Barreltjequote:Op donderdag 24 februari 2011 12:50 schreef Barretje80 het volgende:
Eendeborst filet was weer lekker!
ach ja, het is precies de reden waarom ik meestal trouw mijn boterhammetjes smeer..te veel verleidingen hier in de buurtquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]![]()
het zag er weer te lekker uit allemaal
ik ben zwak
Ik doe persoonlijk liever rookworst door mijn snert, maar hé, als jij met kroket lekkerder vindt....quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:52 schreef MPG het volgende:
Whaoh! Snert. Kroket
. En boterhammetjes...
Betere werkquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:52 schreef MPG het volgende:
Whaoh! Snert. Kroket
. En boterhammetjes...
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:54 schreef Kentekenplaat het volgende:
AAAARGHHHH!!!!!
Wat kan ik er ook slecht tegen als ik dingen niet onder controle heb. Ik moet die sturingsdrang echt eens afleren.
Heb je nog terugkoppeling gehad na gisteren avond ?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:54 schreef Kentekenplaat het volgende:
AAAARGHHHH!!!!!
Wat kan ik er ook slecht tegen als ik dingen niet onder controle heb. Ik moet die sturingsdrang echt eens afleren.
normaal haal ik meestal trouw hier wat verse saladequote:Op donderdag 24 februari 2011 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach ja, het is precies de reden waarom ik meestal trouw mijn boterhammetjes smeer..te veel verleidingen hier in de buurt
Ok, ok, jij wint.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:50 schreef Barretje80 het volgende:
Eendeborst filet was weer lekker!
Ik zie een gat in de marktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie een gat in de markt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
nee, vergadering daar in de buurtquote:
je hebt mijn nummerquote:
Ja, over 3 en een half uur alquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:58 schreef pgrferrari het volgende:
Heb je al bijna weekend snoetje?
Ik geef er gewoon aan toequote:Op donderdag 24 februari 2011 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ach ja, het is precies de reden waarom ik meestal trouw mijn boterhammetjes smeer..te veel verleidingen hier in de buurt
ik nog 2.5 uur hier, dan naar datacenter en naar huisquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, over 3 en een half uur al
ja, ik zal je wel even bellen tijdens je vergaderingenquote:
Ja, dat weet ik. Ik heb er denk ik al heel veel mee verpest.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
het is namelijk heel belemmerend voor jezelf en je omgeving
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |