Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zwabberaapje heet zoietsquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik mis die neger met waaier van veren
Nicequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:40 schreef Trevland het volgende:
Waarom zou ik daar nou nog heen gaan, waar ik werk hebben we appels genoeg
Ik was niet van plan om onderweg iemand te bezwangerenquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:37 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
brazilie, denemarken, rusland.. allemaal een vrouwenoverschot..
Rusland.. oekranie..
Fles.. 4 personen heen, 5 terug kan dat??
condooms zijn best goedkoopquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om onderweg iemand te bezwangeren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
quote:
je kan ook gewoon een vriendin opduikelen hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik was niet van plan om onderweg iemand te bezwangeren...
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
condooms zijn best goedkoopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Thanks, zal de OP even snel doen nog danquote:
Eui daar hebben wij zeep van!quote:
Neem je wat voor me mee?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik straks
[..]
Niet als je allen maar g hebt
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Thanks, zal de OP even snel doen nog dan![]()
* Stuart is er daarna vandoor
En boven dien alles van ver is meestal lekkerderquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:43 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
je kan ook gewoon een vriendin opduikelen hoor
Upgraden danquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik straks
[..]
Niet als je allen maar g hebt
Dus je neemt gelijk een vriendin die ver weg woont?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
En boven dien alles van ver is meestal lekkerder
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehe ja eigenlijk welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Ik woon voor de meeste mensen ver wegquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
En boven dien alles van ver is meestal lekkerder
Stom bereik op het werkquote:
Je weet tochquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Dus je neemt gelijk een vriendin die ver weg woont?
Voor MPG valt het wel meequote:Op donderdag 24 februari 2011 16:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik woon voor de meeste mensen ver weg
dat vertellen we hem gewoon nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stom bereik op het werk
[..]
Je weet toch
[..]
Voor MPG valt het wel mee
Slimquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat vertellen we hem gewoon niet
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik woon voor de meeste mensen ver weg
Sinds de A73 wel jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Stom bereik op het werk
[..]
Je weet toch
[..]
Voor MPG valt het wel mee
Ver is relatief he....quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:48 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat vertellen we hem gewoon niet
waarvan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Slim
Ik kan er trouwens ook wel wat van
quote:
Lopend is het idd best nog verquote:
Smakelijkquote:
Truequote:
Jij ook smakelijkquote:
ja maar jij speelt valsquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:53 schreef pgrferrari het volgende:
Ik woon ook ver weg van iedereen hier in de ksc
smakelijk trevquote:
ik ookquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:53 schreef pgrferrari het volgende:
Ik speel niet valsquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja maar jij speelt vals
Stu trouwens ook
Dat zijn er een paar van het temPoteam.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:56 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
slechte foto, maar zo leuk
We waren de groeves aan het opruimen en zelfs de kindjes hielpen mee
quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:53 schreef pgrferrari het volgende:
Leuke foto LL, welke is nou R ?quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:56 schreef Ladylike het volgende:
[ afbeelding ]
slechte foto, maar zo leuk
We waren de groeves aan het opruimen en zelfs de kindjes hielpen mee
Dit was nog minder dan de helft van het team (rest was al naar huis)quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat zijn er een paar van het temPoteam.
Leuke foto
Die met de stok (zie 2e foto)quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Leuke foto LL, welke is nou R ?
quote:
quote:
neuhquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ojee, dan de rest maar bewaren voor later
quote:
quote:
Jullie willen me misbruikenquote:
Boeven zijn hetquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
neuh
[..]
[..]
[..]
Jullie willen me misbruiken
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:10 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Boeven zijn het![]()
Zal ik je komen aanmoedigen![]()
Vastgebonden aan het bedquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
neuh
[..]
[..]
[..]
natuurlijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
neuh
[..]
[..]
[..]
met genoeg champagne is dat niet nodigquote:
quote:
Jullie zijn wel eerlijkquote:
quote:Gelukkig, handschoen is terecht, heeft de hele nacht op de parkeerplaats gelegen. Het weerzien tussen de twee handschoenen was hartverscheurend en prachtig om te zien.
willem zekerquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:14 schreef Panda72 het volgende:
Vanavond ja vanavond zie ik HEM weer.Mijn knuffeltje, mijn snoepje, mijn scheetje.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:14 schreef Panda72 het volgende:
Vanavond ja vanavond zie ik HEM weer.Mijn knuffeltje, mijn snoepje, mijn scheetje.
Uhuquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Jullie zijn wel eerlijk
lol, een opmerking van een grottenloper die tijdens het opruimen een handschoen was kwijtgeraakt:
[..]
oh boy.. te flauw
Uhuhquote:
Nee die met zijn zachte orenquote:
Ik wil wel neukenquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:15 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Uhu
Maar ik heb geen antwoord op mijn vraag
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wil wel neuken
NU
oh gaat niet
quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:16 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Uhuh. Willem is mijn vervangknuffelhond. Als ik ooit weer meer tijd heb neem ik zelf weer een hond.
Jaaaaaaaaaaaaaaaahquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wil wel neuken
NU
oh gaat niet
Een échte schipper bevaart ook de ..........quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wil wel neuken
NU
oh gaat niet
Ook jij bent er NU nietquote:
trevquote:
quote:
ik doelde meer op het feit datquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Een échte schipper bevaart ook de ..........
Dat hij met zijn zachte oren goed kan horen.quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik doelde meer op het feit dat
- ik bij oma ben
- de kleine rondloopt
- het nu niet meer NU is
quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:20 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat hij met zijn zachte oren goed kan horen.
quote:
Dat is wel jammerquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik doelde meer op het feit dat
- ik bij oma ben
- de kleine rondloopt
- het nu niet meer NU is
Ja manquote:
Misbruikenquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
neuh
[..]
[..]
[..]
Jij mag ook welquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:23 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 laat de heren en hun "gevoelens" even alleen met Ladylike
Je gaat toch niet stil in een hoekje zitten hé ?quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:23 schreef Barretje80 het volgende:
Blijkbaar doe ik wel dingen als ik strontzat ben die ik nuchter niet doequote:Op donderdag 24 februari 2011 17:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Misbruiken?
Ik zou het liever 'gebruik maken van de situatie' noemen...
![]()
...
Oeh lekkahquote:
Neeeee, ik ben weerloos en bangquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:23 schreef Barretje80 het volgende:
_NU_ gaat 'm niet wordenquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik wil wel neuken
NU
oh gaat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |