Ram-drive? Of gebruik je een 64-bit programma?quote:
Mijn settings kan je sowieso wel draaien.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:23 schreef drumstickNL het volgende:
64 bit inderdaad.
Anyhow, ik denk eigenlijk dat alleen de gtx 470 niet alles op max gaat trekken.
Hoe zie je je FPS?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb deze settings:
[ afbeelding ]
Nog niet onder de 30fps geweest (90% van de tijd boven de 40fps) met een i5 760, 4GB, GTX470. Eigenlijk perfect voor mij want ik heb toch een hekel aan depth of field en blur, en voor de rest staat alles max (behalve de ubersampling, want daar wordt minimaal een GTX590 of een HD6990 voor geadviseerd).
Je kan aannemen dat er teveel achterlijke mensen op het internet zitten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:02 schreef drumstickNL het volgende:
Veel mensen geven the witch 2 een positieve score terwijl de overigen vaak een enorm slecht cijfer geven. (0/1 of een 2)
Kan ik hierbij aannemen dat die mensen gewoon een slechte speel ervaring hebben gehad door slechte pc's? Aangezien de positieve reviews veruit in de meerderheid zijn.
Sowieso zijn zulke mensen losers die een 10 óf een 1 of 2 geven.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:12 schreef Silv het volgende:
[..]
Je kan aannemen dat er teveel achterlijke mensen op het internet zitten.
Hey, ik ben precies bij die quest.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:13 schreef Leatherneck het volgende:
Heb 'm ook binnen en draait prima op mijn 2 jaar oude PC
[ afbeelding ]
Zo'n 2 uurtjes gespeeld en ben er tot nu toe zeer over te spreken.
Je vergist je. Er zijn al meerdere games geweest die daar een optie voor hadden.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:53 schreef DeeCruise het volgende:
Toch interessant, volgens mij de eerste game die een video optie erin heeft zitten waarvoor je echt een dual gpu nodig hebt...
Of ik moet een game gemist hebben...
Nee wel meer dan 1 week, maar vakantie is al duur genoeg en als ik ga upgraden wil ik sowieso nieuwe videokaart, geheugen. mobo, en processor.. en dat zit zo rond de 500 euro denk ik.. en ik zal waarschijnlijk ook wel een nieuwe voeding mogen..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 22:32 schreef RickoKun het volgende:
Waarom upgraden na je vakantie? (of heb je één weekje vakantie)
Vanuit je inventory in 1 van je pockets stoppen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:31 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Hey, ik ben precies bij die quest.Hoe assign je een item?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
Hoe kom je bij je inventory?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:48 schreef Leatherneck het volgende:
[..]
Vanuit je inventory in 1 van je pockets stoppen.
Op dezelfde manier als in alle andere games: met Fraps.quote:
Haalt fraps niet juist je 'echte' FPS naar beneden?quote:Op woensdag 18 mei 2011 08:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Op dezelfde manier als in alle andere games: met Fraps.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |