like ding, en meerdere hardware knoppen spreekt mij wel aan. De ZT-180 voelt ook lang niet zoals een high end toestel, veel breekbaarder. Ik heb hoop dat de C9 wel redelijk zwaar is en daardoor wel solide aanvoelt.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:57 schreef shiznuts het volgende:
Vind de C9 niet zo mooi ontworpen.Doet nogal goedkoop aan.
Gratis iPad zeg ik geen nee tegen trouwens. Al was het maar om door te verkopen.Je hebt er maffe lui bij die er aardig wat voor over hebben.
Vond ik dus ook, niet zon standaard: cute ipad like model zoals veel andere tablets het wel hebbenquote:
Iedereen vind wat anders fijn natuurlijkquote:Op maandag 7 maart 2011 22:20 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Hm, ik ben juist wel blij met mijn 10inch scherm.
die herotab ziet er goed uit, maar 7 inch vind ik toch wat te klein. Dat zit nie tlekker op de bank of in de trein.
Als ik klein wil, pak ik mn desire wel.
En dit is een mooi middenmaatje tussen de 3 inch van mn telefoon en de 22inch van mn beeldscherm.
Wat wil je er mee? hoe groot moet hij zijn?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:46 schreef FoolWithMokey het volgende:
Hey jongens, ik wil graag een tablet kopen, maar de A merken zoals samsung en apple kan ik niet veroorloven, dus dit soort tabs zijn een goede alternatief voor mij. Hoe ziet het eigenlijk met de kwaliteit van deze tabs? En garantie? En welke raden jullie mij aan met een budget van ongeveer 150 euro?
Ach, nu ik mijn desire als hotspot kan gebruiken, gaat het ook prima.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Voor alle Zt-180 (v2) gebruikers het spijt me dat ik de guide voor het laten werken van een 3g stick niet heb kunnen afmaken. Ik liep hopeloos vast bij het rooten van de V2. Dit is waarschijnlijk de schuld van mijn geweldige
kpn experia box
.
Als je de tablet root is het allemaal niet zo moeilijk meer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:04 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ach, nu ik mijn desire als hotspot kan gebruiken, gaat het ook prima.
Alleen jammer dat ik mijn vodafone dongle niet kan gebruiken. maar die was toch gratis.
Hoe kom je er aan dan? En hij is zo duur omdat het een 3G versie is toch, want de Wifi versie moet rond de prijs van de iPad liggen, daarbij heb je meer aan Wifi dan 3G want als je ook een Android telefoon hebt kun je zo een Wifi-hotspot maken.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:47 schreef popolon het volgende:
De Xoom is binnen (op 't werk). Geweldig apparaat maar een paar dingen die opvallen: Zwaarder dan de iPad en te duur.
Met zo'n prijs niet echt een concurrent voor Apple.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |