Mister heeft mijn fb ontdekt. En ik nu ook.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:13 schreef Dizorn het volgende:
Gaan jullie toch lekker flirten hier in dit topic inplaats van op die sites. Hebben wij ook weer wat te zien
Dat gevoel van een niet-orgineel bericht heb ik ook altijd maar als je een vrouw,die iets verder kijkt als alleen het uiterlijk, een bericht stuurt krijg je meestal wel een bericht terug.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:06 schreef Dizorn het volgende:
Ben altijd bang dat als ik een bericht stuur naar iemand waarmee ik eigenlijk geen gezamelijke hobbies heb of iets, dat ik gewoon de 100e ben die ongeveer een zelfde soort bericht stuurt. Schiet ook niet opMaar eckte hosselkoningen hebben daar natuurlijk geen last van.
Lijkt me wel toch?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:16 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Dat gevoel van een niet-orgineel bericht heb ik ook altijd maar als je een vrouw,die iets verder kijkt als alleen het uiterlijk, een bericht stuurt krijg je meestal wel een bericht terug.
Weert, ken je dat?quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:13 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Waar woon jij dan? En dan kom je mijn profiel wel tegen denk ik zo.
Valt toch tegen hoor.quote:
Als ik hoor hoeveel berichten vrouwen krijgen dan denk ik dat je inderdaad de 100ste bentquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:06 schreef Dizorn het volgende:
Ben altijd bang dat als ik een bericht stuur naar iemand waarmee ik eigenlijk geen gezamelijke hobbies heb of iets, dat ik gewoon de 100e ben die ongeveer een zelfde soort bericht stuurt. Schiet ook niet opMaar eckte hosselkoningen hebben daar natuurlijk geen last van.
Jep. Ben 27.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:28 schreef Held_op_Sokken het volgende:
[..]
Als ik hoor hoeveel berichten vrouwen krijgen dan denk ik dat je inderdaad de 100ste bentDat is ook wel iets waar ik tegen aanloop denk ik. Ik stuur niet zo heel vaak reacties en als ik dat doe dan probeer ik er iets moois van te maken. Het ligt niet in mijn aard om maar in het wilde weg te gaan schieten in de hoop dat ik iets raak. En dat niet iedereen mij een reactie terugstuurt is op zich natuurlijk ook niet zo gek. IRL heb je alleen het voordeel dat je haar reactie ziet op het moment dat je boodschap aankomt. Die luxe heb je niet via een datingsite.
Ik denk echter dat mijn gevoel voor humor en woordkeuze irl veel beter tot zijn recht komt. Opmerkingen die andere mensen doen (glim)lachen doen het in geschreven vorm een stuk minder goed.
Is mevrouw_voor_jouw overigens 27?
Dat was dan wel een goede wilde gok!quote:
Welterusten.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:36 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Ik had t al eens gepost hier
Maar t is bedtijd voor mij.
Truste allemaal!
Mooie leeftijdquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:32 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Jep. Ben 27.
En niet iedereen is zo fatsoenlijk om te antwoorden. En niet overal krijgen vrouwen veel reacties, t is maar net welke site je uitzoekt.
een echte koning hoeft niet te hosselen, die krijgt het gewoon aangewaaid ongeacht dat irl of online isquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:24 schreef Godshand het volgende:
Hosselkoningen bij online dating zien er op 1 zeer goed uit (kastanova/silenus) en punt 2 pas goed gebekt..
Hosselkoningen IRL kunnen het meer van hun verbale skills/sociale positie hebben
Alleen een net niet gecastreerde eunuch kan dat waar maken. Zolang je wat beneden heb hangen ben je voor vrouwen een gelijkwaardig gevaar.quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:19 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
een echte koning hoeft niet te hosselen, die krijgt het gewoon aangewaaid ongeacht dat irl of online is
wat een onzin manquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:24 schreef picardmike het volgende:
[..]
Alleen een net niet gecastreerde eunuch kan dat waar maken. Zolang je wat benenden heb hangen ben je voor vrouwen een gelijkwaardig gevaar.
en dat is waarom jij geen alpha mannetje bentquote:Op donderdag 24 februari 2011 23:28 schreef picardmike het volgende:
[..]
Laat ik het anders zo stellen, je moet altijd moeite doen als man.
Je hebt van die gasten waar vrouwen online zeggen: jezus ziet er niet leuk genoeg uit (ook geen Quasimodo natuurlijk, gewoon te doorsnee), die stuur ik geen bericht..quote:Op donderdag 24 februari 2011 23:19 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
een echte koning hoeft niet te hosselen, die krijgt het gewoon aangewaaid ongeacht dat irl of online is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |