Vind de mond van Geralt er wel raar uitzien tijdens het praten. Hoop dat het misschien aan 't filmpje ligt.quote:
preview build, niets aan de handquote:Op donderdag 12 mei 2011 12:15 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Vind de mond van Geralt er wel raar uitzien tijdens het praten. Hoop dat het misschien aan 't filmpje ligt.
Gameplay > Graphics (al is setting dan wel weer erg belangrijk)quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:43 schreef RickoKun het volgende:
Mjoah het is toch totaal anders (slechter) geanimeerd dan in L.A. Noire, maar goed, ik denk dat ik daar absoluut geen problemen mee zal hebbenLaat maar komme!
quote:Op donderdag 12 mei 2011 12:58 schreef leeell het volgende:
[..]
Verhaal > Gameplay > Graphics (al is setting dan wel weer erg belangrijk)
quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:44 schreef Samael het volgende:
Dit is wel een topjaar voor de PC gamers moet ik zeggen. Naast The Witcher 2 moet ik ook nog Fable 3 kapotspelen voordat Skyrim, Anno 2070 en hopelijk Diablo 3 uitkomen.
Ja Fable 3 gaat ook pas in aanmerking komen wanneer ik The Witcher 2 helemaal grijs heb gespeeld.quote:
Als de storymodus slechts 7 uur duurt dan heb ik 'm wellicht in die tijd kapot gespeeld ja. Verder heb ik geen Xbox 360 dus ben ik ook niet zo goed op de hoogte van die game.quote:
Je vergeet Battlefield 3quote:Op donderdag 12 mei 2011 17:44 schreef Samael het volgende:
Dit is wel een topjaar voor de PC gamers moet ik zeggen. Naast The Witcher 2 moet ik ook nog Fable 3 kapotspelen voordat Skyrim, Anno 2070 en hopelijk Diablo 3 uitkomen.
Helemaal nietquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2011 21:18 schreef Samael het volgende:
[..]
Helemaal niet![]()
Kan best leuk spel worden, maar valt weg in het niets vergeleken met de eerder opgenoemde titels.
Wellicht, maar van het eerste is al geen sprake. Ik heb ondertussen wel genoeg oorlog shooters voorbij zien komenquote:Op donderdag 12 mei 2011 21:28 schreef Smoofie het volgende:
[..]Als je van de Battlefield saga houdt, is het bijna GOTY met Skyrim . (en miss witcher 2)
Een = mag ook jaquote:Op donderdag 12 mei 2011 17:49 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Hmmm ik denk dat ik gameplay voor verhaal zou zetten; of een = tussen die 2
Ja... maar.. witcherquote:Op zondag 15 mei 2011 03:01 schreef RickoKun het volgende:
Ik merk wel dat ik met the Witcher de meeste tijd kwijt ben om heen en weer te rennen naar npc's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |