abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 juni 2002 @ 19:32:56 #51
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_4563685
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 15:27 schreef FLIPNEUS het volgende:

[..]

Hee, het hoeft niet meer. Ik ga zaterdagochtend gewoon naar Zwolle en haal daar mijn kaartje wel, thanks for the offer.

oke dan
pi_5576480
Morgenavond dus. Ik heb er zooooveeeeeel zin in na ze gezien te hebben op Lowlands. Gaan de Fok!kers nog iets afspreken?
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
pi_5576490
* OneSoul gaat ook maar heeft geen behoefte aan FOK!kers
Op zaterdag 23 november 2002 04:51 schreef Cynix ® het volgende:[br]***Non no rien a * chnagh'e!~~***
pi_5576500
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 21:05 schreef OneSoul het volgende:
* OneSoul gaat ook maar heeft geen behoefte aan FOK!kers

Maar, maar, ik ga helemaal alleen.

pi_5576507
* OneSoul gaat niet alleen
Op zaterdag 23 november 2002 04:51 schreef Cynix ® het volgende:[br]***Non no rien a * chnagh'e!~~***
pi_5577121
Iemand enig idee hoe laat ze beginnen??? Want ik haal het niet om al om 19:30 daar te zijn... Heb gelukkig wel zitplaatsen (vrijkaartjes...... (dank u Mojo...) ), dus ik weet zeker dat ik plaats heb. Heb ze zaterdag ook al op Lowlands (backstage... ) gezien, vond het optreden wel vrij goed, alhoewel ik niet eens een die-hard KoRn-fan ben. In ieder geval een stuk beter dan Dynamo 2000, toen vond ik ze vrij saai
Don't let my username fool you...
pi_5577234
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 21:47 schreef Metalfreak het volgende:
Iemand enig idee hoe laat ze beginnen??? Want ik haal het niet om al om 19:30 daar te zijn... Heb gelukkig wel zitplaatsen (vrijkaartjes...... (dank u Mojo...) ), dus ik weet zeker dat ik plaats heb. Heb ze zaterdag ook al op Lowlands (backstage... ) gezien, vond het optreden wel vrij goed, alhoewel ik niet eens een die-hard KoRn-fan ben. In ieder geval een stuk beter dan Dynamo 2000, toen vond ik ze vrij saai
Uhm, TRUSTcompany begint om 19:30, dat duurt denk ik een half uurtje ofzo. Vorige keer in de Ahoy' duurde het verbouwen van de set zo'n drie kwartier, dus reken op zo'n 20:30-20:45 dat KoRn begint. Ik hoop alleen niet dat ze een vaste setlist hebben, wat dus wel zo schijnt te zijn.
pi_5577310
Vaste setlist??? Oh, dan heb ik 'm hier liggen (souvenirtje van Lowlands). Wil iemand 'm al horen???
pi_5577350
Trouwens, Jonathan had onder z'n microfoon een monitor staan waarop de tekst van de nummers steeds voorbij kwam... Hij kende dus schijnbaar nog niet alles uit de kop...
pi_5577502
quote:
Op woensdag 28 augustus 2002 21:57 schreef Metalfreak het volgende:
Vaste setlist??? Oh, dan heb ik 'm hier liggen (souvenirtje van Lowlands). Wil iemand 'm al horen???
Ik heb hem ook liggen (van het KoRn forum), het is op zich wel een hele goeie setlist (veel goeie oude nummers) maar om nou twee keer hetzelfde te horen vind ik wat minder. Ze hebben zooooveeeeeel materiaal.
pi_5582641
Zijn er nog mensen die geen kaartje hebben maar wel graag willen? Ik heb nl kaartjes op LL gewonnen maar ik kan vanavond niet.

edit: ophalen in den haag

[Dit bericht is gewijzigd door Jack_shit op 29-08-2002 10:32]

pi_5582646
Mijn vriendin gaat vanavond met haar broer.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 29 augustus 2002 @ 11:49:01 #63
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_5583495
Ik ga vanavond ook met nog wat gasten groepje van 5 man
ik heb er wel zin in laatste keer dat ik ze heb gezien was in mei 2000 in ahoy. dus het werd weer eens tijd.
pi_5583851
Niemand kent 2 mensen die vanavond naar Korn willen? 2x 1e ring kaarten gratis af te halen in den haag. Moet je wel snel zijn....
Om ze nou weg te gooien vind ik ook zo zonde. Mail me als je ze wil komen halen(javastraat - den haag)
pi_5594970
Het was zoveeeeeeeeeel beter dan op Lowlands, de show, het geluid, echt een heel gaaf concert, de beste show van KoRn tot nu toe. Enige minpuntje was dat de setlist exact hetzelfde was als die op Lowlands.
  donderdag 29 augustus 2002 @ 23:24:30 #66
18875 BDisOKE
Spend some quality time...
pi_5595061
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 23:19 schreef FLIPNEUS het volgende:
Het was zoveeeeeeeeeel beter dan op Lowlands, de show, het geluid, echt een heel gaaf concert, de beste show van KoRn tot nu toe. Enige minpuntje was dat de setlist exact hetzelfde was als die op Lowlands.
Vertel ons meeer!!!
with a demon of mine...
BDisOKE.nl mijn werk
Mijn games...
pi_5595152
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 23:24 schreef BDisOKE het volgende:

[..]

Vertel ons meeer!!!

Ze hadden een heel groot scherm achter de band hangen waarop ze allemaal beelden monteerden, beetje vage beelden eigenlijk, soms stukjes uit videoclips, dan weer beelden van de leden van KoRn die ter plekke gefilmd werden, echt heel cool. Ze speelden ook een zeer gevarieerde set, wat me verbaasde was dat het laatste album de minste aandacht kreeg in de setlist.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 29 augustus 2002 @ 23:57:56 #68
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_5595787
quote:
Op donderdag 29 augustus 2002 23:29 schreef FLIPNEUS het volgende:

wat me verbaasde was dat het laatste album de minste aandacht kreeg in de setlist.

hmm, das meestal een teken dat ze zelf weten dat het album niet zo goed is dan...
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_5600041
KoRn speelde idd heel goed en het videoscherm was ook heel erg tof..MAARRR..

ten eerste bevalt de Ahoy me niet..Het ws veel te druk, voorin kon je amper je arm boven je hoofd krijgen!

daarnaast was het publiek gewoon KLOTE..na 3 nummers had ik al ruzie met een..uuh..allochtoon..omdat ik per ongeluk zijn (lelijke) vriendin raakte! Ga dan godverdomme niet vooraan staan!

en ik vond dat behalve de zanger (Jonathan Davis) de bandleden maar een beetje plichtmatig speelden..maar dat is mn eigen mening..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')