abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93237398
ik heb de laatste tijd een soort angst ontwikkelt om te gaan slapen.. ik vind het dood eng om het licht uit te doen, ben constant bang dat er inbrekers komen, ga aan allemaal nare dingen denken zodra ik mijn ogen dicht doe..bijv dat het huis afbrandt, dat ik nog een heleboel moet doen voor mijn opleiding, dat ik vrienden niet goed behandeld heb, etcetc.. heeft iemand hier ervaring mee of adviezen voor??
pi_93237731
Ontspanningsoefeningen, een uur voordat je naar bed gaat even de dag overdenken, en alleen naar bed gaan als je moe bent. (Dus niet wakker blijven liggen, maar even eruit en wat lezen)
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_93238105
ff komische film kijken op bed voor het slapen gaan.
pi_93238807
Sowieso geen flitsende beelden zoals tv en laptop kijken, dat houdt je sowieso al wakker.
pi_93239914
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 01:20 schreef sushilady het volgende:
ik heb de laatste tijd een soort angst ontwikkelt om te gaan slapen.. ik vind het dood eng om het licht uit te doen, ben constant bang dat er inbrekers komen, ga aan allemaal nare dingen denken zodra ik mijn ogen dicht doe..bijv dat het huis afbrandt, dat ik nog een heleboel moet doen voor mijn opleiding, dat ik vrienden niet goed behandeld heb, etcetc.. heeft iemand hier ervaring mee of adviezen voor??
marihuana :Y
http://nl.wikipedia.org/wiki/Marihuana
want bij medicinaal gebruik staat daar ook slaapproblemen, dus zal vast wel werken denk ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')