abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93237357
Ik ken nu dus een meid al zo'n week en ben bij haar blijven slapen vanaf donderdag tot aan gisteren. We zijn bijna elke dag uit geweest en elke dag alcohol gedronken. Ik wist al dat ik vroeger weleens wat zei in mijn slaap zo als dat ik misschien 1 zin zei maar het begint nu dus echt apart te worden.

Ze heeft al vaker hele gesprekken gevoerd met me terwijl ik er de volgende ochtend niks meer van wist. donderdagnacht toen vroeg ze of ik nog wakker was en dan riep ik ineens: "HOU JE BEK EN LAAT ME MET RUST!" en gisteren heb ik haar zelfs geslagen. We lagen op bed en ik sliep dus al en zou iets hebben gezegd over figuurtjes. En toen vroeg ze: "Wat voor figuurtjes dan?" En toen sloeg ik haar in het gezicht.

Ik wist zelf niet eens hoe erg het was eigenlijk, maar ik dacht dat het misschien beter was om thuis te slapen nu om wat beter te slapen aangezien we de afgelopen dagen continu hebben gedronken.
Ik heb dus gegoogled naar parasomnie en er staat: "Vaste rituelen en ontspanningsoefeningen kunnen het praten in je slaap tot een minimum beperken" Maar het zou ook nog erger kunnen worden denk ik...

Iemand die hier zelf ook ervaring mee heeft en wat tips heeft? Het is ook ineens de laatste week begonnen denk ik.

[ Bericht 2% gewijzigd door Rijstkoker op 24-02-2011 01:25:00 ]
rice rice baby tututututedudududum
  donderdag 24 februari 2011 @ 01:31:24 #2
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_93237843
Minder alcohol drinken misschien :')

Lijkt me duidelijk.
pi_93237938
Toch best leip dat ik 's nachts ineens zo agressief kan worden. Iets onderbewust dat zich zo uit.
En alcohol zorgde hiervoor niet voor dit soort dingen maar misschien omdat ik het een paar dagen achter elkaar dronk. Toch wel lang geslapen.
pi_93238081
Ik praat ook wel eens onzin in mijn slaap. Best irritant om er geen controle over te hebben.

Ik droom regelmatig dat ik seks heb met iedereen en ik ben vooral bang dat ik daarover ga praten maar dat heb ik gelukkig nog niet ter sprake gebracht. Klappen uitdelen is voor de vrouw echter ook geen feest.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_93238264
TS werd vroeger misbruikt en mishandeld nu vrouwen in zijn slaap. :')
Hala Madrid!!!!!!!!!
pi_93238265
Een ex van mij uit 2007 nog, heb ik ook 2 keer geslagen terwijl ik droomde dat ik aan het knokken was. Daarna is het echt al lang niet meer gebeurd en het rare is dus dat ik gewoon gesprekken met deze huidige meid heb gehad waarbij je dus echt moet luisteren om antwoord te geven.
Het is niet alleen irritant maar ik schrik er ook gewoon van, stel nou dat je iemand vermoord terwijl je slaapt. Ze kreeg mij ook niet uit mijn slaap, nadat ik klaar was met praten draaide ik me gewoon om en ging weer verder slapen.
pi_93238323
Misschien is het wel gewoon het beste als ik ermee naar de dokter ga.
pi_93246413
Daar heb ik af en toe ook last van. Maar dan vooral wanneer ik in een onbekende omgeving slaap. Op vakantie schijnt het altijd heel erg te zijn.
Ik heb ook een keer een vriendin waar ik mee sliep letterlijk het bed uit getrapt. Toen werd ik wakker en lag ze op de grond te slapen.
En toen we op eindreis waren, droomde ik dat ik in de metro in slaap gevallen was en pas weer wakker werd toen het donker was en mijn hele klas weg was. Ik raakte toen helemaal in paniek omdat ik de metro niet uit kon. En blijkbaar heb ik toen ook in het donker van de ene muur naar de andere zitten rennen, in de kamer. Dat was eigenlijk wel een beetje voor schut.
En ik ben inderdaad ook in staat hele conversaties te voeren.
Of ik er nu nog last van heb weet ik eigenlijk niet. Maar ik denk wel dat het helpt ontspannen te zijn, voordat je gaat slapen. De dag doornemen, je hoofd leegmaken. Want ik heb het idee dat het bij mij vaak met stress te maken heeft.
pi_93246784
Ik praat al jaren in mijn slaap, Niet regelmatig maar het gebeurt vooral als ik een hele drukke dag of periode heb gehad, De 1e keer dat mijn vriend mij hoorde praten heeft hij ook hele gesprekken met mij gevoerd, en dan ben ik prima in staat om gewoon te antwoorden, maar als ik wakker wordt weet ik van niks meer! Vroeger had ik ook hele levendige dromen en deed ik soms aan slaapwandelen, Ik kan mij van verhalen herinneren dat ik ooit heel boos mijn bed uitkwam met een verhaal over een supersoaker en dat ie was afgepakt (ik was nog jong) Toen ben ik terug naar bed gestuurd met de boodschap dat ik moest zeggend dat ik dat niet leuk vond en dat ik hem terug wilde, Dus in zekere zin is het ook nog te sturen!

Oplossingen weet ik niet, maar ik ondervind er zelf ook niet zoveel last van, En buiten dat ik s'nachts nog wel eens ineens het grote licht aan kan doen waardoor vriendlief rechtovereind schiet heeft de omgeving er niet zoveel last van!
S. 2014
J. 2016
pi_93247108
Haha dat doet me denken aan een ervaring toen een vriendinnetjen vroeger kwam logeren bij mij. Bij haar was het gewoon absurd. Ze liep rond als een paard in mijn kamer, verscheurde mijn donald ducks en was naar de keuken gelopen om vervolgens een fles cola achterover te gooien. (Hierdoor werd ze natuurlijk onmiddelijk wakker.)

Lijkt me erg lastig als je ook daadwerkelijk aggresief word in je slaap.
pi_93247520
Ik schijn ook weleens in mijn slaap te praten, hoewel het meer mompelen is...want er is weinig van te verstaan :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')