Ik ga dat nooit meer doen, zo'n partner hebbenquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm. Nou, dat is knap lastig inderdaad..ik ben met net zo eentje getrouwd
echt nuut, ik ben vet relaxed hoorquote:
Ja das tofquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga dat nooit meer doen, zo'n partner hebbenIk wil er eentje met initiatief enzo
![]()
Dat heeft de mijne ook best, gekkie, maar als het iets anders gaat dan anders, nou, DAN!quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga dat nooit meer doen, zo'n partner hebbenIk wil er eentje met initiatief enzo
![]()
ja die ging over mij eigenlijkquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
echt nuut, ik ben vet relaxed hoor
Als gewoon liefste vriendinnetje welquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
echt nuut, ik ben vet relaxed hoor
Ja hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja das tof
Mag ik er ook zo een?
Het was ook een grapjequote:Op donderdag 24 februari 2011 13:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat heeft de mijne ook best, gekkie, maar als het iets anders gaat dan anders, nou, DAN!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als gewoon liefste vriendinnetje welAls partner weet ik niet, want dat is toch anders
Maar ik denk dat als ik een mannetje was geweest dat ik dan met je getrouwd was
ohquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die ging over mij eigenlijk
Zelfkennis ftwquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die ging over mij eigenlijk
Weet je hoe lief ze isquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zelfkennis ftw![]()
Ik zou echt geen relatie met mezelf willen, ik kan echt vreselijk zijn![]()
Als partner haat ik rommel die de ander maakt en wil ik de taken eerlijk verdelen..da's alles eigenlijk wat anders is danquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als gewoon liefste vriendinnetje welAls partner weet ik niet, want dat is toch anders
Maar ik denk dat als ik een mannetje was geweest dat ik dan met je getrouwd was
Ja nee nou echtquote:
Ja, ik weet het zeker, trouwen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als partner haat ik rommel die de ander maakt en wil ik de taken eerlijk verdelen..da's alles eigenlijk wat anders is dan![]()
![]()
![]()
Oh, ik heb het niet altijd hoor. Als ik merk dat het goed zit vind ik het prima.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm. Nou, dat is knap lastig inderdaad..ik ben met net zo eentje getrouwd
Nou kom op, een beetje zelfvertrouwen mag bestquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:37 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Oh, ik heb het niet altijd hoor. Als ik merk dat het goed zit vind ik het prima.Dan kan ik me best ergens aan overgeven. Maar nu vind ik het nog eng, zeker omdat er nog een andere gozer in het spel is en dat is normaalgesproken redelijk fataal voor mijn kansen.
![]()
Ik word ook wel eens moe van mezelf, ik kan soms ook behoorlijk onredelijk zijn.. ik vind het nogal knap dat ik al zo lang samen ben met J. of eerlijk gezegd hij met mijquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nee nou echtik word ook moe van mezelf
Dus ik heb medelijden met een eventuele toekomstige partner
Ik denk wel dat ik een goede partner zou zijn, maar de ander moet me wel de kans geven omdat ik in het begin nog best voorzichtig ben.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zelfkennis ftw![]()
Ik zou echt geen relatie met mezelf willen, ik kan echt vreselijk zijn![]()
Ach, ik houd me er altijd maar aan vast dat iedereen zulke trekjes heeftquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik word ook wel eens moe van mezelf, ik kan soms ook behoorlijk onredelijk zijn.. ik vind het nogal knap dat ik al zo lang samen ben met J. of eerlijk gezegd hij met mij
Ja dat denk ik ook, iedere gek zijn gebrekquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, ik houd me er altijd maar aan vast dat iedereen zulke trekjes heeftEn dat zolang je met elkaars trekjes over weg kunt je gewoon bij elkaar hoort
![]()
Ik heb ook wel leuke kanten hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:38 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik een goede partner zou zijn, maar de ander moet me wel de kans geven omdat ik in het begin nog best voorzichtig ben.
Ja, dat klopt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou kom op, een beetje zelfvertrouwen mag best
Preciesquote:Op donderdag 24 februari 2011 13:40 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, dat klopt.Zeker omdat ze gezegd heeft dat er een klik is en dat ze me aantrekkelijk vindt. Maar het is ontzettend lastig omdat te hebben als het nog nooit goed gegaan is dus ik moet mezelf nu ook zeer regelmatig een schop onder mijn hol verkopen en mezelf vertellen dat ik helemaal niet weet hoe het afloopt. Want ja, het is altijd fout gegaan, maar het kan voor de verandering ook eens mee zitten natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |