hahaquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Nou ik hoop niet dat ik zo veel melk krijg straks. Dat kind verslikt zich geheid elke keer weer![]()
Bitty!quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:51 schreef Evie het volgende:
[..]
hahapas maar op met al die melkfetish mensen hier
![]()
haha
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:51 schreef Evie het volgende:
[..]
hahapas maar op met al die melkfetish mensen hier
![]()
haha
oppositie weg met de plannen van dit kakkabinet.. ja dusquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:52 schreef stbabylon het volgende:
En, zijn er hier nog mensen die gaan stemmen de 2de?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:53 schreef Tally het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij is mijn man die ook aan het ontwikkelen. Alleen omdat hij heeft gehoord dat moedermelk zoeter is
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:45 schreef Evie het volgende:
[..]nu wil ik bh's shoppen!!
Die is te klein.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen die niet CDA, VVD of PVV stemt moedig ik aan om te gaan stemmenquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:54 schreef Evie het volgende:
[..]
oppositie weg met de plannen van dit kakkabinet.. ja dus![]()
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:52 schreef stbabylon het volgende:
Ik drink karnemelk. Melk is me veel te waterig
quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Iedereen die niet CDA, VVD of PVV stemt moedig ik aan om te gaan stemmen
Ouderwets hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik drink ook geen zuivel omdat het geil is, ik drink het omdat ik het lekker vind.
En zuuuuuuuuuuuur.quote:
Dan moet de kleine het straks nog delen ookquote:
Haha nu moet ik aan een vriend van me denken... die gast drinkt 2 liter melk op een dag... de gek...quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik drink ook geen zuivel omdat het geil is, ik drink het omdat ik het lekker vind.
Pas maar op dat ie geen slagroom krijgt in dat gevalquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:56 schreef Tally het volgende:
[..]
En zuuuuuuuuuuuur.
[..]
Dan moet de kleine het straks nog delen ook
zal die ex van me eens vragen... of die de foto van toen een vriend van me een danoontje over mn inkijk pleurde nog heeft..quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mag ik toch een tietenpic? En dan het liefst 1 met een te kleine bh. Of zonder. Met melk.
Slagroomquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:57 schreef Evie het volgende:
[..]
Pas maar op dat ie geen slagroom krijgt in dat geval![]()
quote:
Nee, ik kreeg nog PM's van een of andere kangoeroe.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:03 schreef STING het volgende:
[..]
Je stroom PM's was weer opgedroogd?
Meestal in 2 chickies op een avond jaquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij hangt em der gewoon in als je zin hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |