abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93287314
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:42 schreef Godshand het volgende:
Je hebt van die gasten waar vrouwen online zeggen: jezus ziet er niet leuk genoeg uit (ook geen Quasimodo natuurlijk, gewoon te doorsnee), die stuur ik geen bericht..
Maar in de kroeg trekken deze types de aandacht van vrouwen door hun verbale skills. Dan denken ze eerst: hmm niet helemaal mijn type, maar wel slim/uitdagend/direkt/dominant etc..
een echte koning heeft dat laatste dus helemaal niet nodig. een echte koning, daar worden vrouwen gewoon spontaan nat van. gewoon de looks alleen al.
pi_93287363
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:45 schreef Dizorn het volgende:
Een echte koning krijgt het niet aanwaaien omdat ze toch altijd iets van 'm moeten hebben. En als ie niet echt interessant is dan moet 'ie maar geld of status hebben. Dat werkt natuurlijk wel, maar dan is het wel de vraag wat je ervoor krijgt.
nog een die het niet snapt
pi_93287371
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:52 schreef Regnat_Populus het volgende:
een echte koning heeft dat laatste dus helemaal niet nodig. een echte koning, daar worden vrouwen gewoon spontaan nat van. gewoon de looks alleen al.
Zoiets...
pi_93287398
quote:
6s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:53 schreef -Engel- het volgende:

[..]

Zoiets...
grappige is dat die mannen het beter denken te weten dan ons vrouwen
pi_93287545
quote:
Een echte koning krijgt het niet aanwaaien omdat ze toch altijd iets van 'm moeten hebben. En als ie niet echt interessant is dan moet 'ie maar geld of status hebben. Dat werkt natuurlijk wel, maar dan is het wel de vraag wat je ervoor krijgt.
punt 1 is dat uiterlijk nog altijd het eerste is waar ze op reageren...

ik ben eens even wezen meekijken bij goede vriendinnen hoe die profieltjes beoordeelden of foto's beoordeelden op paiq. Onderstaand voorbeeld is een kennis die RP afspeurt.

"Hmm, grappig profiel, maar wat een arrogante en dikke kop"
"Hmm geen tekst, maar wat een lekker ding. Ik stuur hem een hartje!" "Geen bericht? (ik)" "Nee, laat hem maar wat moeite doen!"
"Hmm, leuke tekst, maar wat een magere lat zeg. En hij kijkt ook zo sullig. Hmm aardig profiel maar hij zoekt vrouw die voor hem kookt. Next, wat hebben we hier? Wow, dat is pas een man. Haha, 'ik zoek een vrouw die van een klootzak houdt hahaha!' Effe kort berichtje sturen *tiktik* 'Ik hou alleen van een lieve klootzak.' Zo genoeg bekeken voor vandaag, gaan we nog wat doen Godshand?"
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_93287626
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:57 schreef Godshand het volgende:

[..]

ik ben eens even wezen meekijken bij goede vriendinnen hoe die profieltjes beoordeelden of foto's beoordeelden op paiq. Onderstaand voorbeeld is een kennis die RP afspeurt.

"Hmm geen tekst, maar wat een lekker ding. Ik stuur hem een hartje!" "Geen bericht? (ik)" "Nee, laat hem maar wat moeite doen!"
"Hmm, leuke tekst, maar wat een magere lat zeg. En hij kijkt ook zo sullig. Hmm aardig profiel maar hij zoekt vrouw die voor hem kookt. Next, wat hebben we hier? Wow, dat is pas een man. Haha, 'ik zoek een vrouw die van een klootzak houdt hahaha!' Effe kort berichtje sturen *tiktik* 'Ik hou alleen van een lieve klootzak.' Zo genoeg bekeken voor vandaag, gaan we nog wat doen Godshand?"
thank you for proving my point
pi_93287945
quote:
I beg to differ, ze heeft wel degelijk een punt. Ik ben rijk noch beroemd maar toch krijg ik meer dan genoeg aanbod van vrouwelijk schoon. En niet alleen IRL, maar ook online zoals hier op Fok.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 00:14:40 #258
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_93288537
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 23:57 schreef Godshand het volgende:

[..]

Geen wonder dat ze via een datingsite een vriendje moet zoeken. Niet dat ik wil zeggen dat het een slecht is om via een datingsite te zoeken. Maar zulke vrouwen blijven de meeste mannen niet verliefd op, dus haar moet je toch niet hebben.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_93288748
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:14 schreef Keep_Walking het volgende:
Geen wonder dat ze via een datingsite een vriendje moet zoeken. Niet dat ik wil zeggen dat het een slecht is om via een datingsite te zoeken. Maar zulke vrouwen blijven de meeste mannen niet verliefd op, dus haar moet je toch niet hebben.
dat laatste, waarom denk je dat dan?
pi_93288859
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:14 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik zet het nu wel heel stereotype neer he, zo is het ongeveer met verschillende meiden gegaan. Ieder op haar persoonlijke manier..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 00:27:58 #261
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_93289280
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:18 schreef Regnat_Populus het volgende:

[..]

dat laatste, waarom denk je dat dan?
Behalve de oppervlakkigheid? Mensen met zo'n mentaliteit kan je niet echt een band mee vormen, niet langdurig. Het kan gezellig en grappig zijn om met zo iemand te praten, en als ze mooi en lief uitziet kunnen die vlinders wel ontstaan op eerste gezicht. Maar iemand die alleen oppervlakkig denkt en geen diepgang zoekt, op een gegeven moment wordt je het zat. In het begin is het leuk om een mooi vrouw te hebben, maar na drie maanden merken alleen je vrienden dat je een mooi vrouw hebt.

Maar dat gevoel ken je toch ook wel als vrouw? Je komt een mooi man tegen en je bent geinteresseerd, maar zodra je merkt dat hij oppervlakkig is, dan weet je van zelf dat het niet lang gaat duren?

Wat denk jij wanneer je mensen hier zien schrijven "een echte koning doet niks en de vrouwen komen op hem aanwaaien"?

[ Bericht 5% gewijzigd door Keep_Walking op 25-02-2011 00:34:09 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_93289790
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:27 schreef Keep_Walking het volgende:
Behalve de oppervlakkigheid? Mensen met zo'n mentaliteit kan je niet echt een band mee vormen, niet langdurig. Het kan gezellig en grappig zijn om met zo iemand te praten, en als ze mooi en lief uitziet kunnen die vlinders wel ontstaan op eerste gezicht. Maar iemand die alleen oppervlakkig denkt en geen diepgang zoekt, op een gegeven moment wordt je het zat. In het begin is het leuk om een mooi vrouw te hebben, maar na drie maanden merken alleen je vrienden dat je een mooi vrouw hebt.

Maar dat gevoel ken je toch ook wel als vrouw? Je komt een mooi man tegen en je bent geinteresseerd, maar zodra je merkt dat hij oppervlakkig is, dan weet je van zelf dat het niet lang gaat duren?

Wat denk jij wanneer je mensen hier zien schrijven "een echte koning doet niks en de vrouwen komen op hem aanwaaien"?
Waarom denk je dat mooie(re) mensen oppervlakkig zijn? Dat lijkt me kortzichtig, een vooroordeel. En met dat laatste heeft ze mijns inziens wel gelijk, maar als je dat niet weet dan ben je blijkbaar niet aantrekkelijk genoeg.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 00:40:55 #263
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_93289964
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:37 schreef Techno het volgende:

[..]

Waarom denk je dat mooie(re) mensen oppervlakkig zijn? Dat lijkt me kortzichtig, een vooroordeel. En met dat laatste heeft ze mijns inziens wel gelijk, maar als je dat niet weet dan ben je blijkbaar niet aantrekkelijk genoeg.
Waar heb je het over, man? Waar heb ik gezegd dat mooie mensen oppervlakkig zijn?
  vrijdag 25 februari 2011 @ 00:58:51 #264
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_93290725
Aangezien ik zelf een koning ben kan ik hier ook prima een mening over vormen. Zal morgen reageren in de baas z'n tijd, nu slapen.
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 25 februari 2011 @ 01:05:25 #265
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_93290961
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:58 schreef Silenus het volgende:
Aangezien ik zelf een koning ben kan ik hier ook prima een mening over vormen. Zal morgen reageren in de baas z'n tijd, nu slapen.
Kijk, als je koning bent, hoef je dat echt niet te zeggen. Dat weten mensen gewoon. De eckte eckte bazen zien mensen wel van verre af. Niet dat ik zeg dat je geen baas bent IRL, kan wel, maar hoe minder je vertelt hoe groot een baas je bent, hoe sneller mensen zullen denken dat je baas boven baas bent. En het heeft weinig te maken met hoeveel chicks ze regelen.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 01:16:57 #266
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93291379
quote:
5s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:24 schreef Godshand het volgende:

[..]

Waarom wil je iemand die zo op jezelf lijkt? Als je jezelf wilt, zoen dan je spiegelbeeld eh?
Gevalletje narcisme?
Geen narcisme. Opposites don't attract in mijn geval. Been there, done that, got the weddingdress but never got the ring. Geen grapje.

quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:32 schreef -Engel- het volgende:

[..]

:?

Edit: Seven. mocht je het bot opvatten... zo was het niet bedoeld... het was echt slechts een vraag :)
Ik was niet beledigd hoor :) . En hoe je dat leert.. ik weet het niet. Ik ben in het echte leven een warm lief persoon, al heb ik wel een sterke mening die ik ruimschoots ventileer. En soms komt dat bitchy over. Het punt is wel dat je vrij direct moet zijn, en niet veel waarde moet hechten aan andermans gevoelens en meningen.

Ik heb mezelf ooit eens afgevraagd: wiens mening doet er nu echt toe voor mij? Dat waren eigenlijk hooguit 15 mensen (5 familieleden, een stuk of 6 vrienden, directe collega's wil ik een warme band mee hebben en leidinggevenden die je problemen kunnen bezorgen moet je ook minstens goed mee om kunnen gaan). Als je simpelweg niet geeft om de mening van honderden anderen die je tegenkomt in het leven, dan is het véél makkelijker om te zeggen wat je echt denkt omdat je niet meer bang bent voor de gevolgen van je uitspraken. Al de rest kan mij simpelweg niets maken, omdat ze niet eens dichtbij komen. Ik noteer mentaal hun meningen als ik me er al bewust van ben, zodat ik eventuele backstabbers een stapje voor kan zijn. Mensen hebben het volste recht om mij niet te mogen. En wat blijkt: sinds ik volgens die overtuiging leef, is mijn populariteit alleen maar gestegen. Wat doet het er toe of die en die roddels over je verspreiden omdat ze mij niet echt mogen? Zolang die 15 mensen maar van mij houden of om mij geven, en dat doen ze. Onvoorwaardelijk.
Resistance is futile.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 01:22:21 #267
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93291610
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:58 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:

[..]

Zo herkenbaar!
Maar ik wou wel dat het anders was, dat ik wat meer op zorgzame mannen viel want ik mis dat wel enorm in mijn relaties. Dat de ander ook een beetje voor mij zorgt ipv ik alleen voor hem.
Voor ons type is er geen tussenweg, lijkt het wel. Irritant is dat. Ofwel het zijn enorme kasta's die proberen je te overheersen omdat ze zich anders te bedreigd voelen. Ofwel het zijn GlenSpeys die véél te naïef zijn, de leugentjes en trucjes niet doorhebben, niet assertief genoeg zijn en steeds ruimte laten om de grenzen te overschrijden.
Resistance is futile.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 01:24:47 #268
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_93291727
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:22 schreef Seven. het volgende:

[..]

Voor ons type is er geen tussenweg, lijkt het wel. Irritant is dat. Ofwel het zijn enorme kasta's die proberen je te overheersen omdat ze zich anders te bedreigd voelen. Ofwel het zijn GlenSpeys die véél te naïef zijn, de leugentjes en trucjes niet doorhebben, niet assertief genoeg zijn en steeds ruimte laten om de grenzen te overschrijden.
Maar bestaat die tussenweg echt niet? Ik ken best veel gasten die EN zorgzaam/lief zijn EN sterk/levenswijs/enz zijn.
pi_93291811
Seven je moet niet zo arrogant doen, ik heb nu verschillende posts van je gelezen je laat echt zien hoe tof je jezelf wel niet vindt. En je zeikt andere mensen af, op uiterlijk en innerlijk (ook je reactie naar mij toe) maar écht, beoordeel eerst jezelf op innerlijk (plus uiterlijk) op een realistische manier en WORK ON IT (innerlijk vooral!).. en ga dan pas over anderen praten en oordelen.
pi_93291897
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:24 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Maar bestaat die tussenweg echt niet? Ik ken best veel gasten die EN zorgzaam/lief zijn EN sterk/levenswijs/enz zijn.
Tuurlijk zijn die personen er, het is erg kortzichtig om te zeggen van niet..
  vrijdag 25 februari 2011 @ 01:33:55 #271
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_93292070
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:29 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ik weet dat ze bestaan, man. Ik probeer gewoon een discussie uit te lokken.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 01:35:56 #272
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93292151
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:27 schreef iwannabehigh het volgende:
Seven je moet niet zo arrogant doen, ik heb nu verschillende posts van je gelezen je laat echt zien hoe tof je jezelf wel niet vindt. En je zeikt andere mensen af, op uiterlijk en innerlijk (ook je reactie naar mij toe) maar écht, beoordeel eerst jezelf op innerlijk (plus uiterlijk) op een realistische manier en WORK ON IT (innerlijk vooral!).. en ga dan pas over anderen praten en oordelen.
:'(
Resistance is futile.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 01:38:11 #273
277627 Seven.
We are Borg.
pi_93292238
quote:
15s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:29 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Niet voor vrouwen zoals ikzelf en mevrouwtje. Ik heb die man nog nooit leren kennen. Het is of teveel van het ene, of teveel van het andere. Maar de juiste balans bestaat niet. En dat is ook logisch. Een man is alpha of beta. Wij zoeken een beta alpha. Geen alpha beta trouwens, ik denk dat ook mevrouwtje ook wel weet dat dat een utopie is.
Resistance is futile.
pi_93292298
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:40 schreef Keep_Walking het volgende:
Waar heb je het over, man? Waar heb ik gezegd dat mooie mensen oppervlakkig zijn?
Is je kortetermijngeheugen niet zo goed meer?
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:27 schreef Keep_Walking het volgende:
Behalve de oppervlakkigheid?
pi_93292309
quote:
7s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:38 schreef Seven. het volgende:

[..]

Niet voor vrouwen zoals ikzelf en mevrouwtje. Ik heb die man nog nooit leren kennen. Het is of teveel van het ene, of teveel van het andere. Maar de juiste balans bestaat niet. En dat is ook logisch. Een man is alpha of beta. Wij zoeken een beta alpha. Geen alpha beta trouwens, ik denk dat ook mevrouwtje ook wel weet dat dat een utopie is.
Mevrouwtje?? Maar hoe oud ben jij eigenlijk? En wat is een alpha beta utopie..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')