abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93249030
The Vampire Diaries

Amerikaanse serie (het tweede seizoen is op 9 september 2010 van start gegaan) die de vampier-trend volgt, gebaseerd op de gelijknamige boekenreeks van L.J. Smith. Uitgezonden op de CW.

Na de dood van hun ouders proberen Elena en Jeremy Gilbert hun leven weer op te pakken met hun tante Jenna Sommers. Wanneer het nieuwe schooljaar van start gaat, wordt het leven van Elena volledig onderste boven gedraaid door een knappe en mysterieuze nieuwe student Stefan Salvatore. Wat zij en haar vrienden Matt (tevens haar ex), Caroline en Tyler niet weten, is dat Stefan een eeuwenoude vampier is welke een rustig en vredig leventje probeert te leiden. Stefans broer Damon, welke ook een vampier is, is volledig het tegenovergestelde van hem en leeft erg geweldadig. Het enige wat de twee broers delen is hun liefde voor Katherine Pierce, de vampier die er in 1864 voor zorgde dat de broers vampier werden en Elena, Katherines dubbelgangster(!).

Uiteindelijk ontdekt Elena de waarheid en in de loop van het eerste seizoen wordt ook duidelijk dat er naast de vampiers en vampierjagers (geschiedenis leraar Alaric Saltzman én de 'city council' samengesteld uit leden van de familie's die zich als eersten in de stad vestigden) ook heksen, zoals Elenas vriendin Bonnie Bennett, in Mystic Falls wonen. Bovendien komt Elena er achter dat ze geadopteerd is, dat haar oom Jonathan Gilbert eigenlijk haar vader is en dat haar echte moeder, Isobel Flemming (Alarics 'vrouw'), een aantal jaren geleden door Damon in een vampier is veranderd.

Alsof dat allemaal nog niet genoeg is, komen steeds meer mensen (zoals o.a. Jeremy) achter het bestaan van de vampiers, blijkt aan het einde van het eerste seizoen dat Katherine terug is en wordt aan het begin van het tweede seizoen onthuld dat sommige leden van de Lockwood familie weerwolven zijn.
Dat is echter niet het enige probleem. Verder in het tweede seizoen blijkt dat er een aantal 'Originals' (eeuwenoude, zeer sterke vampieren) zijn die Elena nodig hebben voor een dodelijk ritueel.

Cast:

Bedacht door:
Producent: Kevin Williamson (Scream, Dawson's Creek)
Producent: Julie Plec
Schrijfster: L.J. Smith

Sites:
CW: officiële site
Wikipedia: wiki.vampire-diaries

Cast en Crew op Twitter:
Nina Dobrev: @ninadobrev
Ian Somerhalder: @iansomerhalder
Candice Accola: @CandiceAccola
Katerina Graham: @KatGraham
Zach Roerig: @Zgeorge222
Michael Trevino: @M_Trevino
Matt Davis: @ErnestoRiley
Sara Canning: @saradjcanning
Kevin Williamson: @kevwilliamson
Julie Plec: @Julieplec

Promoclip:
TVD – Season 2 – Extended Promo

Vorige topics:
The Vampire Diaries [USA]
The Vampire Diaries [USA] #2 You're dead dude, get over it
The Vampire Diaries [USA] #3 'Because he's in love with you'
The Vampire Diaries [USA] #4 You Decided I Was Worth Saving
The Vampire Diaries [USA] #5 The year of the Kat

Deze OP staat hier
pi_93249066
Effe snel geopend... als iemand een andere TT weet... ;) Pvoesss was vergeten een nieuwe te openen ;)

quote:
99s.gif Op donderdag 24 februari 2011 10:46 schreef Pvoesss het volgende:
Moet je niet zo geilen op philip en guido ;) dan had je tijd zat om het te kijken :+

Shame on you!!! Ik vind het wel knap dat je zo lang kan wachten..
Het is hier het eerste wat ik doe zodra ik tijd heb op de vrijdag :Y
Ja erg he :@ Ik ga morgen beide afleveringen kijken :+
pi_93251363
quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 12:17 schreef charmed_angel het volgende:
Effe snel geopend... als iemand een andere TT weet... ;) Pvoesss was vergeten een nieuwe te openen ;)

Iets met katfight ofzo??
pi_93257447
oh sorry ik had niet door dat ik hem sloot :@
pi_93260295
Hmmm morgen weer een nieuwe ep O+.
pi_93264732
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 13:08 schreef Koningin het volgende:

[..]

Iets met katfight ofzo??
^O^

En in de OP moet nog ff de link naar deel 6 worden toegevoegd :)

Vanacht weer *O* ... en daarna pas weer op 7 april -O-
Live your life each day, Meet the tides my friend
We're all nomads forever on our way
A journey to the end
pi_93266470
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:53 schreef dutch-treat het volgende:

[..]

en daarna pas weer op 7 april -O-
Crisis, weer 6 weken wachten.... En ik heb de boeken ook al bijna uit, dus die kunnen me ook niet vermaken al die tijd -O- :'(
  donderdag 24 februari 2011 @ 19:30:29 #8
159909 -Peach
Prunus persica
pi_93268887
He bah, alweer wachten. ;(
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
pi_93270619
Morgen eerst ff kijken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_93270780
Wtf? Waarom nu wéér wachten?
pi_93271849
Gats vervelend weer....
pi_93276220
Wat? Nu alweer zo'n lange pauze? Pff, waarom dit keer? Holidays zijn toch wel voorbij?
People live to learn things, and I learn to live...
  ESF Reporter donderdag 24 februari 2011 @ 21:31:36 #13
87554 Cee
Welluk?
pi_93276377
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 09:10 schreef hetzusjevan het volgende:

[..]

Ik bén jaloers! :P Ohh ja ik ben ook erg benieuwd, zou je niet eens kunnen vragen of ze foto's heeft en of je er niet een paar mag delen, Cee? O-) O+
Ze heeft foto's maar ze heeft ze in een privé album gezet. Dus ik heb ze wel gezien want ze mailde me de link maar ze zal ze niet voor niks privé hebben gezet. Ik zal vragen of ik er misschien eentje mag plaatsen. Foto's zijn best donker (set was donker, en stoffig) maar wel leuk om te zien. Om over de foto van haar en Ian waarin ze 'pulling a Damon-face' doen maar te zwijgen. O+
pi_93280976
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:29 schreef Piepje het volgende:
Wat? Nu alweer zo'n lange pauze? Pff, waarom dit keer? Holidays zijn toch wel voorbij?
Seizoen heeft (helaas) maar 22 afleveringen en eindigt op 12 mei; dus vanaf 7 april is het in ieder geval non-stop tot de seizoen finale. Het opnameschema is vrij krap; ze zijn bijvoorbeeld net klaar met de opnames voor afl. 17 en die moet dan nog ge-edit, e.d. worden. Ze hebben er dus blijkbaar voor gekozen om die zes weken te gebruiken voor een inhaalslag met opnames. Ik begrijp het wel, maar het blijft balen :{
A journey to the end
pi_93295043
Ik was het vorige topic al helemaal kwijt :o Heb er ook eigenlijk helemaal de tijd niet meer voor door SST.
Guido O+ Philip O+

quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 21:36 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik was net thee aan het zetten en besefte me het zelfde. :o

Blijkbaar heeft die vriendin van me een vriend/vriendin die weer vrienden is met Ian en die had ze uitgenodigd op de set. Ze zouden tot middernacht draaien maar toen ze onderweg naar de set waren kwamen ze in een file terecht en op dat moment kregen ze bericht van Ian dat vanwege productieproblemen de opnames vroegtijdig 'gewrapped' zouden worden. Dus ze gingen het niet halen om tijdens de opnames daar aan te komen maar Ian bleef op ze wachten. En toen gingen ze dus alle sets af en zijn ze in de slaapkamers van de Salvatores geweest (geintjes gemaakt met Damon/Ian over hoeveel mensen er wel niet in z'n bed passen :9~ ), de grot waar Tyler turnde (niet in de trant van gymnastieken natuurlijk :P ), de Lockwood house, de huiskamer van de Salvatores. En om het goed te maken heeft Ian gezegd dat ze nog een keer terug mogen komen zodat ze de opnames bij kunnen wonen.
Mazzeltrut.
Ik ben echt zoooo jaloers op je vriendin, als ze foto's heeft en wil delen: doen please! :Y *O*

quote:
17s.gif Op donderdag 24 februari 2011 10:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet me schamen :@

Heb de aflevering van vorige week nog niet gekeken :o
Die moet je ook 's nachts kijken als 'Het Huis Der Geheimen' slaapt. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Velma_Dinkley op 25-02-2011 06:13:04 ]
pi_93295054
En de nieuwe ep is echt weer geweldig! _O_
pi_93295059
Omg wat een aflevering :D alles wat gebeurd zit je gewoon van 'wtf :o' en het einde :D
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_93295066
quote:
17s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 06:14 schreef Diconnected het volgende:
Omg wat een aflevering :D alles wat gebeurd zit je gewoon van 'wtf :o' en het einde :D
Toen die gast weer tot leven kwam, ik schrok me rot!!!! :o :o :o
pi_93297342
En nu tot 7 april niets :(
Be brave. Be kind.
pi_93300264
OMG!!!! :o

Caroline en het zingen O+
Damon die Kat af wees *O* *O* *O* _O-
Heeft bonnie nu zijn powers ? Die hij gaf voor hij doodging? :?
Ik ben zooo benieuwd wat Isobel ons gaat brengen :Y
En matt een vampie >:) :D
pi_93302920
quote:
99s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:35 schreef Pvoesss het volgende:
Caroline en het zingen O+
vreselijke scene was dat met die zoen .... brrr
quote:
Damon die Kat af wees *O* *O* *O* _O-
ik vond dat ook erg sterk van em!!
quote:
En matt een vampie >:) :D
nee toch? caroline heeft em alleen maar genezen dacht ik
pi_93303421
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:54 schreef EilandjeOnline het volgende:

[..]

nee toch? caroline heeft em alleen maar genezen dacht ik
Jep, Matt wordt alleen een vampire als hij binnen een dag dood gaat.
pi_93303812
Leuke aflevering, ging erg snel voorbij.
Damon, cool dat ie Katherine afwimpelde, grappig hoe ze ruzie maken.
Caroline en Matt, vond wel grappig dat ze voor hem zong. Hij gaat dat hele vampieren gedoe natuurlijk niet geloven...

7 april??? OMG 8)7
pi_93304125
Aaarg crap ik dacht dat matt doodging :'(
  vrijdag 25 februari 2011 @ 14:32:50 #25
244901 dutch-treat
Try If You Like
pi_93307031
* Caroline en Matt kan nog leuk worden. Eindelijk weer bij elkaar en dan dit. Ik geloof niet dat Matt vampier is, maar wel dat hij Caroline verantwoordelijk houdt voor Vicki's dood en daar laat 'ie het denk ik niet bij zitten ...
* Het was Jonas eigen schuld dat Luka omkwam (gaaf die scenes met Luka in het boarding house) en ik vond het vrij onredelijk dat hij daarvoor achter Elena aanging - ik ga ze niet missen.
* Alaric en Jenna O+ Ik begrijp ze allebei zo goed, maar zeker nu Isobel terug is kan het nog wel even duren voordat alles weer uitgesproken is. "Isobel is dead" *ding-dong* "You must be Jenna" - niet onverwacht, maar het maakt dingen wel spannend.
* Ik begrijp Katherine niet. Ze kiest ervoor om Damon de dood in te jagen met die dolk in plaats van Stefan, ze zegt zelfs (weer :O) dat ze altijd voor Stefan kiest, alleen in plaats van achter Stefan aan te gaan kan ze niet met d'r handen van Damon afblijven (wat ik dan weer wel begrijp :P ).
* Top inderdaad dat Damon d'r afwees :Y
A journey to the end
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')