Gerard ipv Joannaquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:30 schreef iBenny het volgende:
Philip, Guido, Laura en Joanna in de finale

Hij is aardig in het harnas gejaagdquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:30 schreef RethXoth het volgende:
Zo win je ook geen kudo's bij Laura hoor, Alexander het riddertje

Ontzettend, Laura is de verstandigste vanavond....quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:30 schreef dieenebart het volgende:
Het is nog steeds 'gezellig', begrijp ik?

Wat een geweldig dag ditquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik denk hoe gaan ze dit allemaal samenvatten in een uitzending van uurtje.

Dat dacht ik net ook alquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik denk hoe gaan ze dit allemaal samenvatten in een uitzending van uurtje.

Je familie moet zich schamen dat jij de titel Ridder mag dragen
 Je familie moet zich schamen dat jij de titel Ridder mag dragen  

Van mij mag ze blijvenquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:30 schreef RiftNL het volgende:
Laura lol die muts is zo preuts als een non uit het klooster
ZE DANSTE OOK ZO LEUK JEZUS MINA WAT EEN SUFKUT!

Als hij doorgaat wordt ie genomineerd en hangt het ZWAARD van damocles boven zijn hoofdquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij is aardig in het harnas gejaagd

Dat is toch eigenlijk ook de leukste? In ieder geval de meeste inhoud, wat ik er zo van meekrijg.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ontzettend, Laura is de verstandigste vanavond....

De ballen dr afquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:31 schreef CocaColaLight het volgende:
Wat heb ik trouwens gemist? hoeveel hebben ze gezopen vandavond?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |