Ik was al bang dat hij vanavond 1000 Ohm mani padme hum's zou gaan zingen met die gebedsketting om zijn nek en zijn bewering dat hij zo ZEN zou zijn na zijn overmatig drugsmisbruik.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:24 schreef Coos het volgende:
Die ketting die Servio om zijn nek heeft, heeft ie als elf jarige gewonnen omdat ie binnen het uur twintig paters gepepe heeft.
Dat kan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:26 schreef Zaadschieter het volgende:
Ik wil reclameloos streams kijken
Beyond Valsche Nicht, Queen on a rampage.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:26 schreef versabommie het volgende:
En ik schakel weer naar de valsche nicht ( sorry beaver) stream!
Ik voel me ook niet aangesprokenquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:26 schreef versabommie het volgende:
En ik schakel weer naar de valsche nicht ( sorry beaver) stream!
Daar is een topic over, dat weet je nu onderhand echt welquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:26 schreef Zaadschieter het volgende:
Ik wil reclameloos streams kijken
Ja, heel erg Zen is-ie nu nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:27 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik was al bang dat hij vanavond 1000 Ohm mani padme hum's zou gaan zingen met die gebedsketting om zijn nek en zijn bewering dat hij zo ZEN zou zijn na zijn overmatig drugsmisbruik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |