Ja erg hequote:Op donderdag 24 februari 2011 10:46 schreef Pvoesss het volgende:
Moet je niet zo geilen op philip en guidodan had je tijd zat om het te kijken
![]()
Shame on you!!! Ik vind het wel knap dat je zo lang kan wachten..
Het is hier het eerste wat ik doe zodra ik tijd heb op de vrijdag
Iets met katfight ofzo??quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:17 schreef charmed_angel het volgende:
Effe snel geopend... als iemand een andere TT weet...Pvoesss was vergeten een nieuwe te openen
quote:
Crisis, weer 6 weken wachten.... En ik heb de boeken ook al bijna uit, dus die kunnen me ook niet vermaken al die tijdquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:53 schreef dutch-treat het volgende:
[..]
en daarna pas weer op 7 april
Ze heeft foto's maar ze heeft ze in een privé album gezet. Dus ik heb ze wel gezien want ze mailde me de link maar ze zal ze niet voor niks privé hebben gezet. Ik zal vragen of ik er misschien eentje mag plaatsen. Foto's zijn best donker (set was donker, en stoffig) maar wel leuk om te zien. Om over de foto van haar en Ian waarin ze 'pulling a Damon-face' doen maar te zwijgen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:10 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik bén jaloers!Ohh ja ik ben ook erg benieuwd, zou je niet eens kunnen vragen of ze foto's heeft en of je er niet een paar mag delen, Cee?
![]()
Seizoen heeft (helaas) maar 22 afleveringen en eindigt op 12 mei; dus vanaf 7 april is het in ieder geval non-stop tot de seizoen finale. Het opnameschema is vrij krap; ze zijn bijvoorbeeld net klaar met de opnames voor afl. 17 en die moet dan nog ge-edit, e.d. worden. Ze hebben er dus blijkbaar voor gekozen om die zes weken te gebruiken voor een inhaalslag met opnames. Ik begrijp het wel, maar het blijft balenquote:Op donderdag 24 februari 2011 21:29 schreef Piepje het volgende:
Wat? Nu alweer zo'n lange pauze? Pff, waarom dit keer? Holidays zijn toch wel voorbij?
Ik ben echt zoooo jaloers op je vriendin, als ze foto's heeft en wil delen: doen please!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik was net thee aan het zetten en besefte me het zelfde.
Blijkbaar heeft die vriendin van me een vriend/vriendin die weer vrienden is met Ian en die had ze uitgenodigd op de set. Ze zouden tot middernacht draaien maar toen ze onderweg naar de set waren kwamen ze in een file terecht en op dat moment kregen ze bericht van Ian dat vanwege productieproblemen de opnames vroegtijdig 'gewrapped' zouden worden. Dus ze gingen het niet halen om tijdens de opnames daar aan te komen maar Ian bleef op ze wachten. En toen gingen ze dus alle sets af en zijn ze in de slaapkamers van de Salvatores geweest (geintjes gemaakt met Damon/Ian over hoeveel mensen er wel niet in z'n bed passen), de grot waar Tyler turnde (niet in de trant van gymnastieken natuurlijk
), de Lockwood house, de huiskamer van de Salvatores. En om het goed te maken heeft Ian gezegd dat ze nog een keer terug mogen komen zodat ze de opnames bij kunnen wonen.
Mazzeltrut.
Die moet je ook 's nachts kijken als 'Het Huis Der Geheimen' slaapt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:12 schreef charmed_angel het volgende:
Ik moet me schamen
Heb de aflevering van vorige week nog niet gekeken
Toen die gast weer tot leven kwam, ik schrok me rot!!!!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 06:14 schreef Diconnected het volgende:
Omg wat een afleveringalles wat gebeurd zit je gewoon van 'wtf
' en het einde
vreselijke scene was dat met die zoen .... brrrquote:
ik vond dat ook erg sterk van em!!quote:Damon die Kat af wees![]()
![]()
![]()
![]()
nee toch? caroline heeft em alleen maar genezen dacht ikquote:En matt een vampie![]()
Jep, Matt wordt alleen een vampire als hij binnen een dag dood gaat.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:54 schreef EilandjeOnline het volgende:
[..]
nee toch? caroline heeft em alleen maar genezen dacht ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |