Ik was al bang dat hij vanavond 1000 Ohm mani padme hum's zou gaan zingen met die gebedsketting om zijn nek en zijn bewering dat hij zo ZEN zou zijn na zijn overmatig drugsmisbruik.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:24 schreef Coos het volgende:
Die ketting die Servio om zijn nek heeft, heeft ie als elf jarige gewonnen omdat ie binnen het uur twintig paters gepepe heeft.
Dat kan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:26 schreef Zaadschieter het volgende:
Ik wil reclameloos streams kijken
Beyond Valsche Nicht, Queen on a rampage.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:26 schreef versabommie het volgende:
En ik schakel weer naar de valsche nicht ( sorry beaver) stream!
Ik voel me ook niet aangesprokenquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:26 schreef versabommie het volgende:
En ik schakel weer naar de valsche nicht ( sorry beaver) stream!
Daar is een topic over, dat weet je nu onderhand echt welquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:26 schreef Zaadschieter het volgende:
Ik wil reclameloos streams kijken
Ja, heel erg Zen is-ie nu nietquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:27 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik was al bang dat hij vanavond 1000 Ohm mani padme hum's zou gaan zingen met die gebedsketting om zijn nek en zijn bewering dat hij zo ZEN zou zijn na zijn overmatig drugsmisbruik.
en ze ligt met d'r benen wijdquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:28 schreef 0oGhosto0 het volgende:
Laura is écht de meest verstandige in het huis vanavond
Neuh, ik kan ook wel aangeven dat ik geen gesprek kan voeren als ik lazerus ben.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:28 schreef Weka het volgende:
Als je beseft dat een gesprek geen nut heeft omdat je 'strontlazerus' bent, dan ben je niet lam maar aangeschoten.
Pure poezie ditquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:28 schreef versabommie het volgende:
Alex.. krijgt mijn zwaar diepe respect.. Hij begint NU pas zijn geduld te cverliezen.. Ik had Servio al peletonsgewijs zijn tanden over zijn ruggengraat laten devalueren!
Wat een smerige tyfushond!
In zijn nadeel...quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:29 schreef marky het volgende:
Alex is ook stoer aan het doen voor Laura
Ik snap wel dat Alex effe z'n ei kwijt wilt nadat hij zo neer wordt gezet door die Servio... inclusief ouders en alles.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:29 schreef marky het volgende:
Alex is ook stoer aan het doen voor Laura
Servio heeft ook wel iets geraakt. Alex lijkt een nietsnut uit een rijke familie, daar zal-ie vaker mee om z'n oren zijn geslagen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:29 schreef NotYou het volgende:
Wow, die Alex staat het huilen echt nader dan 't lachen.
At your service, vriendquote:
Daar hadden we er 15 van moeten hebbenquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:28 schreef versabommie het volgende:
Alex.. krijgt mijn zwaar diepe respect.. Hij begint NU pas zijn geduld te cverliezen.. Ik had Servio al peletonsgewijs zijn tanden over zijn ruggengraat laten devalueren!
Wat een smerige tyfushond!
Gerard ipv Joannaquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:30 schreef iBenny het volgende:
Philip, Guido, Laura en Joanna in de finale
Hij is aardig in het harnas gejaagdquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:30 schreef RethXoth het volgende:
Zo win je ook geen kudo's bij Laura hoor, Alexander het riddertje
Ontzettend, Laura is de verstandigste vanavond....quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:30 schreef dieenebart het volgende:
Het is nog steeds 'gezellig', begrijp ik?
Wat een geweldig dag ditquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik denk hoe gaan ze dit allemaal samenvatten in een uitzending van uurtje.
Dat dacht ik net ook alquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:31 schreef liesje1979 het volgende:
Dit is de eerste keer dat ik denk hoe gaan ze dit allemaal samenvatten in een uitzending van uurtje.
Van mij mag ze blijvenquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:30 schreef RiftNL het volgende:
Laura lol die muts is zo preuts als een non uit het klooster
ZE DANSTE OOK ZO LEUK JEZUS MINA WAT EEN SUFKUT!
Als hij doorgaat wordt ie genomineerd en hangt het ZWAARD van damocles boven zijn hoofdquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:31 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hij is aardig in het harnas gejaagd
Dat is toch eigenlijk ook de leukste? In ieder geval de meeste inhoud, wat ik er zo van meekrijg.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:31 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ontzettend, Laura is de verstandigste vanavond....
De ballen dr afquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:31 schreef CocaColaLight het volgende:
Wat heb ik trouwens gemist? hoeveel hebben ze gezopen vandavond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |