Lol alsof dronken mensen ALTIJD de waarheid spreken dikke bullshitquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:33 schreef -Strawberry- het volgende:
Alex had het gesprek gewoon niet moeten aangaan en moeten zeggen: 'je bent dronken, ik ga dit niet nu doen.' Maar ik snap wel waarom hij dat niet doet. Dit was toch een inkijkje in Servio's ware aard.
http://www.spixtv.nlquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:34 schreef Zaadschieter het volgende:
Hoe zet je die reclame uit in je host
Inderdaad, zo sterk hij net was, blijft nu ook weinig meer van over.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:34 schreef 08gnoT. het volgende:
Oke, nu begint Alex wel erg z;'n gal te spuien
SMS nu 'zwaard los' naar 5353quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:32 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
Als hij doorgaat wordt ie genomineerd en hangt het ZWAARD van damocles boven zijn hoofd
Hij kan niet meer ophouden inderdaad.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:34 schreef 08gnoT. het volgende:
Oke, nu begint Alex wel erg z;'n gal te spuien
Awhhhhquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:34 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Tja, Alex weet gewoon niet wat ie aan moet, hij moet straks naast hem liggen en heeft ff niemand anders om tegen te praten dan Laura..
Ik heb dat wat onderin staat in mijn hostfile gezet, maar heb toch reclames, waar kan dat aan liggen?quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:34 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.spixtv.nl
Daar staat het uitgelegd (onderin)
Gelukkig kan Laura niet nog meer boring worden..quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Alex, you bore the girl to death
in c:windows:system32:drivers:etc staat een bestande hosts, deze openen in kladblok. Daar de regel toevoegen onderaan:quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:34 schreef Zaadschieter het volgende:
Hoe zet je die reclame uit in je host
met je eensquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:32 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Dat is toch eigenlijk ook de leukste? In ieder geval de meeste inhoud, wat ik er zo van meekrijg.
Wat denk je dat die pisnicht nu aan het doen isquote:Op donderdag 24 februari 2011 01:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Alex zoekt gelijk overal steun, hij voelt zich niet sterk staan
Mietje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |