Je wilt niet aan je haren getrokken worden terwijl je op doggstyle gepakt word!quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh... Ik krijg nu hele rare MI's, dank je Tally
Lees jij niet? Ze had 't over haar tepels, niet dr haarquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:07 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je wilt niet aan je haren getrokken worden terwijl je op doggstyle gepakt word!
Dat moet wel heul hard zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:07 schreef Evie het volgende:
[..]
ach ik neuk gelukkig harder dan ik faal
Het haar op dr tepels?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lees jij niet? Ze had 't over haar tepels, niet dr haar
Ik lees selectiefquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lees jij niet? Ze had 't over haar tepels, niet dr haar
Dat heb ik ook regelmatig. Meestal vind je ze wel weer terug, maar dan liggen ze dus niet op de plek waar je dacht dat ze lagen!!!!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:06 schreef Tally het volgende:
Al dacht ik van de week dat ik mijn tepels kwijt was
Oh, dat zou ook nog kunnen, dat weet ik nietquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:06 schreef Samzz het volgende:
Wat is defo? Is dat een afkorting voor mensen die definitely niet kunnen spellen?
Dat heb ik ook al een paar dagen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:07 schreef Tally het volgende:
Ik heb de hele tijd het gevoel dat ik iets vergeten ben. En het is zo'n klote gevoel.
Ik kan heel flauw iets zeggen over anticonceptie nu. Maar dat zou te flauw zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:07 schreef Tally het volgende:
Ik heb de hele tijd het gevoel dat ik iets vergeten ben. En het is zo'n klote gevoel.
Ik miste mijn linker tepel. Een hap uit mijn nek. En mijn kont zit vol blauwe plekken!quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh... Ik krijg nu hele rare MI's, dank je Tally
Eigen schuldquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik miste mijn linker tepel. Een hap uit mijn nek. En mijn kont zit vol blauwe plekken!
Ik was gewoon zielig en gehandicapt er na hoor
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:06 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die 4 zijn hard en zwart. Maar die laat ik er regelmatig uittrekken tijdens ruwe seks.
Dat heb ik dus ook. Beetje Kukident dr tussen en ze plakken wel weer. Maar eerst maar eens vinden die krengen!quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat heb ik ook regelmatig. Meestal vind je ze wel weer terug, maar dan liggen ze dus niet op de plek waar je dacht dat ze lagen!!!!!
Dat is Q. Kan niet anders.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al een paar dagen.
En iemand probeert me te bereiken maar belt steeds aan als ik aan de telefoon ben of me sta om te kleden en die is alweer weg als ik bij de deur ben
Mag hoor. FOK! is zo makkelijk dat er overheen lezen ook goed kanquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik kan heel flauw iets zeggen over anticonceptie nu. Maar dat zou te flauw zijn.
Net als met lenzen, heb je zeker de zachte en de harde variant?quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:09 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Beetje Kukident dr tussen en ze plakken wel weer. Maar eerst maar eens vinden die krengen!
Ik weet dus ook niet waar het mee te maken heeftquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al een paar dagen.
En iemand probeert me te bereiken maar belt steeds aan als ik aan de telefoon ben of me sta om te kleden en die is alweer weg als ik bij de deur ben
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:10 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb niet eens tepels, wat zeuren jullie nou!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |