Alpha's en beta's worden overal direct herkend, IRL en online. Dat is een kwestie avan houding. Mannen worden DIRECT in het hokje alpha ofwel beta geplaatst in het echte leven, nog voor er zelfs maar een woord gewisseld is.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:04 schreef Techno het volgende:
[..]
I beg to differ, ze heeft wel degelijk een punt. Ik ben rijk noch beroemd maar toch krijg ik meer dan genoeg aanbod van vrouwelijk schoon. En niet alleen IRL, maar ook online zoals hier op Fok.
ah, de gamma male:quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:38 schreef Seven. het volgende:
[..]
Niet voor vrouwen zoals ikzelf en mevrouwtje. Ik heb die man nog nooit leren kennen. Het is of teveel van het ene, of teveel van het andere. Maar de juiste balans bestaat niet. En dat is ook logisch. Een man is alpha of beta. Wij zoeken een beta alpha. Geen alpha beta trouwens, ik denk dat ook mevrouwtje ook wel weet dat dat een utopie is.
http://socialpathology.blogspot.com/2010/03/gamma-man.htmlquote:The ideal is the Gamma Male. Not often talked about, but they are out there. Usually a Gamma is an Alpha Male that grew up and toned down the antics slightly and started being socially conscious and more of a team player. Or they started as a Beta Male that grew a pair and started bumping back on the rest of the world rather than just taking it lying down. Either way works as a route. Like Jean-Luc Picard, Gammas use diplomacy but when required to they will respond with adept force. Mostly they are consciously aware of both their own natures, and the needs of women. They adjust on the fly to the situation, sometimes hard, sometimes soft. Gammas are the true ideal, but I think the Alpha and Beta terms are so ingrained, that it is simply easier to broken record the idea that if youre too Alpha the solution is to add Beta, and if youre too Beta the solution is to add Alpha. You already know what your weak area is. Work on that for easy gains.
Hahahaha maar hoe kan je nou oordelen terwijl je die persoon nog nooit hebt gesproken? Ik google wel even wat alpha en beta is, maar hoezo zeg je steeds mevrouwtje?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:41 schreef Seven. het volgende:
[..]
Alpha's en beta's worden overal direct herkend, IRL en online. Dat is een kwestie avan houding. Mannen worden DIRECT in het hokje alpha ofwel beta geplaatst in het echte leven, nog voor er zelfs maar een woord gewisseld is.
Ik kan een kroeg inlopen en door simpelweg een minuutje rond te kijken, kan ik je gelijk vertellen welke van de mannen alpha zijn. Noem het vrouwelijke intuïtie of zo.
Ik ben net zo oud als mevrouw_voor_jou. Alleen ik noem haar mevrouwtje, want ze is ook een mevrouwtje. Zowel meisje als vrouw, of zoiets. Mevrouwtje dus.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:39 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Mevrouwtje?? Maar hoe oud ben jij eigenlijk? En wat is een alpha beta utopie..
Mevrouw_voor_jou. En die kan je eigenlijk ook wel zien als man. Hoe iemand loopt, hoe hij kijkt, hoe hij praat, enz. Je weet toch meteen in de klas wie de nerds zijn, we de populaire mensen, wie de stoere mensen, enz?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:45 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Hahahaha maar hoe kan je nou oordelen terwijl je die persoon nog nooit hebt gesproken? Ik google wel even wat alpha en beta is, maar hoezo zeg je steeds mevrouwtje?
Die ja!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:42 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
ah, de gamma male:
[..]
http://socialpathology.blogspot.com/2010/03/gamma-man.html
Er zijn wel heel veel van hun, hoor. Maar ze zitten waarschijnlijk niet op datingsites en zijn wat kieskeuriger in de vrouwen die ze daten.
Ze bestaan, maar om die top man te krijgen moet je ook top vrouw zijn (qua karakter en uiterlijk enzo).quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ben net zo oud als mevrouw_voor_jou. Alleen ik noem haar mevrouwtje, want ze is ook een mevrouwtje. Zowel meisje als vrouw, of zoiets. Mevrouwtje dus.
Een alpha man die tevens beta trekjes heeft. Dat bestaat gewoon niet. Zelfs al lijken er beta trekjes te zijn in de alpha man, dan nóg is dat niet zo omdat wij nu eenmaal een zwak hebben voor alpha's en ook heel graag willen geloven in het goede (beta) van deze man.
Dat zou weer geïnterpreteerd kunnen worden alsof alpha's geen goede eigenschappen zouden hebben. Wat mevrouwtje en ik willen is
-humor: alpha
-uiterlijk: alpha
-assertiviteit: alpha
-kledingstijl: alpha
-zorgzaamheid: beta
-trouwheid: ook eerder beta maar beetje grijs gebied
-aandacht voor de behoeften van een ander: beta
-onvoorwaardelijke steun: absoluut beta (alpha steunt zichzelf onvoorwaardelijk en eist dat ook van zijn partner)
Maar dit alles is nogal zwart/wit gesteld.
Juist.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:46 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Mevrouw_voor_jou. En die kan je eigenlijk ook wel zien als man. Hoe iemand loopt, hoe hij kijkt, hoe hij praat, enz. Je weet toch meteen in de klas wie de nerds zijn, we de populaire mensen, wie de stoere mensen, enz?
Die kan je beter niet in de kroeg opzoeken.quote:
Ik had er laatst 1 gevonden maar die is nu weer samen met zijn ex dus.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:47 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ze bestaan, maar om die top man te krijgen moet je ook top vrouw zijn (qua karakter en uiterlijk enzo).
Nee, maar het soort humor waar vrouwen écht om moeten lachen is wel alpha.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:50 schreef Dizorn het volgende:
Is humor alfa? Dat is wel nieuwDe rest is oude koek enzo.
Het kut van die mannen is dat ze zelf veel hebben meegemaakt en ze goed weten wanneer iemand goed voor hun en slecht voor hun is. Ze zijn heel zelf-bewust enzo en je kan hun niet overwinnen door alleen mooi te zijn en hun te neuken. Ze zijn immers niet op zoek naar de ego-boost van een mooie meisje neuken, omdat ze al zo zelfverzekerd zijn dat ze die ego boosts niet nodig hebben. Dus ze zoeken diepgang en kijken ook meteen welke vrouwen net zo zorgzaam voor hun kan zijn als hij voor haar.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik had er laatst 1 gevonden maar die is nu weer samen met zijn ex dus.
Helaas is niet elke mens gelijk. Gelukkig is elke mens wel gelijkwaardig.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:51 schreef iwannabehigh het volgende:
Nu ik er zo goed over na denk.. Alpha, beta.. een mens is toch gewoon hoe die is..
Ja, er bestaat een soort universele humor die op elke vrouw werkt. En je zult zien dat in de praktijk de meeste mannen ook slap liggen om die humor.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:53 schreef Dizorn het volgende:
Goed nagedacht dan
En bestaat er een soort humor waar elke VROUW om moet lachen enzo? Vind het maar een gammel punt. Je had humor er beter uit kunnen laten denk ik zelf, maarja, mierenneuken enzo.
Ben jij helemaal Nederlands?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:54 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Helaas is niet elke mens gelijk. Gelukkig is elke mens wel gelijkwaardig.
Val jij wel op mannen?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja, er bestaat een soort universele humor die op elke vrouw werkt. En je zult zien dat in de praktijk de meeste mannen ook slap liggen om die humor.
Nee. Ik ben Antilliaans. En een neger. Hoezo?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:56 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ben jij helemaal Nederlands?
[..]
Val jij wel op mannen?
Haha je bent gewoon 100% antilliaans? Zomaarquote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:58 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee. Ik ben Antilliaans. En een neger. Hoezo?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ben net zo oud als mevrouw_voor_jou. Alleen ik noem haar mevrouwtje, want ze is ook een mevrouwtje. Zowel meisje als vrouw, of zoiets. Mevrouwtje dus.
Een alpha man die tevens beta trekjes heeft. Dat bestaat gewoon niet. Zelfs al lijken er beta trekjes te zijn in de alpha man, dan nóg is dat niet zo omdat wij nu eenmaal een zwak hebben voor alpha's en ook heel graag willen geloven in het goede (beta) van deze man.
Dat zou weer geïnterpreteerd kunnen worden alsof alpha's geen goede eigenschappen zouden hebben. Wat mevrouwtje en ik willen is
-humor: alpha
-uiterlijk: alpha
-assertiviteit: alpha
-kledingstijl: alpha
-zorgzaamheid: beta
-trouwheid: ook eerder beta maar beetje grijs gebied
-aandacht voor de behoeften van een ander: beta
-onvoorwaardelijke steun: absoluut beta (alpha steunt zichzelf onvoorwaardelijk en eist dat ook van zijn partner)
Maar dit alles is nogal zwart/wit gesteld.
Ja, heel mijn leven daar gewoont enzo. Op mijn 18de hier gekomen in 2006, weer terug gegaan en in 2009 teruggekomen om door te studeren.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:58 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Haha je bent gewoon 100% antilliaans? Zomaar
Ik vind zowel mannen als vrouwen seksueel aantrekkelijk, mijn oog gaat ongeveer evenveel naar de beide uit. Maar met mannen heb ik wel eerder een emotionele klik (zowel op relationeel gebied als vriendschappelijk).quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:56 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ben jij helemaal Nederlands?
[..]
Val jij wel op mannen?
Helaas ben jij niet datewaardig.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 01:59 schreef Godshand het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Echt jij denkt er net als Mevrouw_vj teveel over na. Dit slaat echt alles.
Echt Seven, ik vond je datewaardig maar dit slaat echt alles.
Plz, go fuck yourself, once and forever zolang je dit blijft denken. Tuurlijk, de indelingen zijn grofweg handig, maar je moet zeker kijken naar de individuele nuances, en het is echt zo dat niemand 100% alpha of beta, gamma, epsilon is.
Ik prik bijvoorbeeld zo door Kasta heen, het is eigenlijk een schat die man. Maar niemand die dat door heeft door zijn verbale begaafdheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |