abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93388892
Wat ik enigszins wel kan begrijpen, is dat wanneer je hier net heen verhuisd, lekker in een studentenhuis moet gaan. Had dat ook nooit willen missen, één grote gekkenbende en schitterende tijden meegemaakt. Als je echter zoals ik 3 en half jaar in een studentenhuis woont en nu dus ook door doorwisseling met mensen die 4 jaar jonger zijn dan ikzelf.. tja, keuze snel gemaakt lijkt me.
pi_93389195
in een studentehuis moet je het ook maar net treffen met je huisgenoten. als het een gezellige groep is kan ik me best voorstellen dat het leuk is. maar met een zeurgroep...
  zondag 27 februari 2011 @ 17:24:36 #28
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_93398718
Weet iemand trouwens ook een woningstichting waar je bepaalde punten door de jaren heen spaart in Amsterdam. Verwacht namelijk over drie jaar in Amsterdam te wonen en dan heb ik de punten in ieder geval al binnen! Waarschijnlijk wordt het dan ook zo'n studio!
Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.
pi_93399253
ook woningnet, maar dan regio amsterdam?
pi_93399699
heb ik ook nog vraagje.
welke supermarkten in het centrum hebben nog grote stevige dozen? ff lading stevige dozen sparen als verhuisdozen.
AH's hebben geen karton bak meer. spar ook niet. die van de aldi zijn niet stevig, bak van de jumbo was gister leeg.
pi_93400452
Bij de AH Korenbeurs hebben ze altijd een hoop van die eeh sinaasappeldozen (zo heten die geloof ik) in de kartonbak. Die zijn wel heel stevig maar ik vind ze niet zo handig omdat ze wel vrij laag zijn en niet dicht kunnen.
  zondag 27 februari 2011 @ 18:14:06 #32
298202 Yaros
Je doet het, of niet!
pi_93400701
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 17:48 schreef loecje het volgende:
heb ik ook nog vraagje.
welke supermarkten in het centrum hebben nog grote stevige dozen? ff lading stevige dozen sparen als verhuisdozen.
AH's hebben geen karton bak meer. spar ook niet. die van de aldi zijn niet stevig, bak van de jumbo was gister leeg.
Bananendozen! In de grote supermarkten heb je die wel!
Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.
pi_93400803
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 18:07 schreef Sieglinde het volgende:
Bij de AH Korenbeurs hebben ze altijd een hoop van die eeh sinaasappeldozen (zo heten die geloof ik) in de kartonbak. Die zijn wel heel stevig maar ik vind ze niet zo handig omdat ze wel vrij laag zijn en niet dicht kunnen.
korenbeurs, natuurlijk daar had ik ze de vorige jaar vandaan... ik had in mn hoofd dat daar geen bak stond dus ben niet gaan kijken.
ik vind die sinaasappel dozen juist wel fijn. ze zijn van de onderkant dicht(in tegen stelling tot de banannen dozen) je kan ze stapelen(=bovenkant dicht) en dat ze niet zo hoog zijn voorkomt dat je er teveel zooi in gooit waardoor de dozen niet meer te tillen zijn.

quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 18:14 schreef Yaros het volgende:

[..]

Bananendozen! In de grote supermarkten heb je die wel!
dat valt dus tegen. was er gister naar opzoek geweest. maar supermarkten waar ik kwam verzamelen geen dozen meer voor klanten.

[ Bericht 7% gewijzigd door loecje op 27-02-2011 22:19:04 ]
pi_93463898
volgende ronde.
dit keer loopt het nog minder hard. er zijn nu zelfs nog studio's met maar 1 reactie.
pi_93465439
quote:
1s.gif Op zondag 27 februari 2011 17:24 schreef Yaros het volgende:
Weet iemand trouwens ook een woningstichting waar je bepaalde punten door de jaren heen spaart in Amsterdam. Verwacht namelijk over drie jaar in Amsterdam te wonen en dan heb ik de punten in ieder geval al binnen! Waarschijnlijk wordt het dan ook zo'n studio!
verschilt per verengiging. In Leeuwarden kijkt de woningbouw bijvoorbeeld naar hoe lang je in je huidige woning woont en dat is dan bij inschrijving je inschrijfduur gelijk. Maar dat gaat pas in vanaf je 18e.

Dus als je 38 bent en je hebt 20 jaar in 1 woning gezeten buiten Leeuwarden, dan is je inschrijfduur in Leeuwarden 20 jaar. Maar ik vermoed dat Amsterdam niet zulke relaxte regels heeft.
pi_93465797
Hey mensen
even een vraagje..meende dat ik ergens een x gelezen/gehoord had dat je van Ziggo internet en tv moest nemen..maar nu staat er op woningnet provider naar keuze..
Dus we mogen wel zelf kiezen??
pi_93466112
ziggo was in eerste instantie zo. net als bij andere studio's van nijestee.
maar daar zijn ze gelukkig vanaf gestapt. je mag helemaal vrij beslissen.
ik weet nog niet welk internet, iemand tips voor redelijk oke internet voor normale prijs?

tv gaat bij mij digitenne worden want die kan ik zo meenemen.
pi_93466483
Online is goedkoop! Iemand ervaring hiermee?
pi_93467757
telfort en tele2 zijn ook goedkoop. afhankelijk van de acties op dat moment.

let wel op dat je bij veel nog paar euro extra betaald omdat je geen kpn aansluiting (vaste telefoonlijn) hebt.
pi_93498459
Het is maar net wat voor eisen je stelt. Tele2 of telfort is meestal wel prima.
pi_93501305
Is er sowieso geen analoge tv aanwezig? Dat zou immers gratis zijn, de bekabeling ligt er toch wel? Ik heb namelijk een digitaal tv kastje van Ziggo staan hier die ik mee kan nemen dan. Internet ben ik ook nog op zoek, maar eens even rond gaan kijken.
pi_93501429
*dubbel
pi_93501543
Heb maar weer eens gereageerd, ben benieuwd of het deze week wat wordt.
:: Toenie ::
pi_93502071
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:47 schreef RTS91 het volgende:
Is er sowieso geen analoge tv aanwezig? Dat zou immers gratis zijn, de bekabeling ligt er toch wel?
is dat zo?? zou mooi zijn!
pi_93502692
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:02 schreef linda-88 het volgende:

[..]

is dat zo?? zou mooi zijn!
Er ligt een Cai kabel, maar ik denk niet dat daar signaal op zit...Maar daar wil ik nog even over bellen.
pi_93530693
Hmm, dat vroeg ik me inderdaad ook nog af, hoe het precies zit met een tv signaal. In de andere studios van Nijestee zit dit bij de huurprijs in en ik meende dat ook ergens gelezen te hebben over de studios op het bodenterrein. Echter staat nu dacht ik op de site dat je gewoon zelf voor een tv signaal moet zorgen... Zou wel zonder zijn, heb hier ook al een gigantisch mooie hd recorder met interactieve tv van ziggo. Dan is het gewoon een kwestie van kabel erin gooien en klaar.

Ben bang dat je een nieuw abonnement af moet sluiten (aangezien dit even duur is als alleen betalen voor het ontvangen van een kabelsignaal).
pi_93530717
Inmiddels trouwens al iets bekend over lampen in de badkamer en de aansluiting oid?
pi_93538371
nog even een vraagje..weet iemand hoe breed en hoog de koelkast maximaal kan zijn wil ie in de daarvoor gemaakte ruimte passen onder het werkblad?
Alvast bedankt voor t antwoord :)
pi_93550266
ik heb geen reactie meer gehad op de verlichting. helaas.

koelkast lijkt mij standaard maat ( 85 cm hoog, 60 cm diep, 60 breed)

bij tv is het toch niet zo van kastje aansluiten en klaar? je moet toch een abonnement op je kaartje hebben staan(en daarvoor betalen).
mijn mini tv trekt geen HD dus zonde van mn geld, digitenne is voor de paar keer dat ik tv kijk voldoende.
pi_93586911
Koelkast zal ik inderdaad gewoon uitgaan van de standaard maat...

Wat je zegt over de tv is niet helemaal waar. Bij sommige kastjes kun je gewoon de kabel, dus van het kabelsignaal dat je ontvangt, in het kastje steken en dan zet het kastje het om in digitale tv. Hier betaal je verder helemaal niets voor, behalve dus het kabelsignaal. Als dit echter al bij de huurprijs in zit, is het dus inderdaad gewoon de kabel erin steken en gaan, haha..

Inmiddels al meer bekent over het tv-signaal?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')