Mja, ik vind de smaak niet lekker en ik houd sowieso niet zo van koolzuurhoudende dranken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:42 schreef STING het volgende:
[..]
Wow. Voor het eerst dat ik hoor dat iemand niet van cola houdt
De originele glazen fles moet terug.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:44 schreef Watertornado het volgende:
Coca-Cola is godendrank man.
Wel uit een blikje, dat wel.
Same here. Cola is de enige koolzuurhoudende drank die ik drink eigenlijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik vind de smaak niet lekker en ik houd sowieso niet zo van koolzuurhoudende dranken.
Hier 7-up of Sprite. Maar alleen in de bios of als ik uit eten ga. Waarna ik daarna op wijn overga, vaak.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:46 schreef STING het volgende:
[..]
Same here. Cola is de enige koolzuurhoudende drank die ik drink eigenlijk
Instinct?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:51 schreef Samzz het volgende:
Ik doe een poging tot het kijken van een film...
Ik heb 'm al eens gezien, vond 'm toen wel interessant, maar niet boeiend genoeg nog eens te kijkenquote:
Nee. Instinct, met Anthony Hopkins.quote:
Ik vind het idee leuk, maar ik weet nog niet of ik het een goede film vind.quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb 'm al eens gezien, vond 'm toen wel interessant, maar niet boeiend genoeg nog eens te kijken
Als je uitgaat laat je je gebit thuis op het nachtkastje?quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ik drink het dan ook thuis zelden eigenlijk
Dan doe ik m'n speciale bling-bling gebit in, met gouden tandenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je uitgaat laat je je gebit thuis op het nachtkastje?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:59 schreef STING het volgende:
[..]
Dan doe ik m'n speciale bling-bling gebit in, met gouden tanden
Yeah bitchez check my grillzquote:
quote:gebit deluxe strass dracula goud bovenkant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |