Wat vind je van twee mannen dan? Zou je daar ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:05 schreef Stereotomy het volgende:
Sex tussen twee vrouwen is![]()
![]()
Maar waarom eigenlijk? Twee vrouwen genieten = mooi ofzo?
Nee bahquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat vind je van twee mannen dan? Zou je daar ooknaar kijken?
(en wat is homoseksualiteit toch in veel landen illegaal...)
Is dat in letterlijke zin wel zo, of is dat de uitleg die de religieuze leiders er aan geven? Mijn Bijbelkennis is wat roestig...quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:12 schreef Isabeau het volgende:
De bijbel is niet mals over homoseksualiteit
Letterlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:16 schreef TAV74 het volgende:
Is dat in letterlijke zin wel zo, of is dat de uitleg die de religieuze leiders er aan geven? Mijn Bijbelkennis is wat roestig...
Citaten wil ikquote:
A dirty mind is a joy forever, Isaquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:16 schreef Isabeau het volgende:
Hoe 'voelt' dat eigenlijk, CF? Ik krijg altijd het idee dat er dan iets bij je naar binnen glibbert
Leviticus 20:13 says, "If a man lies with a man as one lies with a woman, both of them have done what is detestable. They must be put to death; their blood will be on their heads."quote:
I knowquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:18 schreef ColdFeet het volgende:
A dirty mind is a joy forever, IsaWat een dubieuze opmerking.
Ja, het is ook maar een boek, maar dat ziet niet iedereen zo (helaas wat mij betreft, maar dit terzijde). Ik kwam na wat googelen vooral oude testament tegen, dat ken ik al helemaal niet.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:18 schreef Stereotomy het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Bible_and_homosexuality
Ach, de bijbel is ook door mensen geschreven, vertaald en samengesteld. Die kunnen hier en daar ook wel eens wat toegevoegd en aangedikt hebben.
Daarom vind ik het altijd wel een beetjeals mensen losse zinnen e.d. gaan analyseren uit de bijbel.
Even afgezien dat het gewoon een boek is
Wilde me net laten bekeren dit weekend, maar ik ben het hier niet mee eens dus ik zie er maar vanafquote:Op donderdag 24 februari 2011 19:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom ben jij opeens zo geïnteresseerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |