quote:Op donderdag 24 februari 2011 05:12 schreef BWRaep het volgende:
Deze is ook goed, het is wel m'n eerste keer hier
Ontmaagd op FOK!quote:Op donderdag 24 februari 2011 05:12 schreef BWRaep het volgende:
eerste keer bij onzin radio?quote:Op donderdag 24 februari 2011 05:12 schreef BWRaep het volgende:
Ze willen jequote:Op donderdag 24 februari 2011 05:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waarom zo vaak iker zijn veul meer mensen die dingen ingesproken hebben
Ok ok. Koelkast wil je! Omdat je dat zo graag wilt horenquote:
nee wordt random gedraaid..quote:Op donderdag 24 februari 2011 05:18 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ok ok. Koelkast wil je! Omdat je dat zo graag wilt horen
Hoor jou wel erg vaak anders. Vaker dan sharr enzoquote:Op donderdag 24 februari 2011 05:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee wordt random gedraaid..
ik dacht jij wil me![]()
ja ik heb ook best veel ingesproken.. denk dat dat t isquote:Op donderdag 24 februari 2011 05:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoor jou wel erg vaak anders. Vaker dan sharr enzo
Nog vreemd dat jij geen tagje gekregen heb. ONZ Radio-fossiel past welquote:Op donderdag 24 februari 2011 05:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja ik heb ook best veel ingesproken.. denk dat dat t is
quote:Op donderdag 24 februari 2011 05:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nog vreemd dat jij geen tagje gekregen heb. ONZ Radio-fossiel past wel
Denk toch wel dat jij het hoogste aantal posts in deze reeks op je naam hebt staan?quote:Op donderdag 24 februari 2011 05:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
onz radio fossiel??? leg uit
en die krijg je niet zomaar he
nee dat heeft huppel dacht ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 05:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Denk toch wel dat jij het hoogste aantal posts in deze reeks op je naam hebt staan?
Moet wat leuks mee te verzinnen zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
2 x 450 euro??? of 2x 450 cent?quote:Op donderdag 24 februari 2011 05:31 schreef Stokstaart het volgende:
Wil ook wel 2x 450 euro doneren. Alleen hoe?????? Heb geen Visa/Mastercard.
Oh kut dat gaat wel heel hard zoquote:Op donderdag 24 februari 2011 05:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
2 x 450 euro??? of 2x 450 cent?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 05:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Oh kut dat gaat wel heel hard zo2x 450 cent dus
doe datquote:Op donderdag 24 februari 2011 05:38 schreef Stokstaart het volgende:
Keeeeej zal hem morgen/straks ff aan zijn vessie trekken.
dat dacht ik laatst ook al!quote:Op donderdag 24 februari 2011 05:39 schreef Stokstaart het volgende:
Trouwens zou het niet puik zijn als dat logo in het ONZ GM-topic ook klikbaar werd en men dan in dit topic terecht kwam?
Hmmmm raar ja.quote:Op donderdag 24 februari 2011 05:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat dacht ik laatst ook al!
maar hij staat nu ook op meatloaf nog bij mij
het moet in principe haalbaar zijn.. met zoveel ict nerds op Fok!quote:Op donderdag 24 februari 2011 05:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hmmmm raar ja.
Weet ook niet of dat überhaupt kan. Bedoel leuk een link naar dit topic maar als die vol is lijkt me dat vrij nutteloos.
Moet dan een link naar het meest recente topic worden. En weet niet of de techniek dat toe laat.
Lijkt me ook wel ja. Kijken of we iemand zo gek kunnen krijgen want goede reclamequote:Op donderdag 24 februari 2011 05:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het moet in principe haalbaar zijn.. met zoveel ict nerds op Fok!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 05:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel ja. Kijken of we iemand zo gek kunnen krijgen want goede reclame
die slaapt nu denk ikquote:Op donderdag 24 februari 2011 07:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Goeiemorgen
Knetter weer in vorm?
Ja hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 07:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk het ook. Heb jij goed geslapen?
Ik lag om 22:30 te slapen na Inter - Bayern en was om 7 uur wakker. Ik ben helaas niet zo'n uitslaper. Moet ik eens aan werken!quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 07:36 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Nier eens aangevraagd
draakje is gewoon goed
mooi conceptquote:Op donderdag 24 februari 2011 07:37 schreef WebHawkjuh het volgende:
Omdat ik (in afwachting van goedkeuren van Trololo) vanaf volgende week misschien een ochtendshow wil gaan maken op ONZ-Radio heb ik geprobeerd een en ander voor te bereiden voor alsof het programma nu zou zijn. Een soort pilotuitzending zegmaar, alleen dan op papier. Lukt best aardig
Ik weet het nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 07:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wat doet deze randdebiel op de radio?
Nee dit is goedquote:Op donderdag 24 februari 2011 07:41 schreef WebHawkjuh het volgende:
Jingle geheel op zijn plek. Althans het deel over het vorige nummer. Dit nummer is ook aids op de radio.
Laatstequote:Op donderdag 24 februari 2011 07:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
Maar, wat zouden jullie nu liever hebben op dit tijstip, non-stop muziek / verzoekjes, of een live DJ met nieuws, weer en wakkerwordmuziek (en dus ook verzoekjes)?
waarop?quote:Op donderdag 24 februari 2011 07:46 schreef Ajacied422 het volgende:
In de FB krijg ik als reactie van Murp:
nee
Draakjequote:Op donderdag 24 februari 2011 07:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
Maar, wat zouden jullie nu liever hebben op dit tijstip, non-stop muziek / verzoekjes, of een live DJ met nieuws, weer en wakkerwordmuziek (en dus ook verzoekjes)?
ragen of hij een topic wil weghalen want de statsteller stokt weer door een naab die net nieuw is en niet de OP leestquote:
Dan moet je wat aanvragen, dit is gewoon randomquote:Op donderdag 24 februari 2011 07:47 schreef WebHawkjuh het volgende:
Overigens mag draakje wel iets minder "Koelkast" uitstralen. Dit is al het 3e japanse nummer sinds ik luister
Mja, de randomheid mag wat gevariëerder, dat is mijn punt een beetjequote:Op donderdag 24 februari 2011 07:48 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Dan moet je wat aanvragen, dit is gewoon random
Zijn ze ook, alleen niet tegen jou want ze vinden jou een kutuserquote:Op donderdag 24 februari 2011 07:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik dacht dat de mods wel vriendelijk waren, maarnee.
koelkast respecteert zijn YMCK nummers heelveel en daardoor komen ze op de radioquote:Op donderdag 24 februari 2011 07:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Mja, de randomheid mag wat gevariëerder, dat is mijn punt een beetje
koelkast weet wat goede muziek isquote:Op donderdag 24 februari 2011 07:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
koelkast respecteert zijn YMCK nummers heelveel en daardoor komen ze op de radio
Alsnog, Dan vind ik wel dat je ze wel kunt helpenquote:Op donderdag 24 februari 2011 07:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Zijn ze ook, alleen niet tegen jou want ze vinden jou een kutuser
Als ik het gevraagd had hadden ze het wel gedaan, maar dat komt omdat ik een pro user ben.quote:Op donderdag 24 februari 2011 07:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsnog, Dan vind ik wel dat je ze wel kunt helpen
quote:Op donderdag 24 februari 2011 07:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Als ik het gevraagd had hadden ze het wel gedaan, maar dat komt omdat ik een pro user ben.
Ik ben gewoon baas, daar heb je maar mee te leren leven!quote:Op donderdag 24 februari 2011 07:52 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Loop niet zo op te scheppen zeg.
Surequote:Op donderdag 24 februari 2011 07:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik ben gewoon baas, daar heb je maar mee te leren leven!
quote:Op donderdag 24 februari 2011 07:53 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik ben gewoon baas, daar heb je maar mee te leren leven!
quote:
Dankje. Ik wéét dat jullie je leider erkennen als echte brave minions.quote:
Tot vanavond! Vergeet niet de allerbelangrijkste show dan tussen 00 en 04! (quote:Op donderdag 24 februari 2011 07:57 schreef Popje-popje het volgende:
Ik ga het echte leven weer in,
tot vanavond![]()
Ahh je laatste show?quote:Op donderdag 24 februari 2011 07:59 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Tot vanavond! Vergeet niet de allerbelangrijkste show dan tussen 00 en 04! ()
Hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:01 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Oh no![]()
Nou misschien luister ik nog even
Wat een kutuser ben je ook. Gewoon ein PM naar Piles en het wordt gefixt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb klacht ingediend bij de Feedback van Fok.
Klein zaakje
Maar alsnog is het laf om weg te lopen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Wat een kutuser ben je ook. Gewoon ein PM naar Piles en het wordt gefixt.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Wat een kutuser ben je ook.![]()
![]()
![]()
![]()
Goedemorgenquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh noes de stats kloppen niet, nu kan Ajacied niet fappen op zn postaantallen
Dag lievvvquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh noes de stats kloppen niet, nu kan Ajacied niet fappen op zn postaantallen
Er is helemaal niks goed aanquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Goedemorgen
(hier moest 'ie ipv in het meettopic)
Werk zequote:Op donderdag 24 februari 2011 08:12 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Dag lievvv![]()
![]()
(nu ben ik echt weg)
Sneeuw?quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is helemaal niks goed aan![]()
Mn keel zit dicht, mn neus heeft een snotoverschot, het is koud en mn auto is verstopt onder een laag sneeuw![]()
Maar mogguh
bij ons viel er gisteren natte sneeuw,quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is helemaal niks goed aan![]()
Mn keel zit dicht, mn neus heeft een snotoverschot, het is koud en mn auto is verstopt onder een laag sneeuw![]()
Maar mogguh
Ja dat witte spul. Koud, nnat en wit. Het ligt hier weer op straat enzquote:
Breng eens heul gou hierheen!quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat witte spul. Koud, nnat en wit. Het ligt hier weer op straat enz
Ja graag!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Breng eens heul gou hierheen!
Natuurlijk ik heb geen meubels niks maar een sneeuwschep heb ik vast welquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natuurlijk ik heb geen meubels niks maar een sneeuwschep heb ik vast wel
Ga meubels kopen dan!quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Natuurlijk ik heb geen meubels niks maar een sneeuwschep heb ik vast wel
oh. Ik zit ook andere dingen te doen, even dan eentje aanvragenquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ben ik de enige die verzoekjes doet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:12 schreef 8108139dpths het volgende:
Phil Collins
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bijna zaterdagquote:
De meetquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:19 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Bijna zaterdag
Betekent dat de vakantie op is
WTF!quote:
Laat me raden, je eerste meet?quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:19 schreef Ragboer het volgende:
Ik ben benieuwd naar de meet, of het een beetje relaxte mensen zijn of alleen maar nerds en autisten.
Klopt jaquote:
jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Laat me raden, je eerste meet?
Uhm ja en neequote:Op donderdag 24 februari 2011 09:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Klopt ja, jij ging ook al 's middags toch?
Ach ja, ben toch al in de stad. Kom ik misschien ook wel ff langswippen. Als het ruk is ga ik gewoon naar de Beurs.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dan moet die op aangepast worden, want jij staat bij 'misschien'
Oh dat is leukquote:
Met je grote teen spelen...quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:24 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wat zal ik gaan doen vandaag?
Het is fatsoenlijk nu jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
Kan ik de radio alweer aanzetten of is er nog steeds juppenmuziek? [ afbeelding ]
Klik hierboven om deze post toe te voegen aan je favoriete sociale netwerk!
Hmm, daar ben ik na een paar uur wel op uitgekeken...quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:24 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Met je grote teen spelen...
Fappenquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hmm, daar ben ik na een paar uur wel op uitgekeken...
Jij bent op GS geweestquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
Kan ik de radio alweer aanzetten of is er nog steeds juppenmuziek? [ afbeelding ]
Klik hierboven om deze post toe te voegen aan je favoriete sociale netwerk!
Ik zeg afstraffen met een banquote:
Zucht, zou erg slecht zijn als Admin van FOK! smorgens niet even een rondje te doen langs alle andere nieuwssitesquote:
Die verliezen en je gaat hier geen sc over foebal houdenquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
goedemorgen. Wat wordt het vanavond met AFCA Ajax?
Ik hoor liever muziek dan gezwamquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:30 schreef Ragboer het volgende:
"juppenmuziek"________________
Die jappenmuziek. Dat is pas kut.
Een ordinaire slachtpartij. Mooie opwarmer voor zondagquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
goedemorgen. Wat wordt het vanavond met AFCA Ajax?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:31 schreef yvonne het volgende:
[..]
Die verliezen en je gaat hier geen sc over foebal houden
[..]
Ik gok dat hij de oude muziek die werd gedraaid bedoeldequote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een ordinaire slachtpartij. Mooie opwarmer voor zondag
Muziek voor mensen met dubbel inkomen zonder kinderen?quote:
Is m'n boodschap overgekomen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:32 schreef Ajacied422 het volgende:
We weten genoeg, Snel ontopic
[..]
ja.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Is m'n boodschap overgekomen?
Heb je je ritalin al ingenomen?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tryptizol jongenquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hey babe!quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hey babe!
Ik ga zaterdag wel maar ik ga 's middags al op pad dus ik kan jou en BH niet meenemen
Zit je per toeval bij iemand in de trein van Onzin radioquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij komt ook
![]()
geeft niet, treinen is ook leuk
Dat is wel het plan jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij komt ook
![]()
geeft niet, treinen is ook leuk
niet per toevalquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zit je per toeval bij iemand in de trein van Onzin radio
wordt soberso al beetje kut enzo.. werkzaamheden zaterdag tussen emmen en zwollequote:Op donderdag 24 februari 2011 09:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is wel het plan ja![]()
Nou ik hoop voor je dat de sneeuw dan al weg is
Bij mij wordt er van 28 februari tot 11 juli nieuwe rotondes gebouwd, zeggen ze voor een betere doorgangquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wordt soberso al beetje kut enzo.. werkzaamheden zaterdag tussen emmen en zwolle
Mjah ik zag het.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wordt soberso al beetje kut enzo.. werkzaamheden zaterdag tussen emmen en zwolle
das snelquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kut ik moet er alweer vandoor... bye lieve piepels![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah ik zag het.
Blijven jullie tot 8 uur 's ochtends in Utrecht? Laatste trein terug gaat namelijk al voor 11 uur
Heldquote:
Dapper hoorquote:
Morgequote:
LOLLLLquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dronken om 8 uur thuis komen met een kater?
Je komt niet huis met een laterquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dronken om 8 uur thuis komen met een kater?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je komt noet huis met een later
Dat leer je over 4 jaar wel
Wat een lelijke zin ik typ hem overnieuwquote:
hij zal vast draakje laten lopen..quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:50 schreef Dj_Darcli het volgende:
Iedereen goed geslapen? Is koelkast al in aantocht?
Is dat zo?quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
hij zal vast draakje laten lopen..
Nee en geen ideequote:Op donderdag 24 februari 2011 09:50 schreef Dj_Darcli het volgende:
Iedereen goed geslapen? Is koelkast al in aantocht?
Waarom niet goed geslapen dan?quote:
Ik moet tot zéker 23.30 werken en het ligt echt aan de zwaarte van m'n route of ik nog fut genoeg heb om even te komen bieren.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Hoe gaat het met jingles inspreken Yvonne?
Kom jij nou ook zaterdag?
Ik ben heel erg verkoudenquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:51 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Waarom niet goed geslapen dan?
Er zijn er sowieso al veel die de trein pas de volgende ochtend terug pakkenquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik moet tot zéker 23.30 werken en het ligt echt aan de zwaarte van m'n route of ik nog fut genoeg heb om even te komen bieren.
Maar ik denk dat iedereen dan al weg is
Yvonnequote:Op donderdag 24 februari 2011 09:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik moet tot zéker 23.30 werken en het ligt echt aan de zwaarte van m'n route of ik nog fut genoeg heb om even te komen bieren.
Die is niet verdwenen!quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Trololo's automaat mag ook wel van het rooster. die is ook verdwenen
Geef je nummer aan een van ons, en vraag waar we zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neem neussprayquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben heel erg verkouden![]()
Maar dan ook zo erg dat het snot 's nachts mn neus uitliep en ik dus wakker werd ervan![]()
En wanneer kan ik je inplannen?
Mogguh!quote:
Da's tijdelijk. Die komt binnenkort weer terug.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Trololo's automaat mag ook wel van het rooster. die is ook verdwenen
Oh, mijn excuses. ik wist dat nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Da's tijdelijk. Die komt binnenkort weer terug.
Ligt eraan, was het een topic rond 12 uur vannacht?quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:53 schreef yvonne het volgende:
Heb ik nou een foto gezien van wat ONZ luisteraartjes in een vorig topig?
Van die lieve braverds?
BAKKES JIJ!!!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Geef je nummer aan een van ons, en vraag waar we zijn
Mij heb je toch wel eens gezien, de braverik die ik benquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:53 schreef yvonne het volgende:
Heb ik nou een foto gezien van wat ONZ luisteraartjes in een vorig topig?
Van die lieve braverds?
Dat weten er heel veel niet, dus bij dezequote:Op donderdag 24 februari 2011 09:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh, mijn excuses. ik wist dat niet
Zoiets? Snuf. er ook bij herrinner ik me en jijquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ligt eraan, was het een topic rond 12 uur vannacht?
Nee toch? In het echt? Of op foto?quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mij heb je toch wel eens gezien, de braverik die ik ben
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
BAKKES JIJ!!!!
Ik heb net een dm gestuurd met mn nummer naar Yvonne
Uhuquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zoiets? Snuf. er ook bij herrinner ik me en jij
Oh noes de oermoeder van FOK! kan mij stalkenquote:
Dat dus!quote:
Fotoquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee toch? In het echt? Of op foto?
Ahhh daar istie!quote:
Ja ik heb 2x de nonnenhond gepostquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zag mijn nonnenhont en een foto uit de monomuts.rar
Helemaal vroeg opgestaan voor jouw ochtendshow!quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja ik heb 2x de nonnenhond gepost
Ehh, die vat ik even niet, maar dat heb ik wel vaker bij jouquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ah, jij bent om 10 uur?
Dan is het niet toevallig
Goedzoquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ehh, die vat ik even niet, maar dat heb ik wel vaker bij jou
Ik laat deze plaat nog even spelen en dan beginnen maar.
Wat een liefdequote:Op donderdag 24 februari 2011 10:00 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Helemaal vroeg opgestaan voor jouw ochtendshow!
Wel beginnen met een lekkere begin plaat he?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee ben vrij... kan eigenlijk wel...quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat een liefde![]()
Ik zie jou over 5 minuten hier, dan doen we de show samen![]()
Of ben je weer aan het werk
Why?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja ik heb 2x de nonnenhond gepost
RENNEN!!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:02 schreef Dj_Darcli het volgende:
[..]
Nee ben vrij... kan eigenlijk wel...
Nu weet ik het niet meerquote:
True! Hahahahahahaquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:02 schreef Patje1987 het volgende:
Trouwens Yvonne, jij krijgt nog een leffe van mij. Dus je moet sowieso komen.
Dat je om 10 gaat draaienquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat iedereen in het topic blijft hangen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu weet ik het niet meer
En waarom zijn de viiews van deze topics zo laag eik?
Is toch gezellig hier.
En er moeten meer mensen gaan luisteren!
Die in mijn fobo, samen met remlofquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nu weet ik het niet meer
En waarom zijn de viiews van deze topics zo laag eik?
Is toch gezellig hier.
En er moeten meer mensen gaan luisteren!
Nou ga ik toch eerst mijn neus snuitenquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat klink je sexy zo met een snothoofd koelkast
Dat ben ik al nonstop aan het doen sinds gisteravondquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nou ga ik toch eerst mijn neus snuiten
Ja dat hoorde ik ookquote:
Doen!quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Eigenlijk moet ik nu allemaal jingles in gaan spreken, klinkt wel geil geloof ik
Neequote:
Verzoeksite ligt er nu uit omdat koelkast draait en niet Draakjequote:Op donderdag 24 februari 2011 10:08 schreef yvonne het volgende:
Request
Parse error: syntax error, unexpected '<' in C:\inetpub\wwwroot\plugins\content\DirectPHP.php(52) : eval()'d code on line 1
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verzoeksite ligt er nu uit omdat koelkast draait en niet Draakje
quote:
Ohquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verzoeksite ligt er nu uit omdat koelkast draait en niet Draakje
Gelukkig. Ik snapte hem ook al nietquote:
In het topic, dm/pm naar koelkastquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
OhEn waar dient den mensch dan zijn verzoekjes in?! Nou nou nou?!
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
In het topic, dm/pm naar koelkast
Nooit te oud om te lerenquote:
quote:
Dat moet Bart nog fixen, verzoekjens kunnen in het topic of per DMquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:08 schreef yvonne het volgende:
Request
Parse error: syntax error, unexpected '<' in C:\inetpub\wwwroot\plugins\content\DirectPHP.php(52) : eval()'d code on line 1
Q!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |