Bananendozen! In de grote supermarkten heb je die wel!quote:Op zondag 27 februari 2011 17:48 schreef loecje het volgende:
heb ik ook nog vraagje.
welke supermarkten in het centrum hebben nog grote stevige dozen? ff lading stevige dozen sparen als verhuisdozen.
AH's hebben geen karton bak meer. spar ook niet. die van de aldi zijn niet stevig, bak van de jumbo was gister leeg.
korenbeurs, natuurlijk daar had ik ze de vorige jaar vandaan... ik had in mn hoofd dat daar geen bak stond dus ben niet gaan kijken.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:07 schreef Sieglinde het volgende:
Bij de AH Korenbeurs hebben ze altijd een hoop van die eeh sinaasappeldozen (zo heten die geloof ik) in de kartonbak. Die zijn wel heel stevig maar ik vind ze niet zo handig omdat ze wel vrij laag zijn en niet dicht kunnen.
dat valt dus tegen. was er gister naar opzoek geweest. maar supermarkten waar ik kwam verzamelen geen dozen meer voor klanten.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:14 schreef Yaros het volgende:
[..]
Bananendozen! In de grote supermarkten heb je die wel!
verschilt per verengiging. In Leeuwarden kijkt de woningbouw bijvoorbeeld naar hoe lang je in je huidige woning woont en dat is dan bij inschrijving je inschrijfduur gelijk. Maar dat gaat pas in vanaf je 18e.quote:Op zondag 27 februari 2011 17:24 schreef Yaros het volgende:
Weet iemand trouwens ook een woningstichting waar je bepaalde punten door de jaren heen spaart in Amsterdam. Verwacht namelijk over drie jaar in Amsterdam te wonen en dan heb ik de punten in ieder geval al binnen! Waarschijnlijk wordt het dan ook zo'n studio!
is dat zo?? zou mooi zijn!quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:47 schreef RTS91 het volgende:
Is er sowieso geen analoge tv aanwezig? Dat zou immers gratis zijn, de bekabeling ligt er toch wel?
Er ligt een Cai kabel, maar ik denk niet dat daar signaal op zit...Maar daar wil ik nog even over bellen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |