Pcies. Laat je piemel voor zichzelf spreken, dat werkt het beste.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:08 schreef Tally het volgende:
[..]
daar houd ik dus totaal niet van he
WHUT?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een wijf geneukt, terwijl er nog 2 tussenstonden waar ik dwars doorheen prikte.
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:09 schreef stbabylon het volgende:
Jeeee
Weer een parasiet in mijn vriendengroep uitgepoept
Wat voor een parasiet was het dit maal? (interessante shit)quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:09 schreef stbabylon het volgende:
Jeeee
Weer een parasiet in mijn vriendengroep uitgepoept
Juist.. Beetje rondslingeren. En dan diegene nemen die denkt dat ze hem hebben kan.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Pcies. Laat je piemel voor zichzelf spreken, dat werkt het beste.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:11 schreef Tally het volgende:
[..]
Juist.. Beetje rondslingeren. En dan diegene nemen die denkt dat ze hem hebben kan.
Maar dat playenbah.
Weet ik het. Boeit dat?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:11 schreef Evie het volgende:
[..]
Wat voor een parasiet was het dit maal? (interessante shit)
Wanneer beginnen jullie nu eens Jasper? Hmm? Nou?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet ik het. Boeit dat?
Ik heb 9 vrienden, 7 hebben een vriendin/vrouw (de meeste waarvan ook goede vrienden van mij). En van die 7 stellen zijn er 3 kinderloos. 1 zwanger, 1 binnenkort hoogst ws. zwanger en 1 stel wil nooit kinderen (laat ik daar nou het minst mee omgaan). *zucht*
Ach troost je met de gedachte dat die kinders je later verzorgen willen en je boodschapjes willen sjouwen als jij te oud bent om te lopenquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Weet ik het. Boeit dat?
Ik heb 9 vrienden, 7 hebben een vriendin/vrouw (de meeste waarvan ook goede vrienden van mij). En van die 7 stellen zijn er 3 kinderloos. 1 zwanger, 1 binnenkort hoogst ws. zwanger en 1 stel wil nooit kinderen (laat ik daar nou het minst mee omgaan). *zucht*
Dat moet. Duh! Tijdens je theorie. Anders slaag je niet!quote:
Whahaha daarna pas de slipcursus?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat moet. Duh! Tijdens je theorie. Anders slaag je niet!
Bij mijn vriendengroep nog niet, maar ik heb met 2 maten van me een poule en ik verwacht binnen een jaar de eerste.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:15 schreef CherryLips het volgende:
In mijn vriendengroep zijn er ook drie parasieten onderweg
Das redelijk normaal hoor!quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik kreeg nog PM's van een of andere kangoeroe.
Jawel, maar dat wou ik niet vertellenquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet de melk over jezelf heen uitgeproest?
Te laat, het beeld zit nu al in mijn hoofd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:18 schreef Evie het volgende:
[..]
Jawel, maar dat wou ik niet vertellen![]()
![]()
![]()
Van een witte vloeistof die uit Evie haar mond druipt?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Te laat, het beeld zit nu al in mijn hoofd.
Och, er zijn veel ergere...quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:18 schreef Evie het volgende:
[..]
WhaHahahasommige mensen zouden niet mogen bestaan lol
Van dat kwark?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:20 schreef STING het volgende:
[..]
Van een witte vloeistof die uit Evie haar mond druipt?
Ojee, die link hadden we nog niet gelegd. Bedankt Sting!quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:20 schreef STING het volgende:
Van een witte vloeistof die uit Evie haar mond druipt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |