abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94771656
draadloos groningen was wel heel mooi geweest ja. zeker als overbrugging.

hebben jullie ook mail gekregen over sleutels ophalen?
ik ben nu aan het uitzoeken of ik iemand mag machtigen want voor 3uur ga ik echt nooit redden.
pi_94772206
Op welk tijdstip moeten de sleutels nu opgehaald worden? (Ik trek er pas 29 april in hoor) Maar mijn vader wou evt. nog even vrij vragen om te verhuizen. Is het dan toch (veel) vroeger dan 16:00 uur?
pi_94772709
Voor elke verdieping is een halfuur uitgetrokken om de sleutels uit te delen, van half 2 tot 3 uur dus. Eerder dan 4 uur lukt mij sowieso niet, dus ik heb maar even gemaild of ik de sleutel niet na 4 uur nog even bij de Naberpassage kan ophalen.
pi_94773039
Sieglinde, de woonwinkel van nijestee is tot 5uur open dus ik verwacht dat dat wel kan.
ik ben pas 6uur thuis. met geluk een uurtje eerder, maar nog eerder gaat echt niet. maar mijn vriend is die dag wel vrij. dus ik hoop dat ik hem kan machtigen.
  Moderator dinsdag 29 maart 2011 @ 20:23:31 #280
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_94776760
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_94781999
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 19:16 schreef loecje het volgende:
Sieglinde, de woonwinkel van nijestee is tot 5uur open dus ik verwacht dat dat wel kan.
ik ben pas 6uur thuis. met geluk een uurtje eerder, maar nog eerder gaat echt niet. maar mijn vriend is die dag wel vrij. dus ik hoop dat ik hem kan machtigen.
Ja, ik ga er eigenlijk ook wel van uit dat dat wel kan, tussen 4 en 5 :) maar nog eventjes afwachten wat ze terugmailen.
Iemand machtigen zou vast ook wel kunnen, ze kunnen er toch ook niet vanuit gaan dat iedereen op de dinsdag én vrijdag lekker vrij is :P
pi_94788150
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 20:23 schreef Renesite het volgende:
http://www.online.nl/producten/internet/

Kost geen drol
Contract van 12 maanden weerhoud mij er dan weer van om hier te bestellen.
  woensdag 30 maart 2011 @ 10:32:10 #283
337984 Fhaan
Vinyljunk
pi_94799744
hm, mn huisje begint een beetje op de tocht te staan. was vergeten mn woningnet account te dokken, vorige week dus gedaan - account not steeds niet weer op actief, maar ff achteraangebelt maar dr gebeurt naar mijn gevoel bitter weinig.

beter fixen ze die shit. geen zin in dakloosje spelen -O-
pi_94800509
De sleutel na 4 uur ophalen kon niet :( maar iemand machtigen kan wel, dus ik heb maar de vriendin die tegenover me komt te wonen gemachtigd :)
pi_94800836
wat stom dat je de sleutel niet later kan ophalen!
Zijn er nog mensen hier die op de 1e verdieping van blok b komen (net zoals mij?)
pi_94801164
Ja, wat nou als je die dag echt niet kan en ook niemand kent in Groningen. Gooien ze dan je sleutel weg? :P. Nouja er zal wel een bepaalde reden zijn dat ze die sleutels niet mee naar dat kantoor mogen nemen. Ik verwacht ook niet dat iemand van Nijestee tot 4 uur op het bodenterrein gaat wachten totdat ik nog eens kom aankakken :P. Gelukkig is het zo opgelost :)

Ik heb echt zo'n zin om te verhuizen!! :D Ik ben alleen maar inrichtingen aan het bedenken en ondertussen spullen inpakken, maar ik heb morgen een tentamen :(
pi_94801284
haha!
Ik heb er ook zin in! Ga vrijdag ook meteen wat kleine spulletjes per fiets verhuizen (woon op 2 min fietsen ofzo) en dan zaterdag de grote dingen!
Spullen inpakken is idd een heerlijke SOG activiteit, haha eigenlijk zou ik bezig moeten met school, maar kan me er niet toe zetten!
pi_94801554
Leuk dat je dat weekend gelijk al over kan :). Ik moet nog eventjes met mn vader afspreken in welk weekend we het beste een busje kunnen huren, hij heeft niet elk weekend tijd namelijk, dus moet waarschijnlijk nog een 1 of 2 weekjes wachten voordat ik echt over kan. Maar de kleine dingen ga ik dan ook alvast met de fiets even doen :).
  woensdag 30 maart 2011 @ 12:13:35 #289
337984 Fhaan
Vinyljunk
pi_94803340
hele ochtend gezeik gehad met nijestee en nu hebben ze t betalingsbewijs binnen en beloven ze dat het maandag klaar is. Duurde ff voor dat dat lukte maar nu zit ik weer goed *O*

wat een gezeik trouwens van die mensen, ik heb de woning niet eens via woningnet en toch moet ik het persé hebben om aan de woning gekoppelt te hebben. Bah
pi_94803984
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:13 schreef Fhaan het volgende:
hele ochtend gezeik gehad met nijestee en nu hebben ze t betalingsbewijs binnen en beloven ze dat het maandag klaar is. Duurde ff voor dat dat lukte maar nu zit ik weer goed *O*

wat een gezeik trouwens van die mensen, ik heb de woning niet eens via woningnet en toch moet ik het persé hebben om aan de woning gekoppelt te hebben. Bah
Hoe kom je dan aan de woning?:S
pi_94805285
Ze zijn vandaag de weg aan het aanleggen :)
  woensdag 30 maart 2011 @ 13:11:34 #292
337984 Fhaan
Vinyljunk
pi_94805375
vanmiddag maar eens even kijken dan! en de woning gekregen omdat ik uit een andere woning van hun wegmoest, hadden ze me deze aangeboden.

^O^
pi_94805892
Sieglinde, studeer je soms ook rechten? (omdat je morgen tentamen hebt;)) Haha
Succes igg
pi_94806349
Haha nee, archeologie :P
pi_94818948
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 10:56 schreef Sieglinde het volgende:
De sleutel na 4 uur ophalen kon niet :( maar iemand machtigen kan wel, dus ik heb maar de vriendin die tegenover me komt te wonen gemachtigd :)
ik heb ook maar iemand gemachtigd. gaat goedkomen, 8april sleutel *O* dan eens ff kennis maken met mijn buren.

quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 11:16 schreef linda-88 het volgende:
haha!
Ik heb er ook zin in! Ga vrijdag ook meteen wat kleine spulletjes per fiets verhuizen (woon op 2 min fietsen ofzo) en dan zaterdag de grote dingen!
Spullen inpakken is idd een heerlijke SOG activiteit, haha eigenlijk zou ik bezig moeten met school, maar kan me er niet toe zetten!
ik doe hetzelfde. heb zo'n bouwmarkt karretje daarmee ga ik vrijdag avond en zaterdag overdag dozen verhuizen. mocht iemand dat ding daarna nog willen gebruiken roept u maar. anders breng ik hem weer netjes terug naar de bouwmarkt.

winkelwagentjes zijn trouwens ook uitstekend verhuismiddel voor kleine spullen.

[ Bericht 2% gewijzigd door loecje op 30-03-2011 18:56:36 ]
  woensdag 30 maart 2011 @ 23:21:07 #296
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_94836203
Je kan ook een bakfiets huren :p dat lijkt me wat prettiger want als de politie je ziet met zo'n karretje ben je wel strafbaar :) Boete effectief tegen diefstal winkelwagens

;)

http://www.stadswerkplaats.nl/bakfiets.html
http://www.bewaakterijwielstallingen.nl/bakfietsen.aspx
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_94842328
winkelwagentje heb ik gewoon netjes gevraagd. was geen probleem zolang ik me voor sluitingstijd maar ff weer melde (bij de spar)

maar een bakfiets is idd ook wel handig.
  donderdag 31 maart 2011 @ 15:56:56 #298
337984 Fhaan
Vinyljunk
pi_94858092
zijn er trouwens hier ook mensen die morgen al een sleutel krijgen? ben opzich wel benieuwt wie er van hier nu allemaal te wonen komt eigenlijk
pi_94862746
quote:
7s.gif Op donderdag 31 maart 2011 15:56 schreef Fhaan het volgende:
zijn er trouwens hier ook mensen die morgen al een sleutel krijgen? ben opzich wel benieuwt wie er van hier nu allemaal te wonen komt eigenlijk
Ja hier.
pi_94865191
Ik ben jaloers. Op jullie allemaal. Ik wil ook :(
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')