bedankt,quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:29 schreef Nitrouz het volgende:
Ajacied422, je bent een mongool. Ik zeg het je.
Retweet!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:29 schreef Nitrouz het volgende:
Ajacied422, je bent een mongool. Ik zeg het je.
ftfy.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:29 schreef Nitrouz het volgende:
Ajacied422, je bent een kutuser. Ik zeg het je.
Dat is inderdaad het hele idee achter een retweet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:30 schreef Ajacied422 het volgende:
ik vind een retweet hier een quote zonder extra tieps
Dat ik het met je eens benquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:30 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het Twitteren, wat bedoel je?
Hij is goed bezig iddquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:29 schreef Nitrouz het volgende:
Stefan Kollaart is een baas. Hij heeft een iets betere mic nodig, dan wordt dit echt een harde show!
is je ex ook een schietschijf ?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:32 schreef sharr het volgende:
[..]
Hij lijkt op mijn ex met dat haar.
En daarbij: die blik
Momenteel wel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:32 schreef Driepink het volgende:
[..]
is je ex ook een schietschijf ?
Je mag wel op mij komen liggen, ik ben 180x~50 en lekker warm!quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:34 schreef sharr het volgende:
Ik blijf vannacht denk ik pitten op mijn fatboy, 200x140 is mijn bed ook en dit ligt lekkerder
't Is in ieder geval beter dan slapen op een bank waarbij er een te groot verschil in hoogte zit tussen het zitgedeelte en het gedeelte waar je je arm op legt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:34 schreef sharr het volgende:
Ik blijf vannacht denk ik pitten op mijn fatboy, 200x140 is mijn bed ook en dit ligt lekkerder
Ik zei eerder dat je wat moest doen aan die flauwe opmerkingen, ik meende het.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Je mag wel op mij komen liggen, ik ben 180x~50 en lekker warm!
ehwut?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:38 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik zei eerder dat je wat moest doen aan die flauwe opmerkingen, ik meende het.
* viro meld zichquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:25 schreef sharr het volgende:
I may be bad but I'm perfectly good at it
sticks and stones may break my bones but chains and whips excites me.
![]()
Ik slaap graag op een lekkere ondergrondquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Je mag wel op mij komen liggen, ik ben 180x~50 en lekker warm!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik slaap graag op een lekkere ondergrond
doe eens lief tegen sharr anders krijg je de hele surinaamse clan op je dakquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:41 schreef Monopoly het volgende:
DJ Lola, wanneer kan ik uw prachtige stem mijn oren in laten vloeien ?
Baas Viro heeft gesprokenquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:41 schreef Viro het volgende:
[..]
doe eens lief tegen sharr anders krijg je de hele surinaamse clan op je dak
wanneer de problemen weg zijn, dj koelkast is mij aan het helpen maar mijn mic geeft een vette brom, en zo is mijn lieftallige stemmetje niet te horenquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:41 schreef Monopoly het volgende:
DJ Lola, wanneer kan ik uw prachtige stem mijn oren in laten vloeien ?
heb ik last van in VDJquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wanneer de problemen weg zijn, dj koelkast is mij aan het helpen maar mijn mic geeft een vette brom, en zo is mijn lieftallige stemmetje niet te horen
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:41 schreef Viro het volgende:
[..]
doe eens lief tegen sharr anders krijg je de hele surinaamse clan op je dak
[..]
Oh?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
![]()
ik mag alles zeggen wat ik wil tegen sharr
alleen als ik het toelaat.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:44 schreef Nitrouz het volgende:
Ik liep vanavond door Amsterdam, met mijn Feyenoord sjaal. Ik schrok me de tering toen ik de supporters hoorde. Dus ik snel me sjaal verstoppen onder mijn jas, bleken het Anderlecht supporters te zijn.![]()
Later op station Bijlmer ArenA waren er wel Ajax supporters, maar dat waren er weinig.
Jij zegt het, ik stop het er in.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:42 schreef Driepink het volgende:
[..]
![]()
, oke die wil ik niet snappenquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Jij zegt het, ik stop het er in.
maar ik heb niets met vdj gedaan en ik krijg de schuld, het is maar goed dat je een geile stem anders had ik je het niet kunnen vergevenquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je bent niet de enige... ik geef jou de schuld
Ik zal de laatste fokkert zijn die Yvonne iets heeft aangedaan waardoor ze me wat dan ook voor restricties zal opleggen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Niet gehoord van yvonne?
Je hebt een quoteban gekregen!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:45 schreef Viro het volgende:
[..]
maar ik heb niets met vdj gedaan en ik krijg de schuld, het is maar goed dat je een geile stem anders had ik je het niet kunnen vergeven
jij komt helemaal niet langs de controle, sterker nog die overleef je nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:45 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Jij zegt het, ik stop het er in.
ik zei alleen maar dat vdj makkelijk is om mee te beginnenquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
jij zei tegen mij dat ik het beste VDJ kon gebruiken
dussuhhhhhhhh
makkelijk is nie altijd effectief schatquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:48 schreef Viro het volgende:
[..]
ik zei alleen maar dat vdj makkelijk is om mee te beginnen
Mij?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:49 schreef zijstandaard het volgende:
zo, en nu ga ik iemand pijpen.
Pada pa pa paaaah?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik luister gewoon even helemaal niet![]()
Ga zo maccen en dan is het al bijna tijd voor Ajax
ehm, ik versta der ook geen fuck van.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:49 schreef Viro het volgende:
heeft de dj een rare stem of een mic die raar doet of ligt het aan mij?
true true, anders kan je edcast gebruiken, ik ben inmiddels erachter hoe ik daar een mic moet gebruikenquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
makkelijk is nie altijd effectief schat
jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:50 schreef Monopoly het volgende:
Beach hierna, gaat hij aan de hardstyle ?
ik wacht wel even tot djkoelkast nog met iets nuttigs komtquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:50 schreef Viro het volgende:
[..]
true true, anders kan je edcast gebruiken, ik ben inmiddels erachter hoe ik daar een mic moet gebruiken
Jawelquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik wacht wel even tot djkoelkast nog met iets nuttigs komten anders GEEN DJ LoLa
Kan gebeurenquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik had er 2, maar een kwam tussen de deur van de auto, Die moest operatief verwijderd worden
Gecondoleerdquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik had er 2, maar een kwam tussen de deur van de auto, Die moest operatief verwijderd worden
jij gaat wel draaien hoe dan ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik wacht wel even tot djkoelkast nog met iets nuttigs komten anders GEEN DJ LoLa
Ach , je leert ermee leven. Hij staat op sterk water. Dus ik zie hem elke dag!quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Gecondoleerd..
Je zal hem zeker wel missen?
MOET GEWOON!!quote:
Kijk, dat verzacht de pijn een beetje!quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ach , je leert ermee leven. Hij staat op sterk water. Dus ik zie hem elke dag!
Mijn vibrator is kapot, Mag ik jouw penis op sterk water lenen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ach , je leert ermee leven. Hij staat op sterk water. Dus ik zie hem elke dag!
geile stemquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:54 schreef Viro het volgende:
[..]
geile stemIK HEB NIKS GEZEGD LL!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nick, stop met mij mee! Zit nu bijna op de maand!quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:54 schreef Driepink het volgende:
godver, nog steeds niet wezen roken![]()
ik probeer een foto te nemen met mn webcam, maar ik kan hem nergens meer vinden
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:54 schreef Viro het volgende:
[..]
geile stemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
tyf op, mij teveel moeitequote:Op donderdag 24 februari 2011 19:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nick, stop met mij mee! Zit nu bijna op de maand!
posthistory en foboquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:55 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
degene die het hardst schreeuwt van niet... uhuh
Jawel, alleen niets negatiefs.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:56 schreef Driepink het volgende:
[..]
![]()
nou en, ik mag tegenwoordig niets meer tegen jou zeggen, remember?
Mijn stem :pquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:54 schreef sharr het volgende:
Is dit nou echt jouw stem of heb je een effect?
Neequote:Op donderdag 24 februari 2011 19:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
kritiek nemen moet je ook kunnen
daar ben ik voor, op fokquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
kritiek nemen moet je ook kunnen
Wat? Jij draaide toch ook?quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:58 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
ik eens zijn met dit en ik wou even hoi zeggen
help me liever mn cam vindenquote:
Ik. Ben. Blij. Dat. Ik. Ga. Douchen.quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik. Ben. Blij. Dat. Ik. Ga. Douchen.
Hey maar Beach, ik wil een nieuwe, dan zet ik mijn meisjesstem op
Meisjesstemquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
hallon baasquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:59 schreef Zokunen het volgende:
nu ik mijn buro anders heb staan hoor ik het uit fase idd wel goed, hallon trouwens
vermoedens??quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:00 schreef Viro het volgende:
[..]
je hebt net mijn vermoedens bevestigd
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:00 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Meisjesstem?
pielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zit er al klaar voorquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:06 schreef sharr het volgende:
Nu ga ik wel douchen. Tot zo![]()
De live webcamstream is aan, vaste kijkers weten hem te vinden.
Doei.
broek op enkels en een klodder spuug en mijn avond kan niet meer stukquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:06 schreef sharr het volgende:
Nu ga ik wel douchen. Tot zo![]()
De live webcamstream is aan, vaste kijkers weten hem te vinden.
Doei.
absoluutquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:08 schreef Viro het volgende:
[..]
yups net gelezen. is wel erg pro van hem
ik grijp elke gelegenheid aan om met hem in contact te komenquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:08 schreef Viro het volgende:
[..]
yups net gelezen. is wel erg pro van hem
bedankt voor het vragen![]()
jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:08 schreef Driepink het volgende:
goeie muziek
hard bass was dit jaar echt zo geweldig he _O _
Terug naar die douche jij!quote:
whehe thank me by giving me a lolliepopquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik grijp elke gelegenheid aan om met hem in contact te komen![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:09 schreef Viro het volgende:
[..]
whehe thank me by giving me a lolliepop
0-2?quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Psv![]()
Dus ik ben hier ook weer te vinden
the one in my pants toquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
the lollies are all mine
/kraskras emoquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:11 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb je gemist, wou net in mijn polsen snijden
eens met deze manquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In europa moet je voor iedere nl club zijn
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:12 schreef Driepink het volgende:
het vorige nummer was leuker, was wat harder
quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:13 schreef Viro het volgende:
[..]
ik ook niet, heb tot nu toe geen emo neger gezien
Mooiquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
Moppedopjepoezeldingetjeringelingetje
nu met kort haarquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:14 schreef Driepink het volgende:
* Driepink heeft eindelijk een nieuwe foto geplaatst![]()
zolang het niet tegen harcore aandrukt, maar net niet is, is het niet goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Absoluutquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja kan 'ie' er weer mee door ??
Ik las er teringlijertje in, maar dat stond er nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja kan 'ie' er weer mee door ??
Dat wilde jij er in lezen... je bent gewoon JALOERSSSSSSSSsschquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik las er teringlijertje in, maar dat stond er niet
Altijd toch.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:22 schreef Driepink het volgende:
beach, zijn verzoekjes toegestaan?
jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
oooeehh ff mn itunes doorspitten naar iets hards.. of is je afsluiter al bekend ?
bah veel te lange breakquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:24 schreef Driepink het volgende:
oke, dan heb ik een GOUWE OUWE!
showtek - FTS
Ik ook nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik wil #1000 niet missen hoor
Nee de mic bromt heel ergquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoi
Is het al gelukt met je VDJ en alles?
JDX feat. Sarah Maria - Live The Momentquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
ehh dan een andere, ff titel erbij pakken
oke ik hoop dat ik hem hebquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:26 schreef Driepink het volgende:
[..]
ehh dan een andere, ff titel erbij pakken
Ah, mooi zoquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee de mic bromt heel ergdus koelkast gaat nog even nadenken
ff reconnecten denk ikquote:
jaaquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:29 schreef Driepink het volgende:
heuujjj
beach, had je mn verzoekjes nog gezien?
ja en jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
heb je torture? kans dat ie langskomt ? dan spuit ik namelijk mn beeldschermen onder
Bijna... behalve het meest essentiele van een radioprogrammaquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Goed dat bijna alles al werkt![]()
enquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:31 schreef Beach het volgende:
[..]
ja en ja
pak je kleenex maar vast
Anders draai je toch eerst een paar keer zonder mic? Deed ik ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Bijna... behalve het meest essentiele van een radioprogramma
Ik neem mn stem vantevoren opquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Anders draai je toch eerst een paar keer zonder mic? Deed ik ook
ook nog een mogelijkheid inderdaad.. he maar ik zat is te kijken bij dat MEET topic, maar jij komt niet ?quote:
ja geen gezeik met mic en je kan het afspelen als samplerquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:33 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Serieus?
Dat is opzich best apart
helaasquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:33 schreef Driepink het volgende:
[..]
ook nog een mogelijkheid inderdaad.. he maar ik zat is te kijken bij dat MEET topic, maar jij komt niet ?
Maar dan kan je niet leuke reacties geven op dingen in het topicquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:34 schreef Beach het volgende:
[..]
ja geen gezeik met mic en je kan het afspelen als sampler
goeie muziek van beach!quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:34 schreef mc-Piel het volgende:
Flippa G is backa.. moest even m'n broer afzetten op 't station! Heb ik iets gemist?
nee dat vind ik dan weer niet leukquote:Op donderdag 24 februari 2011 20:32 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Anders draai je toch eerst een paar keer zonder mic? Deed ik ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |