M'n deken?quote:
Ik bedoel dat vrouwen achterbakse secreten zijn met lage strekenquote:
Hoezo, singles mogen doen en laten wat ze willen toch, ook single vrouwenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik bedoel dat vrouwen achterbakse secreten zijn met lage streken
Zat ik toch goed met mijn gevoel dat jij me echt zo'n type leekquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Uhuuuuh
[..]
Nou ja, stiekem ben ik wel zo
Een vrouw hoeft geen goede redenen te hebben om een bitch te zijn. Da's hormoongestuurdquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:27 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hoezo, singles mogen doen en laten wat ze willen toch, ook single vrouwen
Jou en je deken samen dan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
M'n deken?Ja, dahaag! Dan lig ik in de kou!
Daar ging het toch helemaal niet om dommertjes van mequote:
Dus echt zo van: Ik wil hem uit principe niet, maar jij krijgt hem godverdomme ook niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, op die manier.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het zijn de hormonen. It's beyond my controlquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus echt zo van: Ik wil hem uit principe niet, maar jij krijgt hem godverdomme ook niet.
Ja, ik zag je post toen ik de mijne gesubmit had.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:28 schreef MissMSX het volgende:
Daar ging het toch helemaal niet om dommertjes van me
Natuurlijk niet. Ik heb Techno toch geclaimdquote:
Het is je vergevenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, ik zag je post toen ik de mijne gesubmit had.
Natuurlijk, neem je ook niks kwalijk.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het zijn de hormonen. It's beyond my control
Wat kan mij die ouwe bok nou schelen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ik heb Techno toch geclaimd
Alleen weet hij dat zelf nog niet
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
Natuurlijk niet. Ik heb Techno toch geclaimd
Alleen weet hij dat zelf nog niet
quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:30 schreef MissMSX het volgende:
Het is je vergeven
En misschien ga ik voor jou wel een uitzondering maken
Ontkenning. Ook zo'n typisch vrouwentrekjequote:Op woensdag 23 februari 2011 22:31 schreef Samzz het volgende:
Ik ben overigens geen achterbaks secreet met lage streken
In dit geval is het niet de vraag wie jou wel of niet kan schelenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat kan mij die ouwe bok nou schelen?
Alleen om Sammie te pesten hoorquote:
Ze vechten nu al om jequote:Op woensdag 23 februari 2011 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dit geval is het niet de vraag wie jou wel of niet kan schelen
Ik vind van wel!quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dit geval is het niet de vraag wie jou wel of niet kan schelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |