Nou nee. Je moet wel een totaal hersenloze gasdebiel zijn om over zoiets een topic te openen. Denk er eens een tel over na:quote:
én het is niet eens een kilometertellertjequote:Op donderdag 24 februari 2011 12:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nee. Je moet wel een totaal hersenloze gasdebiel zijn om over zoiets een topic te openen. Denk er eens een tel over na:
Een Feedbacktopic omdat een Mod is gaan slapen. Omdat je die een vraag wou stellen over een slotje. Een ONZ slotje. En alleen maar omdat er eoa tellertje scheefloopt
Nee. Ook dat nog.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:29 schreef friemelaar het volgende:
[..]
én het is niet eens een kilometertellertje
Oh zou dat het zijn?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jouw pand ook ingepakt met folie?
Hoi meneer met intimiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi meneer met intimi
Ik ben een beetje bang voor jouw tere kinderzieltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.als ik je die link geef
Open deuren, onweerstaanbaar !
jij kent st dus nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:36 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bang voor jouw tere kinderzieltjeals ik je die link geef
En aan Marijke geef je hem welquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:36 schreef friemelaar het volgende:
Ik ben een beetje bang voor jouw tere kinderzieltjeals ik je die link geef
3 uur?quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig wel, ben blij als het 3 uur is en ik naar huis kan
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:38 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gelukkig wel, ben blij als het 3 uur is en ik naar huis kan
ST is lief en onschuldig... Of is ze een stil water met diepe grondenquote:
bijten met verzachtende likjesquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:39 schreef MPG het volgende:
[..]
ST is lief en onschuldig... Of is ze een stil water met diepe gronden?
ach, als het maar lekker isquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:43 schreef Koen66 het volgende:
mijn ogen waren weer eens groter dan m'n mond
ik wil geen foto van jou zien danquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:43 schreef Koen66 het volgende:
mijn ogen waren weer eens groter dan m'n mond
Ik heb hier ook nog geen normale werkdag gehad deze week, alle dagen meer uren als normaalquote:
Werk ze Trevquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:45 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb hier ook nog geen normale werkdag gehad deze week, alle dagen meer uren als normaal
en helaas weer aan het werk![]()
Bis Later Lui![]()
heb alleen een broodje met satesalade meegenomen terug, dat kon er niet mee rin...quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ach, als het maar lekker is
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
k wil geen foto van jou zien dan
quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:50 schreef Barretje80 het volgende:
Eendeborst filet was weer lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |