Ben jij een echte Dennis?quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:36 schreef jurien het volgende:
Holyfuck... zo rustig als Alex bleef. Ik was gaan knallen daar als iemand zo'n muil opzet!
Die vind z'n Waterloo ook nog wel. Denkt dat hij nu de man in bonus is, maar er kwam geen zinnig woord uit.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:35 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat denk je dat die pisnicht nu aan het doen is
Niet om stoer te doen ofzo, maar ik had die drabber op ze bekkie geslagen. Wat een klerelijer, had dat niet van 'm verwacht. En ook Alex' ouders erbij halen, wtf...quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:36 schreef jurien het volgende:
Holyfuck... zo rustig als Alex bleef. Ik was gaan knallen daar als iemand zo'n muil opzet!
Dat niet, maar ik vind dat het zeker wat over Servio als persoon zegt.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:34 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Lol alsof dronken mensen ALTIJD de waarheid spreken dikke bullshit
Anabole hequote:Op donderdag 24 februari 2011 01:36 schreef jurien het volgende:
Servio is ook goed bezig op upc.quote:
Ik wil ook eens in zo'n huis.. ik denk dat er 13 Riagg patienten bijkomenquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:36 schreef jurien het volgende:
Was mooie tv maar dit heeft Servio zeker stemmen gekost.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:35 schreef RiftNL het volgende:
Alex gaat volgende week eruit, Servio heeft namelijk 70-80% van de groep voor zich DAAAAG KAKKER!
En hij heeft gelijk, alex is niets meer dan een kakker, verwent idd dat zei ik vorige week al en uit de hoogte dus exit plsquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat niet, maar ik vind dat het zeker wat over Servio als persoon zegt.
Absoluut.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:37 schreef jurien het volgende:
[..]
Was mooie tv maar dit heeft Servio zeker stemmen gekost.
Komt er weer een streamprogje net als bij BB?quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:35 schreef 0oGhosto0 het volgende:
[..]
Ik heb dat wat onderin staat in mijn hostfile gezet, maar heb toch reclames, waar kan dat aan liggen?
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:37 schreef jurien het volgende:
[..]
Was mooie tv maar dit heeft Servio zeker stemmen gekost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |