Zo voelt het voor mij helemaal nog niet. Weet je HOE lekkerquote:
4 verjaardagen allemaal op zaterdag, vrijdag dus ook kalm aan doen, want moet zaterdag nog kadootjes kopen. Zucht.quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:08 schreef Wicked-Game het volgende:
Goedemorgen
Het weekend bijna voor de deur, en dan nog geen plannen hebben... hmm
4 verjaardagen is ook irritant. Dan heb ik echt zoiets van ik doe er 2 en de andere 2 doe ik wel met een normaal bezoekje. Met 4 ben je alleen maar aan het rennen en vliegen, zit je net kan je weer weg.quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
4 verjaardagen allemaal op zaterdag, vrijdag dus ook kalm aan doen, want moet zaterdag nog kadootjes kopen. Zucht.
Mogguhquote:Op donderdag 24 februari 2011 08:14 schreef JoeBravo het volgende:
Môgguh
Pfffff, wordt echt tijd dat ik weer leer op tijd m'n nest in te gaan
Maar ja wat?quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:49 schreef Kreator het volgende:
Ik word geplayed door een vrouwtjescollega die sinds een tijdje weer vrijgezel is. Best een lekker wijf, maar ja.
2 zijn dubbel, maar dat is de hele dag. 1 is van mijn oma. 1 is van een fokker, en dat is te ver weg. Dus rond 12:00 naar de dubbele en dan om 15:00 naar oma.quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:43 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
4 verjaardagen is ook irritant. Dan heb ik echt zoiets van ik doe er 2 en de andere 2 doe ik wel met een normaal bezoekje. Met 4 ben je alleen maar aan het rennen en vliegen, zit je net kan je weer weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |